RoL0 Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 (bewerkt) Mijn draadloze adapter gaat tot 52MBPS, terwijl het internet hier maar 20 MBPS is. Draadloos gamen kan gewoon hoor. Ik speel ook GTA IV op MP met een draadloze kaart, en krijg echt wel voldoende FPS.Maar je kunt ook een kabel naar boven trekken. Een beetje router heeft toch wel 3 a 4 kabel uitgangen. Het gaat ook meer om de stabiliteit, en de latency op servers etc, die is toch wat hoger en onregelmatiger met draadloos internet, wat je een lichte lag kan geven en soms even een hangmoment, zoals taartje al aangaf. Ik geloof je wel, maar gek genoeg heb ik daar geen last van. Ligt er ook aan wat voor spel je speelt, bij gta zul je dat inderdaad wat minder merken, maar probeer maareens draadloos counter-strike te spelen, echt een van de ergste spellen als het gaat om verbinding, heb je al wat minder verbinding dan schiet je soms gewoon door mensen heen, iig zo leek het toen ik draadloos speelde. Hier meld zich nog iemand die draadloos gamed, ook CS(S) gespeeld en daarbij heb ik (bijna) nooit lags. (Hoewel ik bij downloaden toch liever een kabel heb, en ook vanwege uitval van verbindin heeel soms, dus ik ga binnenkort kabeltje leggen, nadeel is dat de router vol is, en ik eigenlijk geen plek meer heb) EDIT: had ik dit maar niet gezegt, je moest eens weten hoe sloom alles vanavond is geworden :S Bewerkt: 24 april 2009 door RoL0 Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Hier meld zich nog iemand die draadloos gamed, ook CS(S) gespeeld en daarbij heb ik (bijna) nooit lags.(Hoewel ik bij downloaden toch liever een kabel heb, en ook vanwege uitval van verbindin heeel soms, dus ik ga binnenkort kabeltje leggen, nadeel is dat de router vol is, en ik eigenlijk geen plek meer heb) Dan kan je een switch kopen. Reageren
Limbolander Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Mijn draadloze adapter gaat tot 52MBPS, terwijl het internet hier maar 20 MBPS is. Draadloos gamen kan gewoon hoor. Ik speel ook GTA IV op MP met een draadloze kaart, en krijg echt wel voldoende FPS.Maar je kunt ook een kabel naar boven trekken. Een beetje router heeft toch wel 3 a 4 kabel uitgangen. Het gaat ook meer om de stabiliteit, en de latency op servers etc, die is toch wat hoger en onregelmatiger met draadloos internet, wat je een lichte lag kan geven en soms even een hangmoment, zoals taartje al aangaf. Ik geloof je wel, maar gek genoeg heb ik daar geen last van. Ligt er ook aan wat voor spel je speelt, bij gta zul je dat inderdaad wat minder merken, maar probeer maareens draadloos counter-strike te spelen, echt een van de ergste spellen als het gaat om verbinding, heb je al wat minder verbinding dan schiet je soms gewoon door mensen heen, iig zo leek het toen ik draadloos speelde. Hier meld zich nog iemand die draadloos gamed, ook CS(S) gespeeld en daarbij heb ik (bijna) nooit lags. (Hoewel ik bij downloaden toch liever een kabel heb, en ook vanwege uitval van verbindin heeel soms, dus ik ga binnenkort kabeltje leggen, nadeel is dat de router vol is, en ik eigenlijk geen plek meer heb) dan weet jij waarschijnlijk geeneens wat "rates" betekenen als je het verschil niet merkt. Reageren
RoL0 Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 (bewerkt) dan weet jij waarschijnlijk geeneens wat "rates" betekenen als je het verschil niet merkt. Nope, ben geen css addict.. (gewoon even g*d*w*l*a* en voor de lol ff een weekje op private server gespeelt snap je..)[/font] Maar je hebt zeker gelijk, als 'noob' zie je heus het verschil niet tussen de stabiliteit van lan, en de instabiliteit van wlan, je bent al blij als je iemand raakt.. Maar wanneer je beter wordt, maakt dat kleine verschilletje wel het verschil tussen 'doden' en 'gedood worden' lijkt me zo. Tja, uiteindelijk blijft een dom kabeltje toch echt beter dan draadloos.. @Spruk heel wat hieronder: Volgens mij gaat dit erover of Miek draadloos internet neemt, of toch een kabel moet nemen, en dat heeft toch echt wel met zijn computer te maken.. Bewerkt: 25 april 2009 door RoL0 Reageren
