Jump to content

Nieuwe pc: Miek


Miek

Recommended Posts

  • Reacties 369
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Miek

    51

  • TaartJJ~!

    45

  • Limbolander

    42

  • Sprunk

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je kan ook RAM van je Harde schijf halen en zo bijvoorbeeld 20gb RAM hebben :D

Dat is "virtueel geheugen" en heeft niets met RAM te maken. Het is vele malen slomer er dus niet te gebruiken als RAM. Helaas dus, anders had iedereen een PC met 100 GB RAM gehad ^_^

En daarom kan ik Crysis spelen op m'n PC die van zichzelf maar 512mb ram heeft?

En bij CTRL+DEL staat bij geheugengebruik ook 3477MB.

Bewerkt: door JeGe
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook RAM van je Harde schijf halen en zo bijvoorbeeld 20gb RAM hebben :D

Dat is "virtueel geheugen" en heeft niets met RAM te maken. Het is vele malen slomer er dus niet te gebruiken als RAM. Helaas dus, anders had iedereen een PC met 100 GB RAM gehad ^_^

En daarom kan ik Crysis spelen op m'n PC die van zichzelf maar 512mb ram heeft?

En bij CTRL+DEL staat bij geheugengebruik ook 3477MB.

Mijn computer en heeft 1GB RAM en ik kan niet eens Crysis spelen, hoe kan het dan wel bij jou?

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn computer en heeft 1GB RAM en ik kan niet eens Crysis spelen, hoe kan het dan wel bij jou?

Heef het niet ''ook'' te maken met andere factoren? Je kan dan nog voldoende RAM hebben, maar zolang je video kaart, processor of weet ik veel wat niet goed genoeg zijn voor bepaalde games als Crysis houdt het natuurlijk ook op...

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn computer en heeft 1GB RAM en ik kan niet eens Crysis spelen, hoe kan het dan wel bij jou?

Heef het niet ''ook'' te maken met andere factoren? Je kan dan nog voldoende RAM hebben, maar zolang je video kaart, processor of weet ik veel wat niet goed genoeg zijn voor bepaalde games als Crysis houdt het natuurlijk ook op...

Ik heb van mezelf een Single Core processor @ 1.8GHz, en ik heb een SiS Mirage 3 videokaart...

Link to comment
Delen op andere websites

SiS Mirage 3 videokaart...

Zolang er voor je videokaart geen Ati of Nvidia staat, heb je zoiezo geen kans van slagen.

offtopic: Lol tjerk :7

Ontopic, @ miek, heb je mn laatste post gelezen ? Daarmee kun je wat geld besparen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb van mezelf een Single Core processor @ 1.8GHz, en ik heb een SiS Mirage 3 videokaart...

Een laptop maakt nog gehakt van zo'n processor. Een videokaart mag je die mirage niet noemen, het is meer een zwakke chip :clown:

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb van mezelf een Single Core processor @ 1.8GHz, en ik heb een SiS Mirage 3 videokaart...

Een laptop maakt nog gehakt van zo'n processor. Een videokaart mag je die mirage niet noemen, het is meer een zwakke chip :clown:

Muhaha! Mijn vader heeft net zijn nieuwe AlienWare computer gekregen! Dat wordt een staaltje hardcore gaming!

Link to comment
Delen op andere websites

miek je hebt toch wel je geheugen geformateerd voor je hem had verkocht

>>> Door Thundercover: Volgens mij zijn we al bij de nieuwe pc aanbeland en is dit nogal off-topic. Daarnaast kan je je hardeschijf formatteren, maar je geheugen gaat nogal lastig. :puh:<<<

Link to comment
Delen op andere websites

@Whoop: ja hoor, maar de Velocirapter moederbord hou ik wel! :puh:

Laten we aub weer ontopic gaan, en de vraag is: is 64-bit beter? Zonder de compatibiliteit dan.

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

32 Bit ondersteunt maar 4GB geheugen en 64 bit kan veel meer.

Maar voor welk programma heb je nou meer dan 4 GB nodig?

4 GB is echt méér dan genoeg hoor. En als ik Miek was koos ik voor een 32-bit systeem. Dat is mijn persoonlijke voorkeur omdat ik geen problemen wil krijgen met drivers die al dan niet voor de 64-Vista zijn uitgegeven. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

32 Bit ondersteunt maar 4GB geheugen en 64 bit kan veel meer.

Maar voor welk programma heb je nou meer dan 4 GB nodig?

4 GB is echt méér dan genoeg hoor. En als ik Miek was koos ik voor een 32-bit systeem. Dat is mijn persoonlijke voorkeur omdat ik geen problemen wil krijgen met drivers die al dan niet voor de 64-Vista zijn uitgegeven. ^_^

Ok, ik zal wel even raad vragen aan die vriend die me aanraad één samen te stellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...