Jump to content

Nieuwe pc: Miek

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Kan iemand mij vertellen op welke bladzijde Taartj's systeem staat? Ik kan hem niet meer vinden tussen die 18 19 bladzijdes :7

Bewerkt: door djmaddox
  • Reacties 369
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Miek

51

• TaartJJ~!

45

• Limbolander

42

• Sprunk

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Kan ik met deze PC GTA IV (goed) aan?

Zeker, ik heb een gelijkwaardige videokaart en ook wel gelijkwaardige processor, 1 gig minder ram en ik kan 'm op high spelen met 40 FPS.

Kan ik met deze PC toekomstige games aan?

Normaal gezien wel, GTA IV is een zeer zwaar spel. Als je dat aankan kan je ook games die nog moeten uitkomen aan, aangezien die allemaal rond de specs van IV zullen liggen.

Kan ik spreken van een goed systeem?

Zeker en vast. :D

Optioneel: schrijf eens waarom ik dit systeem wel/niet zou moeten kopen.

Het is een van de beste systemen dat je kan opstellen met het gegeven budget, dus het is best wel een aanrader. :Y

Dit is overigens nog eens het systeem dat taartje postte en dat Miek nu gaat kopen, zodat je niet 5 bladzijden terug moet gaan zoeken:

>>klik<<

@ Hierboven: Bedankt :tu:

Kan ik met deze PC GTA IV (goed) aan?

Ja met die PC kan jij GTA IV goed aan.

Kan ik met deze PC toekomstige games aan?

Ja, Met die PC kan je toekomstige games aan.

Kan ik spreken van een goed systeem?

Ja, Jij kan spreken van een goed systeem.

Optioneel: schrijf eens waarom ik dit systeem wel/niet zou moeten kopen.

Wil je het houden bij je oude PC dan? ;P

@ Hieronder: Je hebt gelijk, voor dat geld kan je inderdaad een betere PC krijgen. Alleen ik had ook al zo een PC samengesteld en daar was ook niet voor gekozen :?

Hmm. Je kunt nog meer krijgen hoor, voor dat geld:

klik

Phenom II X4 i.p.v. Phenom II X3

HD4870 i.p.v. HD4850

Alleen wel 2 GB geheugen, maar dat kun je als je weer wat geld hebt uitbreiden naar 4 GB. Of je doet het er nu bij en kom je op nog geen 600 euro voor een stevige game PC.

EDIT: kast is eigen smaak. Dit is namelijk ook mijn verlanglijst en vind die kast wel mooi. :puh:

Maar het eerdere systeem is ook echt niet slecht hoor :)

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:
Sprunk, dat gaat niet op.

Het moederbord heeft geen support voor Phenom II X4's.

Maar wel met de AM3 BIOS update waarmee ook de Phenom II word ondersteund. Was ik vergeten erbij te vermelden. ^_^

Ik heb ook nog even een ander systeem samengesteld voor iets boven de 600 euro(20 cent erboven):

klik

XFX HD4870 1GB

Corsair 550W

320GB Schijf

Drive

Phenom II x4 920

4GB 800Mhz RAM

Thermaltake Wing

Asrock NF6-GLAN

Green LED Fan

@Sprunk

Alsnog zou ik er niet op gokken, als ik die specs bekijk zie ik dat de multi-core support Dual Core is.

Het is ook een m-ATX bord en de prijs/kwaliteit van het moederbord past ook niet echt bij een Phenom II X4

Bewerkt: door TaartJJ~!
Geplaatst:
Alsnog zou ik er niet op gokken, als ik die specs bekijk zie ik dat de multi-core support Dual Core is.

Het is ook een m-ATX bord en de prijs/kwaliteit van het moederbord past ook niet echt bij een Phenom II X4

Over welke heb je het? Mijne of die van Sprunk?

Geplaatst:

Over welke heb je het? Mijne of die van Sprunk?

Over die van Sprunk ^_^

Je had gepost toen ik aan het typen was :7

Agree :puh:. Maar dan neem je voor een euro meer een ASUS bord, die al ondersteuning heeft voor Phenom II:

Complete PC, het mobo

Ook bij nader inzien. BIOS flashen is gevaarlijk en bovendien heb je een floppy drive nodig. Bij dit mobo hoeft dat alles niet, and your good to go.

Ik kan wel een poging gaan doen om een nieuwe proberen samen te stellen, maar dan zou die erg dicht in de buurt komen van die van Sprunk.

Ik zal dus gewoon deze van Sprunk pakken als ik jou was.

EDIT: Ik zou alleen als geheugen 1 x 2GB pakken, dan kun je altijd later nog 2GB bij prikken aangezien dit moederbord slechts 2 geheugenslots heeft.

Aangepast systeem

Bewerkt: door TaartJJ~!
tekst

Bedankt, nu is het systeem perfect :puh:

Ik denk dat er ook niet veel beter is te halen voor dat geld. Ik heb al een uurtje zitten puzzelen omdat het tevens mijn eigen winkelmanje is. Ik ga ook zeer binnenkort (maand of 2) upgraden, en heb dus al zitten kijken wat haalbaar is met dit budget.

Wat je nog kan doen is die HD4870 omtoveren in een HD4850, en dan een 940 nemen i.p.v. een 920. Maar dat lijkt me ook geen handige zet aangezien die 920 toch een BE is dus makkelijk overclockbaar.

Geplaatst:
Ik kan wel een poging gaan doen om een nieuwe proberen samen te stellen, maar dan zou die erg dicht in de buurt komen van die van Sprunk.

Ik zal dus gewoon deze van Sprunk pakken als ik jou was.

Ik denk dat er ook niet veel beter is te halen voor dat geld. Ik heb al een uurtje zitten puzzelen omdat het tevens mijn eigen winkelmanje is. Ik ga ook zeer binnenkort (maand of 2) upgraden, en heb dus al zitten kijken wat haalbaar is met mijn budget.

Wat je nog kan doen is die HD4870 omtoveren in een HD4850, en dan een 940 nemen i.p.v. een 920. Maar dat lijkt me ook geen handige zet aangezien die 920 toch een BE is dus makkelijk overclockbaar.

Dan moet hij wel weten hoe hij moet overclocken. Maar de 920 is ook goed genoeg als hij niet overclockt is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...