Kai-ShockWave Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 (bewerkt) Deleted. Bewerkt: 20 september 2008 door Kai-ShockWave Reageren
oostzaan Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Ik vind het echt lelijk. Precies wat ik verwachte eigelijk././ Reageren
Zaahed Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Ik vind het ook echt lelijk die beelden. Ik dacht dezelfde beelden van gta 1 en gta 2 en andere topdown games. Maar het is anders. Reageren
weeteenbeetje Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 dit lijkt meer op gta advance dan de nieuwste gta Reageren
oostzaan Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Je zou toch verwchten dat de DS de beelden van ps1 gta's zou kunnen evernaren Reageren
Nissan Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Echt om te zo slecht. Ik zou gelijk mijn DS terugbrengen Reageren
GTA Haas Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Mij doet het niks.... Wordt er niet warm of koud van Brbbbb...... Reageren
joopykoopy Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 mij lijkt het wel grappig om deze GTA te spelen echter zullen ze wel een goede gameplay er in moeten zetten omdat mensen anders het te weinig gaan spelen de graphics zijn eigk mooier dan dat ik verwacht had want ze moeten het wel helemaal maken zodat de DS het aan kan hea Reageren
Rebellion Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Ik vind het er wel goed uit zien, volgens mij leest de helft hier eroverheen dat dit scans zijn van screens. Dan is de kwaliteit sowieso slechter. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Ik vind het er wel goed uit zien, volgens mij leest de helft hier eroverheen dat dit scans zijn van screens. Dan is de kwaliteit sowieso slechter. Niet te vergeten dat het hier vol zit met Sony/Microsoft fanboys die nog nooit een DS hebben aangeraakt Ik ben wel tevreden over de screens, eigenlijk. Iedereen met een IQ hoger dan 12 weet dat het spel er op screens minder uit ziet, en zoals Rebellion zei al helemaal als het scans zijn. De stijl trekt me ook wel, een beetje net als bij XIII (topgame!). Het isometrische camerapunt is ook nét even beter dan een standaard top-down (voorspelde ik in een ander topic niet al zoiets?). Reageren
VforV Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Nieuwe screens en info! Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Ik koop 'm waarschijnlijk wel. Heb ik weer een nieuwe GTA in m'n bezit. Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 het ziet er fantastisch uit . ik koop hem sowieso. en blijkbaar is het de lc van gta4 en blijkbaar komt ie het eerste trimester van 2009 uit. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 het ziet er fantastisch uit .ik koop hem sowieso. en blijkbaar is het de lc van gta4 en blijkbaar komt ie het eerste trimester van 2009 uit. Je hebt wel de hele tijd uit de hoogte gedaan in 'Het 3D of Topdown-topic'... Je ziet het, het is Topdown geworden... MegaPilot. Reageren
yosata Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Op het eerste gezicht viel het me tegen maar nu kan ik het wel waarderen, laten we hopen dat het geluid een beetje fatsoenlijk is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.