MegaPilot Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 (bewerkt) Dus je wilt draadloos gamen? Bleh, dat zuigt Miekje. Kabel FTW! Ik merk een duidelijk verschil als ik draadloos SA-MP of als ik met een kabel SA-MP. Als je Shooter-games wilt spelen, is dat draadloos gedoe echt een slecht idee. Kom op Miek, zo'n goede PC en dan ge je draadloos gamen, da's gewoon zonde! Bewerkt: 22 april 2009 door MegaPilot Reageren
Limbolander Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 als je beetje gaat fungamen maakt het nietzoveel uit, ga je echt serieus spelen dan moet je toch echt LAN hebben idd. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 (bewerkt) En als je films en dergelijke download, dan is een kabel echt wel een must. Kabel is tweemaal zo snel dan draadloos. [Was ik vergeten eraan toe te voegen.] Bewerkt: 22 april 2009 door MegaPilot Reageren
Limbolander Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 je download met draadloos niet 2 keer zo sloom, maar het is wel wat minder als downloaden met een kabel idd. Reageren
Sprunk Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Mijn draadloze adapter gaat tot 52MBPS, terwijl het internet hier maar 20 MBPS is. Draadloos gamen kan gewoon hoor. Ik speel ook GTA IV op MP met een draadloze kaart, en krijg echt wel voldoende FPS. Maar je kunt ook een kabel naar boven trekken. Een beetje router heeft toch wel 3 a 4 kabel uitgangen. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Draadloze verbinding heeft totaal geen invloed op de FPS, alleen er zit wat verschil in de snelheid van de verbinding met de server. lichte "lag" zal optreden, maar als je draadloos game'd dan merk je dat echt niet. Reageren
Galiorix Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 (bewerkt) Dat hebben ze toch het Dragon Platform genoemd?Maar zeker een heel goede PC voor dat geld. Zou echt geen seconde twijfelen. Jap. Het dragon platform bestaat uit een AMD CPU (weet niet precies welke serie) + een kaart uit de HD4xxx serie Is voor het dragon platform ook niet een Mobo met een recente chipset van AMD een vereiste? Bewerkt: 22 april 2009 door Galiorix Reageren
Sprunk Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 (bewerkt) Misschien de 790GX chipset. De beste AMD schipset volgens mij. Anders zou je het moeten opzoeken, dat weet ik verder niet uit mijn hoofd. Bewerkt: 22 april 2009 door Sprunk Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Het Dragon-platformIn plaats dat AMD zijn Phenom II recht tegenover Intels Core i7 positioneert, gooit AMD onder de noemer ‘Dragon-platform’ een complete combinatie van processor, grafische kaart en moederbord in de strijd. Dit Dragon-platform bestaat uit een Phenom II-processor, een ATI Radeon 4870-videokaart en een moederbord gebaseerd een chipset uit de AMD 700-serie. Bron. Reageren
Sprunk Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Hmm, andere sites zeggen weer dat een HD4xxx serie het Dragon Platform vorm, i.c.m de PII en 700 chipset. Reageren
ArticLight Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Om even terug te komen op het draadloze gamen, ik zou een PCI insteekkaartje erbij kopen ipv een USB dongle te gebruiken. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 (bewerkt) Mijn draadloze adapter gaat tot 52MBPS, terwijl het internet hier maar 20 MBPS is. Draadloos gamen kan gewoon hoor. Ik speel ook GTA IV op MP met een draadloze kaart, en krijg echt wel voldoende FPS.Maar je kunt ook een kabel naar boven trekken. Een beetje router heeft toch wel 3 a 4 kabel uitgangen. Het verschil is er degelijk. Dat jouw internet zoo kut is, heeft er niks mee te maken. Shooters laggen ongelofelijk met draadloos internet en met SA-MP en IV merk je zeker en vast verschil, als jouw draadloos dingetje beter is dan je kabel, dan zal het draadloos wel beter zijn. Al valt het kabelinternet amper uit. Ga dus voor kabel, Miek. Bewerkt: 23 april 2009 door MegaPilot Reageren
Limbolander Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Mijn draadloze adapter gaat tot 52MBPS, terwijl het internet hier maar 20 MBPS is. Draadloos gamen kan gewoon hoor. Ik speel ook GTA IV op MP met een draadloze kaart, en krijg echt wel voldoende FPS.Maar je kunt ook een kabel naar boven trekken. Een beetje router heeft toch wel 3 a 4 kabel uitgangen. Het gaat ook meer om de stabiliteit, en de latency op servers etc, die is toch wat hoger en onregelmatiger met draadloos internet, wat je een lichte lag kan geven en soms even een hangmoment, zoals taartje al aangaf. Reageren
Sprunk Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Mijn draadloze adapter gaat tot 52MBPS, terwijl het internet hier maar 20 MBPS is. Draadloos gamen kan gewoon hoor. Ik speel ook GTA IV op MP met een draadloze kaart, en krijg echt wel voldoende FPS.Maar je kunt ook een kabel naar boven trekken. Een beetje router heeft toch wel 3 a 4 kabel uitgangen. Het gaat ook meer om de stabiliteit, en de latency op servers etc, die is toch wat hoger en onregelmatiger met draadloos internet, wat je een lichte lag kan geven en soms even een hangmoment, zoals taartje al aangaf. Ik geloof je wel, maar gek genoeg heb ik daar geen last van. Reageren
Limbolander Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Mijn draadloze adapter gaat tot 52MBPS, terwijl het internet hier maar 20 MBPS is. Draadloos gamen kan gewoon hoor. Ik speel ook GTA IV op MP met een draadloze kaart, en krijg echt wel voldoende FPS.Maar je kunt ook een kabel naar boven trekken. Een beetje router heeft toch wel 3 a 4 kabel uitgangen. Het gaat ook meer om de stabiliteit, en de latency op servers etc, die is toch wat hoger en onregelmatiger met draadloos internet, wat je een lichte lag kan geven en soms even een hangmoment, zoals taartje al aangaf. Ik geloof je wel, maar gek genoeg heb ik daar geen last van. Ligt er ook aan wat voor spel je speelt, bij gta zul je dat inderdaad wat minder merken, maar probeer maareens draadloos counter-strike te spelen, echt een van de ergste spellen als het gaat om verbinding, heb je al wat minder verbinding dan schiet je soms gewoon door mensen heen, iig zo leek het toen ik draadloos speelde. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.