warhoofd3 Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Grafisch wel goed(voor de ***hardware van de DS), maar dat vreselijke platte tekenstijltje waarin de poppetjes enzo zuigt echt! Maar verder ben ik onder de indruk van hoe goed de gebouwen etc eruit zien, weet je hoe traag de DS is! Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 helemaal niet traag Reageren
bramboy Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 @hierboven en daarboven: de ds is idd niet traag! @on-topic: ik ga hem wel kopen want ik w8 al tijden voor een gta op de ds Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 @on-topic:[/b] ik ga hem wel kopenwant ik w8 al tijden voor een gta op de ds ik heb er ook altijd naar verlangen Reageren
viccie211 Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Als je kijkt naar het spel speedracer the videogame zie je inderdaad dat de DS helemaal niet traag is, de PSP is qua hardware gewoon beter maar. Ik kijk echt uit naar de 1e trailer want dan kan je meteen de gameplay een beetje ervaren, dat gaat niet van die screens Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 ik denk dat het meer qua graphisme is dat de psp beter is. maar qua hardware is de ds toch het makelijkst. met het touchscreen en microfoon(en later camera). @hierboven: ja idd viccie ge hebt het helemaal door Reageren
Nissan Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 @hierboven en daarboven: de ds is idd niet traag!@on-topic: ik ga hem wel kopen want ik w8 al tijden voor een gta op de ds Ik heb de screens vergeleken van GTA Advance en deze, en het lijkt wel of Advance er nog veel beter uitziet. Terwijl de Gameboy veel eerder uitkwam. Reageren
gammie_ Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Ik heb de screens vergeleken van GTA Advance en deze, en het lijktwel of Advance er nog veel beter uitziet. Terwijl de Gameboy veel eerder uitkwam. Je weet hopelijk zelf toch ook wel dat deze screens van Chinatown wars van zeer slechte kwaliteit zijn? Dat betekent niet de game en de graphics zelf, maar puur de manier waarop deze screens zijn genomen. Alsnog kan ik aan deze screens zien dat de generatie van advance naar DS, toch echt wel op graphics gebied vooruit is gegaan. Daarnaast staan deze screens en andere openbaringen over de game nog niet eens op de officiële website van Rockstar games. Dus nog maar te zwijgen hoe het er daadwerkelijk op je DS schermpje eruit zal komen te zien. Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Ik weet niet of ik dit zo mooi kan vinden :S Reageren
Zaahed Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Het zijn wel super lelijke screens. Gellukig ga ik hem niet kopen Reageren
viccie211 Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 ik vindt het wel erg mooie screens hoor. Je moet gewoon een beetje door de lelijkheid (is dat een woord?) van het nemen van de screens heen kijken, of ben ik de enige die dat kan? Reageren
gammie_ Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 ik vindt het wel erg mooie screens hoor. Je moet gewoon een beetje door de lelijkheid (is dat een woord?) van het nemen van de screens heen kijken, of ben ik de enige die dat kan? Die screens zijn gewoon ''oerlelijk'' genomen en dat vergt denk ik bij de meeste meteen een heel verkeerd beeld van het hele spel alleen al... Erg jammer ja, tevens staan deze screens en andere informatie over Chinatown Wars, nog niet eens op de officiële website van Rockstar games... Reageren
the_dan Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 heeft r* eigelijk wel bevestigd dat ze dat zijn weten jullie nog.. de fake screens van gta4 en de rest Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 heeft r* eigelijk wel bevestigd dat ze dat zijn weten jullie nog.. de fake screens van gta4 en de rest daar heb je een punt Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 heeft r* eigelijk wel bevestigd dat ze dat zijn weten jullie nog.. de fake screens van gta4 en de rest Deze screens kun je niet Photoshoppen, of dit zouden screens moeten zijn van een andere game. Maar als die screens van een andere game zijn, dan zou iemand dit zeker hebben herkend. Nee, dit is volgens mij een Gta game. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.