Jump to content

Nieuwe pc: Miek

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dit word hem (volgens Miek @ MSN) klik

Aanpassingen: Alleen een andere case, deze vind hij mooi.

Bewerkt: door Sprunk
  • Reacties 369
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Miek

51

• TaartJJ~!

45

• Limbolander

42

• Sprunk

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

ga nou niet mensen aanraden dingen te kopen en ze dan te laten overclocken als ze amper afweten van hardware/software, wat me overduidelijk lijkt in dit geval ( no offense naar miek )

Geplaatst:
Nu gaat Miek weer lekker beginnen twijfelen.. :7

Maar een Phenom II X4 is alleszins beter dan die X3, en een 4870 t.o.v. een 4850 geeft toch ook vrij veel verschil.

Maar over 550 euro zou ik voor Miek niet gaan, anders komt z'n pc er niet. :puh:

Als hij een maandje doorspaart en wat klusjes doet zit hij op de 600 ;)

Dat is 't hem net. Eerst spaart hij voor z'n pc, en dan moet hij nog z'n internet stuff en andere boel betalen. Dat had ik toch begrepen. En dan zou hij dus veel langer moeten sparen.

BTW, ik snap iets niet. Bij die pc kast staat 'voeding 400 Watt'. Wat bedoelen ze daarmee? :?

Geplaatst:
BTW, ik snap iets niet. Bij die pc kast staat 'voeding 400 Watt'. Wat bedoelen ze daarmee? :?

Waar staat dat dan? Ik zie het nergens staan :o

Geplaatst:

In Sprunks laatste post staat Mieks lijstje, met een andere kast. Daarbij staat 400 Watt.. Die zit er toch niet bij fzo? :?

Geplaatst:

In die kast van HKC zit een waardeloze voeding van 400W in.

HKC is een waardeloze "voeding fabrikant"

Geplaatst:

Is er dan geen goedkopere kast waarbij geen voeding zit die ook mooi is? Ik vind 't nogal zinloos om een kast met voeding te kopen als je er apart voeding bijkoopt. :puh:

Djmaddox, waarom heb jij steeds de gewoonte 1 GB/2 GB videokaarten te kopen? We zeggen al honderdmaal dat dat zinloos is als je geen 22 inch+ scherm hebt...

@ djmaddox: Ohja, als Miek even IV wilt spelen, MOET het echt op High zijn! 512 MB is nog altijd ruim genoeg.

@ djmaddox again: Niet nodig, ik hamer gewoon op het feit dat Miek niet perse op High moet kunnen spelen. Trouwens, als Miek geen grote resolutie heeft, is het nogal overbodig hoor.

Bewerkt: door MegaPilot
Is er dan geen goedkopere kast waarbij geen voeding zit die ook mooi is? Ik vind 't nogal zinloos om een kast met voeding te kopen als je er apart voeding bijkoopt. :puh:

Miek vind die kast nou eenmaal mooi. Die voeding verkoop je gewoon op marktplaats voor zo'n 35 euro. Niemand daar die weet dat het een bagger voeding is. :7

Djmaddox, waarom heb jij steeds de gewoonte 1 GB/2 GB videokaarten te kopen? We zeggen al honderdmaal dat dat zinloos is als je geen 22 inch+ scherm hebt...

1 GB kan wel van pas komen met GTA IV. Lekker texture quality op high, wat volgens mij ook wel kan met 512MB, maar dan kun je minder ver kijken.

2 GB VRAM daarintegen is gewoon:

BrandendGeld_140x90.jpg

euh ik game op een 17'' met 640MB VRAM En ik heb Texture nog steeds op medium. Al doe ik texture op high wordt het 700/640MB Video usage. Dus met 1GB Kan je en je Texture op high en de andere settings ook. En daarom doe ik er nooit een 512MB Kaart bij ;)

Oja, @ Hierboven, met 512MB VRAM kan je NOOIT Textures op high doen. Ik had een keer alle settings op zo low als mogelijk(de resolutie ook enz) En toen de texture op high gedaan: 700MB/640MB Video Usage. Dus het kan nooit met een 512MB kaart.

Ik neem wel even screenie.

Bewerkt: door djmaddox
Geplaatst:
Oja, @ Hierboven, met 512MB VRAM kan je NOOIT Textures op high doen. Ik had een keer alle settings op zo low als mogelijk(de resolutie ook enz) En toen de texture op high gedaan: 700MB/640MB Video Usage. Dus het kan nooit met een 512MB kaart.

Ik neem wel even screenie.

Ik weet dus echt niet hoe je dat voor elkaar krijgt, ik kan als ik de resolutie lager zet wel degelijk de texture details op high zetten op m'n 512mb kaartje.

Ja, met 2 monitoren. Die andere gebruikt natuurlijk ook nog wat RAM enzo. En het is de nog niet geupdate GTA dus onbetrouwbaar.

Geplaatst:
Ja, met 2 monitoren. Die andere gebruikt natuurlijk ook nog wat RAM enzo.

Met 1 monitor is het hetzelfde :7 Daar is het ook verdwenen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...