Jump to content

Nieuwe pc: Miek


Miek

Recommended Posts

Hey iedereen,

Ik ga een nieuwe PC kopen.Eerst ga ik beginnen met sparen. Ik ga zondag volgende week naar de rommelmarkt en daar ga ik 2 dingen verkopen: M'n PSP en me PC. Kijk even naar m'n PC en zeg hoeveel ik het er best voor vraag:

Uiterlijk:

  • LCD scherm beste kwaliteit (kijk eens in 'show je PC' topic
  • Toetsenbord
  • Muis
  • De PC zelf

Specs:

computer.gifComputer

  • Fabrikant: VIA Technologies, Inc.
  • Computermodel: VT8601
  • Computernaam: W2KPC
  • Systeemtype: X86 (32-bits) systeem

motherboard.gifMoederbord

  • Fabrikant:
  • Model: M787CLR
  • BIOS Fabrikant: Award Software International, Inc.
  • BIOS Model: Default System BIOS

processor.gifProcessor

  • Model: VIA Samuel 2
  • Kloksnelheid: 666 MHz

memory.gifGeheugen

  • Grootte: 246 MB RAM

harddisk.gifHarde schijf

  • Bestandstype: FAT
  • Grootte: 149,05 GB
  • Vrije ruimte: 142,28 GB

videocard.gifVideokaart

  • Model: VIA Tech VT8361/VT8601 Graphics Controller
  • Beeldprocessor: KLE/PLE
  • Geheugengrootte: 8 MB
  • Drivers: trid3d.dll, versie 6.13.10.3137

display.gifBeeldscherm

  • Fabrikant: (Standaardmonitortypen)
  • Model: Plug en Play-monitor
  • Schermresolutie: 1024x768
  • Kleurkwaliteit: 16-bits
  • Frequentie: 60 Hz

soundcard.gifGeluidskaart

  • Fabrikant: Creative Technology Ltd.
  • Model: Sound Blaster Live! 24-bit

directx.gifDirectX

  • Versie: 9.0

operatingsystem.gifBesturingssysteem

  • Naam: Microsoft Windows 2000 Professional
  • Versie: 5.0.2195
  • Service Pack: Service Pack 4

PSP:

2 defecten:

  • Schermtoetsenbord niet werkt niet meer (is voor onder andere te surfen)
  • Als je een game speelt kan je er niet meer uit(moet je je PSP helemaal uitschakelen)

Voor de rest is alles goed, en je krijgt er drie spellen bij, dit alles voor 80 €, is dit goed?

Prijs voor de PC en PSP?? Wat is de beste prijs?

Dank!

Bewerkt: door Thundercover
Topic titel veranderd. ~~ Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 369
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Miek

    51

  • TaartJJ~!

    45

  • Limbolander

    42

  • Sprunk

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

200 euro? Je systeem is niks minder dan waardeloos. Heb je misschien het merk van je LCD scherm? Want dat zou nog wel wat uitmaken, maar je computer met aanverwanten en je PSP samen zijn denk ik misschien net 200 euro waard....

[edit] Ik zie dat je 80 euro voor die PSP vraagt, ik zou hoogstens 50 of 60 euro vragen voor je computer zelf en als je zegt hoe oud je scherm is en welke maat etc. hij is, kunnen we bepalen wat ie waard is...

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

200 euro? Je systeem is niks minder dan waardeloos. Heb je misschien het merk van je LCD scherm? Want dat zou nog wel wat uitmaken, maar je computer met aanverwanten en je PSP samen zijn denk ik misschien net 200 euro waard....

[edit] Ik zie dat je 80 euro voor die PSP vraagt, ik zou hoogstens 50 of 60 euro vragen voor je computer zelf en als je zegt hoe oud je scherm is en welke maat etc. hij is, kunnen we bepalen wat ie waard is...

Het scherm is van Relisys, maar kijk even in het 'show je PC' topic, sorry dat ik geen link of foto kan posten, maar me zus zit hier te roepen of ik van haar laptop wil, dus even snel: Scherm Relisys, type LCD en kijk even in dat topic. Ik heb nog één vraag, als ik een nieuwe koop, zou ik er een met 4000ram kopen of 5000ram?

Link to comment
Delen op andere websites

200 euro? Je systeem is niks minder dan waardeloos. Heb je misschien het merk van je LCD scherm? Want dat zou nog wel wat uitmaken, maar je computer met aanverwanten en je PSP samen zijn denk ik misschien net 200 euro waard....

