Jump to content

Eerste beelden Chinatown Wars


Reinier93

Recommended Posts

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • nintendo5998

    13

  • the_dan

    8

  • viccie211

    8

  • MegaPilot

    7

helemaal gelijk

handhelds en consoles moet je nooit vergelijken

ik heb lekker wel sokken aan[/font]

in vergelijking met console's liggen de handhelds een paar generaties achter dus daarom kan je ze niet vergelijken

Bewerkt: door viccie211
Link to comment
Delen op andere websites

helemaal gelijk

handhelds en consoles moet je nooit vergelijken

ik heb lekker wel sokken aan[/font]

in vergelijking met console's liggen de handhelds een paar generaties achter dus daarom kan je ze niet vergelijken

Ja, oké, maar ik denk dat deze screens mensen die twijfelen of ze CW gaan kopen overhalen

om hem juist niet te kopen. Ik ben nooit erg enthousiast geweest over CW, maar ik kreeg er in

de loop van de weken wel meer respect voor. Maar nu ik deze screens

gezien heb zakt de moed me weer in mijn schoenen...

Bewerkt: door KaleViool
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, oké, maar ik denk dat deze screens mensen die twijfelen of ze CW gaan kopen overhalen

om hem juist niet te kopen. Ik ben nooit erg enthousiast geweest over CW, maar nu ik deze screens

gezien heb...

... denk ik: "Ja, ik ga hem zeker weten kopen." :Y Volgens mij wordt het een goed spel, zeker als je kijkt naar andere DS-spellen. Ik zal wel een van de weinigen hierin zijn, maar beelden zeggen wat mij betreft nog altijd meer dan een paar screens.

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige mensen hier zouden wat minder op graphics moeten letten. Een game is niet slecht als het er niet super mooi uit ziet. Ik speel nog regelmatig GTA 2 en vermaak me er soms meer mee dan met deel IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige mensen hier zouden wat minder op graphics moeten letten. Een game is niet slecht als het er niet super mooi uit ziet. Ik speel nog regelmatig GTA 2 en vermaak me er soms meer mee dan met deel IV.

sommige mensen vinden het juist leuker als de graphics beter zijn

Die mensen (waaronder ik) kunnen zich dan beter in de hoofdpersoon plaatsen, waardoor ze dan hun fantasie meer kunnen gebruiken, en als je dan je graphics gewoonte terug moet draaien, is het gelijk wat moeilijker...

Dit heb ik ook gevonden met Star Wars The Force Unleashed op de Wii...

In al de screens en reviews zie je al de graphics van de Ps3/XBox, en dan speel je hem op de Wii, en dan zijn de eerste paar levels best wel saai... (heb het btw gister en vandaag in 6 uur uitgespeeld)

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige mensen hier zouden wat minder op graphics moeten letten. Een game is niet slecht als het er niet super mooi uit ziet. Ik speel nog regelmatig GTA 2 en vermaak me er soms meer mee dan met deel IV.

sommige mensen vinden het juist leuker als de graphics beter zijn

Die mensen (waaronder ik) kunnen zich dan beter in de hoofdpersoon plaatsen, waardoor ze dan hun fantasie meer kunnen gebruiken, en als je dan je graphics gewoonte terug moet draaien, is het gelijk wat moeilijker...

Dit heb ik ook gevonden met Star Wars The Force Unleashed op de Wii...

In al de screens en reviews zie je al de graphics van de Ps3/XBox, en dan speel je hem op de Wii, en dan zijn de eerste paar levels best wel saai... (heb het btw gister en vandaag in 6 uur uitgespeeld)

Het is ook gewoon een kwestie van smaak, veel mensen die de DS ''stom'' en/of ''lelijk'' vinden, vinden dat ook van de Wii. Het is eigenlijk allebei een beetje het zelfde kwa game assortiment. Nintendo heeft wat meer speelsheid en echt van die soort games, kijk maar naar Zelda, Mario, Pokémon enzovoort. Echt van die lollige kleurrijke maar bovenal zeer vermakelijke games. Daar spelen de graphics niet zo'n grote rol in. Hun drijfkracht is dan ook puur leuke games, die ook aanspraak hebben op een andere doelgroep misschien de wat jongere onder ons, maar ook de mensen die die categorie wel liggen op game- gebied (hoewel ik ook wel hardcore gamers ken die dat ook leuk vinden, maar dat even terzijde ^_^ ). Ik snap best dat gamers die van het nieuwste van het nieuwste houden en vooral van super graphics en ruige games, dat hun dit soort spel apparaten totaal niet aanstaat, daar is ook niets mis mee. Maar naar mijn idee is Gta ChinaTown Wars helemaal niet zo slecht, alleen jammer dat die screenshots kwalitatief niet zo mooi genomen zijn. Maar volgens mij wordt dit echt wel een knaller op de DS :) Anders dan de andere Gta's dat is wel één ding wat zeker is, dus iedere keer die vergelijking overbruggen met de nieuwe Gta IV vind ik ook niet helemaal terecht. Niet alleen omdat het twee totaal verschillende game consoles zijn, maar ook (zoals Rockstar games al aangaf) dit een geheel nieuwe game ervaring wordt.

Bewerkt: door gammie_
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de graphics er niet een zo heel slecht uit zien. Je moet gewoon niet gaan vergelijken, want de DS is grafisch gewoon minder maar dat hoeft de spel ervaring toch niet te bederven.

(trouwens lang leve Nintendo en POKéMON)

Bewerkt: door viccie211
Link to comment
Delen op andere websites

JUllie moeten dit niet gewoon vergelijken met de andere gta's. dit is een stand alone gta en het heeft ook niks te maken met de andere. Dus niet zo zeiken over de graphics. Voor een nintendo ds spel is dit beeld zeer mooi. zeuren over dat de graphics slecht zijn is zeuren dat de nintendo ds zelf slecht is.

En als dit spel een succes wordt zitten jullie allemaal knarsepijnent toetekijken. Volgens mij vinden jullie dit spel niet slecht maar gewoon de nintendo ds slecht. In dat geval moet je gewoon wegblijven uit die subfora.

Doe even rustig, wil je. Ze staan de Nintendo DS niet af te zeiken maar het spel.

Ik ga er ook volledig in mee dat de screens tot nu toe echt niet te doen

zijn. En bovendien is het een vrij land waar ieder een eigen mening mag hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...