Limbolander Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Mijn draadloze adapter gaat tot 52MBPS, terwijl het internet hier maar 20 MBPS is. Draadloos gamen kan gewoon hoor. Ik speel ook GTA IV op MP met een draadloze kaart, en krijg echt wel voldoende FPS.Maar je kunt ook een kabel naar boven trekken. Een beetje router heeft toch wel 3 a 4 kabel uitgangen. Het gaat ook meer om de stabiliteit, en de latency op servers etc, die is toch wat hoger en onregelmatiger met draadloos internet, wat je een lichte lag kan geven en soms even een hangmoment, zoals taartje al aangaf. Ik geloof je wel, maar gek genoeg heb ik daar geen last van. Ligt er ook aan wat voor spel je speelt, bij gta zul je dat inderdaad wat minder merken, maar probeer maareens draadloos counter-strike te spelen, echt een van de ergste spellen als het gaat om verbinding, heb je al wat minder verbinding dan schiet je soms gewoon door mensen heen, iig zo leek het toen ik draadloos speelde. Hier meld zich nog iemand die draadloos gamed, ook CS(S) gespeeld en daarbij heb ik (bijna) nooit lags. (Hoewel ik bij downloaden toch liever een kabel heb, en ook vanwege uitval van verbindin heeel soms, dus ik ga binnenkort kabeltje leggen, nadeel is dat de router vol is, en ik eigenlijk geen plek meer heb) dan weet jij waarschijnlijk geeneens wat "rates" betekenen als je het verschil niet merkt. Nope, ben geen css addict.. (gewoon even g*d*w*l*a* en voor de lol ff een weekje op private server gespeelt snap je..)[/font] Maar je hebt zeker gelijk, als 'noob' zie je heus het verschil niet tussen de stabiliteit van lan, en de instabiliteit van wlan, je bent al blij als je iemand raakt.. Maar wanneer je beter wordt, maakt dat kleine verschilletje wel het verschil tussen 'doden' en 'gedood worden' lijkt me zo. Tja, uiteindelijk blijft een dom kabeltje toch echt beter dan draadloos.. Yep, vooral de counter-strike reeks is daar heel erg in, als gevorderde speler merk je dat best goed, speel je spellen als battlefield, gta online etc dan zul je dat wat minder merken Reageren
Djmaddox Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Toen ik bij COD4 Draadloos had stond er om de 5sec Connection Interrerupted. Dus ik was gauw teruggegaan naar de kabel waar het probleem er helemaal niet meer was. Reageren
Limbolander Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Ik moet wel zeggen dat al die keren dat wij op school draadloos via LAN call of duty 1 speelde het nog redelijk ging, op sommige momenten na waar je echt door mensen heen schoot als het ware, en als er te veel man meededen maar verder ging het wel, alhoewel je niet echt superprecies bent met een laptop en laptopmuisje Reageren
Sprunk Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Ik wil niet voor Moderator spelen hoor, maar dit topic gaat volgens mij over Miek's PC, en niet of je nou wel of niet goed kan gamen op draadloos internet. Als ik Miek was zou ik eerst gaan kijken of ik online ga gamen. Dan ga ik kijken hoe vaak ik dat doe, en dan de mogelijkheden op een rijtje zetten. Het is echt niet zo dat WLAN slecht is, zeken niet als je geen hardcore gamer bent. Er zijn ook speciale game WLAN adapters, die gebruik maken van het snelle PCI-E slot. Reageren
