Jump to content

Nieuwe pc: Miek


Miek

Recommended Posts

  • Reacties 369
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Miek

    51

  • TaartJJ~!

    45

  • Limbolander

    42

  • Sprunk

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

lolz, op marktplaats zetten ofzo, en dan is je max bod mischien 20 of 30 :''))

Hmm lijkt me sterk, want de processor is echt niet nieuw meer. Ik kreeg zelfs voor mijn Pentium 4 computer nog een klein bod van €50,-.

Naast wat ik al had geplaatst zou ik;

De monitor zou bewaren, harde schijf er uit houden. Nieuwe PC kopen.

Die monitor als 2e aansluiten je harde schijf in je nieuwe pc zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar met webcam, LCD scherm, pc zelf, usb adapter, microfoon, toetsenbord, muis..

Is toch een hondertje waard, alles inbegrepen? AUB antwoord snel, morgen is het zover. (de rommelmarkt)

Over je pc alleen gesproken zal het inderdaad een bedrag worden rond de 50 euro, aan de specs te zien kan je er echt geen drol mee kwa games, zeker als ik praat over die van tegenwoordig. Ik denk ook niet dat er erg veel interesse is in zo'n pc. Kijk alleen al maar na het aanbod van pc's op marktplaats, tweedehands pc's die redelijk goed zijn met games zijn al niet heel erg duur meer. Ik denk dat je beter de handel apart kan verkopen. Ik weet niet hoe oud je webcam en LCD scherm zijn? Aan je LCD scherm op de foto te zien zal het niet een hyper modern ding zijn ook is deze volgens mij maar 15 inch? Ook niet erg groot dus. Misschien rond de 20 euro. Nog over je webcam ik had vorig jaar een aardige goede van Trust gekocht (nieuw) voor rond de 20 euro, dus ook daarvoor geld het zelfde verhaaltje.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar met webcam, LCD scherm, pc zelf, usb adapter, microfoon, toetsenbord, muis..

Is toch een hondertje waard, alles inbegrepen? AUB antwoord snel, morgen is het zover. (de rommelmarkt)

Geloof dat maar niet,

Wie zegt dat de persoon überhaupt je pc wilt? Of je webcam, of je usb adapter, of je microfoon, toetsenbord of muis?

Je pc in totaal is geen €100 waard. Denk maar aan €40/€50 euro. Want als de persoon in kwestie even goed nadenkt voordat hij 100 euro gaat neer leggen voor een waardeloze pc dan moet hij maar eens op www.alternate.nl kijken. Daar heb je er voor ongeveer 400 euro al 1. En anders een ASUS EEE laptop.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb m'n PC kunnen verkopen voor 40 euro. Hij wou echt niet meer bieden. Voor m'n PSP kreeg ik 60€. Op het einde van de dag met alle boeken enzo verkocht, kreeg ik 200€. Nog 1100€ te gaan!

Tevens bedoelde ik met 4000 RAM, MB RAM. Niet in GB, en daarmee stop de discussie.

Nu me PC verkocht is beginnen we aan het hoofdstuk welk materiaal ik het best koop voor hem samen te stellen. ten we hier mee beginnen:

4000 MB RAM of 5000 MB RAM? Voor GTA IV te spelen en latere games.

Link to comment
Delen op andere websites

5 gig ram wordt nog niet ondersteund door Vista, dus pak gewoon 4 gig, daar heb je ruim genoeg aan. Ik heb op het moment een computer met 1 gig RAM en dat is voor mij nog steeds genoeg. Overigens upgrade ik mijn computer niet meer met het huidige mobo, omdat er nog steenoud DDR1 geheugen in zit, welke relatief duur is (als je naar DDR2 kijkt).

Link to comment
Delen op andere websites

Zelfde als hierboven. :)

Als je nog meer RAM wilt, kan je later nog altijd een 'kaartje' kopen met RAM-geheugen op.

Heeft m'n broer ook gedaan. :)

Er gewoon inpleuren en het werkte. :)

Succes met sparen. :)

Gefeliciteerd met je 40 euro voor je PC. ;)

MegaPilot.

Link to comment
Delen op andere websites

5 gig ram wordt nog niet ondersteund door Vista, dus pak gewoon 4 gig, daar heb je ruim genoeg aan. Ik heb op het moment een computer met 1 gig RAM en dat is voor mij nog steeds genoeg. Overigens upgrade ik mijn computer niet meer met het huidige mobo, omdat er nog steenoud DDR1 geheugen in zit, welke relatief duur is (als je naar DDR2 kijkt).

5 Gig ram wordt niet ondersteund door Vista... :7

Als je een 64-bits besturingssysteem hebt kan je zelfs tot 8GB. Je moet alleen het juiste moederbord vinden die het aan kan.

Link to comment
Delen op andere websites

5 gig ram wordt nog niet ondersteund door Vista, dus pak gewoon 4 gig, daar heb je ruim genoeg aan. Ik heb op het moment een computer met 1 gig RAM en dat is voor mij nog steeds genoeg. Overigens upgrade ik mijn computer niet meer met het huidige mobo, omdat er nog steenoud DDR1 geheugen in zit, welke relatief duur is (als je naar DDR2 kijkt).

De vriend van mij en me vader, een kenner van PC, zegt dat ik best een 64 bit besturingsysteem neem, omdat dat beter is voor o.a games, en je veel meer RAM kan opzetten. Bij 32 bit-besturingsystemen zijn er meer limieten. Ook ga ik me PC laten samenstellen, op een site de onderdelen kiezen en de case enzo. Hij heeft het berekent en ik kom uit aan 1060€. Maar het scherm, toetsenbord, en draadloze muis koop ik in de winkel.

@ Nemean^inf: sorry, had je post niet gelezen ;).

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...