[edit] Ik zie dat je 80 euro voor die PSP vraagt, ik zou hoogstens 50 of 60 euro vragen voor je computer zelf en als je zegt hoe oud je scherm is en welke maat etc. hij is, kunnen we bepalen wat ie waard is...

Het scherm is van Relisys, maar kijk even in het 'show je PC' topic, sorry dat ik geen link of foto kan posten, maar me zus zit hier te roepen of ik van haar laptop wil, dus even snel: Scherm Relisys, type LCD en kijk even in dat topic. Ik heb nog één vraag, als ik een nieuwe koop, zou ik er een met 4000ram kopen of 5000ram?

Wat bedoel je met 4000/5000ram? Die zijn nog niet op de markt :D. Alleen t/m 8GB. O_o

Link to comment
Delen op andere websites

je pc is idd niet vele meer waard, misschien een slordige 50 euro maar meer zou ik er iig niet meer voor geven :puh:

je psp mag ook wel voor dezelfde prijs weg, ex spellen, die idd los verkopen,

over het ram, net wat je wil gaan doen, als je je pc alleen gebruikt voor internetten zal 1 gb wel genoeg zijn, wil je ook nog een beetje gaan gamen zou ik voor 2 gb gaan, mocht je hardcore gaan gamen pak dan 4 gb :)

@ GTA Monster, er zijn ook al kits van 16GB hor ;), alleen die worden alleen gebruikt voor servers, sommige draain trouwens al op 32gb ram ;)

Link to comment
Delen op andere websites

200 euro? Je systeem is niks minder dan waardeloos. Heb je misschien het merk van je LCD scherm? Want dat zou nog wel wat uitmaken, maar je computer met aanverwanten en je PSP samen zijn denk ik misschien net 200 euro waard....

[edit] Ik zie dat je 80 euro voor die PSP vraagt, ik zou hoogstens 50 of 60 euro vragen voor je computer zelf en als je zegt hoe oud je scherm is en welke maat etc. hij is, kunnen we bepalen wat ie waard is...

Het scherm is van Relisys, maar kijk even in het 'show je PC' topic, sorry dat ik geen link of foto kan posten, maar me zus zit hier te roepen of ik van haar laptop wil, dus even snel: Scherm Relisys, type LCD en kijk even in dat topic. Ik heb nog één vraag, als ik een nieuwe koop, zou ik er een met 4000ram kopen of 5000ram?

Wat bedoel je met 4000/5000ram? Die zijn nog niet op de markt :D . Alleen t/m 8GB. O_o

4000/5000 Megabyte Random Acces Memory.

4000/5000 Gigabyte werkgeheugen bestaat binnen tien jaar nog niet... ^_^

Ontopic: Voor je PSP, ik zou hem zelfs niet kopen, die mankementen liggen toch wel zwaar hoor...

Maar 50 euro zou toch al veel zijn, mocht iemand dit willen geven...

Voor je PC heb ik ook geen goeie hoop voor je...

50 euro met geluk...

MegaPilot.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Voor je PC moet je niet veel meer voor verwachten, ik denk dat je voor je computer hoogstens 25 euro krijgt. Met het scherm er bij 5 euro meer? Je computer is te oud.

Wat betreft je PSP daar kan je nog wel een flinke hap mee uit halen, denk aan zo'n 75/100 euro of meer... Er zijn genoeg advertenties op marktplaats waar hoge biedingen worden gegeven.

Let op ik zeg nu 75/100 wel met enkele games of films er bij anders word het al flink wat minder. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat bedoel je met 4000/5000ram? Die zijn nog niet op de markt :D . Alleen t/m 8GB. O_o

eermz Er zijn ook computers met 16Gb aan geheugen. Dell lanceert binnenkort een soort van laptop met 16GB ram :)

Enkel een steenrijke gast kan dat betalen...:7

Back Ontopic nu :)

MegaPilot.

>>> Door Thundercover: Nog erger offtopic gaan dan berichten voor jou en vervolgens nog vragen ontopic te gaan? Post voortaan gewoon ontopic en ga niet zelf offtopic om à la moderator weer ontopic te willen. ;)<<<

Sorry :$

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook RAM van je Harde schijf halen en zo bijvoorbeeld 20gb RAM hebben :D

Dat is "virtueel geheugen" en heeft niets met RAM te maken. Het is vele malen slomer er dus niet te gebruiken als RAM. Helaas dus, anders had iedereen een PC met 100 GB RAM gehad ^_^

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...