Miek Geplaatst: 25 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Zoals ik al eerder zei laat mijn abonnement niet meer dan 2 kabels toe, dan ook niet via een switch. Maar ik wil echt wel goed online kunnen gamen, zeker met GTA IV. Ik heb ook in de winkel gezien dat er Homeplug adapters zijn, dat zijn adapters dat je bij de PC die via kabel ontvangt een adapter steekt en boven je PC ook aan een andere adapter plugt, zodat je eigenlijk internet ontvangt via je stroomnet. Maar dat is dubbel zo duur, gaat tot 200 Mbps en je merkt geen verschil. Dan ben ik wel genoodzaakt om draadloos te gamen, maar kom, m'n adaptertje staat 20 meter van me router, dus kan ik al 200 Mbps ontvangen en als Sprunk een zes keer trager routertje heeft (ik heb ook zo'n router, in de zomervakantie surfte ik daarmee met m'n oude PC) waarmee je kan gamen, dan denk ik dat je wel echt goed kan gaan gamen met deze router... Reageren
wesley123 Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Een kabel blijft gewoon beter, dan heb je gene alst van stoorzenders in de buurt, bij draadloos kun je daar alst van krijgen en ehb je sneller lag. En als die router er 20 meter vanaf staat, kun je net zo goed een kabeltje aanleggen? dan is het signaal al veel sterker en veel beter. laat je vader dan gewoon draadloos gaan, die heeft toch geen superstabiel internet nodig, jij wel als je online wilt gamen Reageren
RoL0 Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Misschien een hele domme post, maaruuh.. als je zo'n draadloze router aansluit op je verbinding, neem je toch een aansluiting in beslag, kun je dan niet gewoon daarin je eigen computer aansluiten?? (tenzij je andere draadloze apparaten hebt natuurlijk) RoL0 (blijf het heel vaag vinden dat je maar 2 aansluitpunten hebt) Reageren
wesley123 Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 goed punt rol0, als je geen 3 kabels in je abbonement hebt staan zal een 3 verbinding, draadloos of neit neit gaan, je zult dus gewoon het abbonement moetneupdaten. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Misschien een hele domme post, maaruuh.. als je zo'n draadloze router aansluit op je verbinding, neem je toch een aansluiting in beslag, kun je dan niet gewoon daarin je eigen computer aansluiten?? (tenzij je andere draadloze apparaten hebt natuurlijk)RoL0 (blijf het heel vaag vinden dat je maar 2 aansluitpunten hebt) Je kunt in één van die aansluitpunten een Switch douwen, die verdeeld je verbinding naar 5 aansluitpunten zonder een merkbaar snelheidsverlies, pas wel op dat als je dit wilt proberen dat je niet een HUB koopt want dan wordt je internetsnelheid wel door 5 gedeeld. Reageren
Miek Geplaatst: 3 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Hé mensen, nu ben ik 100% zeker dat ik die PC van Taart ga kopen, maar 2 weken geleden kostte die nog maar 540, nu 553 . Echt daar geraak ik geen wijs uit. Maar ik ga die echt kopen! Maar ik heb even een vragenlijstje samengesteld dat jullie zo eerlijk mogelijk moeten invullen, als jullie dat willlen. [b]Kan ik met deze PC GTA IV (goed) aan?[/b] [b]Kan ik met deze PC toekomstige games aan?[/b] [b]Kan ik spreken van een goed systeem?[/b] Optioneel: schrijf eens waarom ik dit systeem wel/niet zou moeten kopen. Het staat vast. Er komt geen kabel. M'n abonnement laat het niet toe. M'n pa laat het niet toe. En als het wel zou toegelaten zijn door m'n abonnement, dan zou m'n pa niet willen een kabel naar boven trekken. Ik heb nu 555€, die PC + 15€ verzendingskosten naar België, plus nog dat routertje die ik voorheen heb gepost, dat word nog 74€ sparen. Geen enkel probleem, ik vorder met m'n geld. Ik heb een jobje als autowasser en krijg elke week 5 euro en daar bovenop nog eens 17€ per maand. Als ik dat geld heb, hak ik de knoop definitief door. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 (bewerkt) Kan ik met deze PC GTA IV (goed) aan? Ja Kan ik met deze PC toekomstige games aan? Hij is redelijk futureproof, je kan er vast nog wel een tijd mee door voordat je weer moet upgraden. Kan ik spreken van een goed systeem? Zekers Bewerkt: 3 mei 2009 door TaartJJ~! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.