Jump to content

Nieuwe pc: Miek

Recommended Posts

Geplaatst:
Ja, met 2 monitoren. Die andere gebruikt natuurlijk ook nog wat RAM enzo.

Met 1 monitor is het hetzelfde :7 Daar is het ook verdwenen.

GTA IV klopt dan ook echt voor geen ene meter, ik ken mensen die hetzelfde probleem als jou ervaren zelfs met 1/2gb kaarten, oftewel er klopt geen zak van dat hele VRAM verhaal etc,

Wat hierboven al gezegd werd tot 22" ongeveer heb je nog meer als genoeg aan 512mb, 1gb zal je een lichte prestatieboost geven alhoewel het dat vaak voor die ~30 euro meer geeneens waard is, 2gb daarintegen is echt nog een loze uitgave of je moet echt 2x 30" scherm hebben ofzo..

• Reacties 369
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Miek

51

• TaartJJ~!

45

• Limbolander

42

• Sprunk

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Kijk maar:

http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1549121.html

(ik heb 2 monitoren maar ik game op 1tje)

EDIT: Ik weet niet waar mn andere 38MB VRAM is :?

-nomemrestrict :bier:

En ik kan ook niet met 512 mb GTA IV op hoog spelen hoor, ik mag blij zijn dat ik een 869 mb kaartje heb, ik gebruik namelijk alles. :Y

Daarom neem ik ook altijd een 1 GB kaart, want de meeste mensen die een nieuwe PC willen hier willen hem voor GTA IV.

Geplaatst:

en daarvoor is 1gb ook niet nodig, gta4 is het enige spel die op deze manier van geheugen gebruik maakt en dat is nog waardeloos gedana ook, 512mb voldoet nog prima en om nou die 30 euro extra neer te gana leggen voor een kaart die het alleen maar beter zal oen bij gta4 is behoorlijk zonde van je geld.

Geplaatst:

Nu gebruiken nog niet alle spellen 1 gig, maar over een half jaartje misschien wel al. Dan kan het best handig zijn voor Miek, aangezien hij een futureproof pc wil. Maar 512 mb zou al goed genoeg zijn.

Geplaatst: (bewerkt)

Dan kun je de HD4870 512MB ook veranderen naar een HD4850 1 GB als Miek dat wil. Ik verkies horsepower boven extra mem, dus ik raad het af. Ik zelf speel op 1280x1024 wat een eenvoudige resolutie is voor je graka en heb zelf geen 1 GB nodig. Volgens mij heeft Miek nog een oude 1024x768 monitor en dan raad ik het helemaal af. Dus neem gewoon die PC waavan we allemaal een beetje hebben samengestelt. Echt het beste "bang for buck" om in Sctrz taal te spreken. ^_^

@ Hieronder: Ja. We hebben die immers met zijn alleen samengesteld. :puh:

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:
Dus neem gewoon die PC waavan we allemaal een beetje hebben samengestelt. Echt het beste "bang for buck" om in Sctrz taal te spreken. ^_^

Deze dus

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou een andere kast nemen want deze ziet er cheap uit (en dat is hij helaas ook) en hij heeft waarschijnlijk niet gauw een fatsoenlijke airflow.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Miek, ik zou inderdaad echt nog voor een andere kast gaan waar geen voeding bij zit, van ook rond de 30-40 euro. Keuze genoeg, en er zitten ook nog een boel goede/stijlvolle exemplaren tussen. :Y

Kijk >>hier<< anders nog eens goed rond..

Geplaatst:

Een computer hoeft echt geen super airflow te hebben hoor. Het is eigelijk alleen belangrijk voor overklokkers.

Hardware fabrikanten maken hun hardware zo dat computers blijven werken ook al komt er zoveel stof in dat je meerdere stofzuigerzakken moet kopen om hem leeg te krijgen.

Geplaatst:

Je koopt toch beter een kwalitatief hoogwaardige kast zonder voeding voor dezelfde prijs dan een rommelkast met voeding die je nooit gebruikt..

Geplaatst:
Je koopt toch beter een kwalitatief hoogwaardige kast zonder voeding voor dezelfde prijs dan een rommelkast met voeding die je nooit gebruikt..

Nee, want die voeding levert nog 30 euro op op marktplaats.nl :clown:

Geplaatst:

Lol idd, net even op marktplaats gekeken. :7 voor elke 400 watt voeding over de 20 euro. xD Als je goed overdrijft 'nog nooit gebruikt, geluidloos, ... ' krijg je je kast nog terugbetaald. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...