Jump to content

Nieuwe pc: Miek

Recommended Posts

Geplaatst:

meer geld betekent ook een betere kwaliteit, vergeet ook niet dat het toch dat ding is waar je elke keer naar kijkt als je weer dat rotknopje van aan/uit moet indrukken ( wordt je wel krachtpatser van )

• Reacties 369
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Miek

51

• TaartJJ~!

45

• Limbolander

42

• Sprunk

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)
Hey, heb even met een maat een nieuwe PC samengesteld die veel minder kost. Ik heb er zelfs een scherm, toetsenbord, muis, printer en speakersboxen. Dat alles vanaf de prijs van €735!

Check ff dit; wat denken jullie, kan ik daar lang mee gamen?

naamloos-7.jpg

Graag reacties.

Ik ben bij een andere maat, door die heb ik al onderdelen die 2x zoveel minder kosten :7.

Met mijn geluids instalatie is me pc wel 2500 euro :'), zonder maar 200 euro :puh:

[...]

en ik zie geen voeding, let er wel op dat als je een voeding in je kast koop dat die ook genoeg stroom heeft.

Om hier wat dieper op in te gaan: pak een voeding van 500 watt, dat is genoeg om het hele systeem stabiel te laten draaien en als je gaat upgraden naar zwaardere hardware, is het nog steeds genoeg.

500 watt is nergens voor nodig, met een 400 watt A-Merk voeding trekt hij het makelijk, B-Merk voedingen hebben nogal de neiging om geen precieze stroom tegeven (Bijv 4.45 volt ipv 4.5 volt of 4.55 volt) Hierdoor gaat hardware minder lang mee.

Bewerkt: door Wrieh
Hey, heb even met een maat een nieuwe PC samengesteld die veel minder kost. Ik heb er zelfs een scherm, toetsenbord, muis, printer en speakersboxen. Dat alles vanaf de prijs van €735!

Check ff dit; wat denken jullie, kan ik daar lang mee gamen?

naamloos-7.jpg

Graag reacties.

Ik ben bij een andere maat, door die heb ik al onderdelen die 2x zoveel minder kosten :7.

Heb je door dat je 2 verschillende geheugenstrips hebt?

1x PC3200 met 400mhz en 2x PC6400 met 800mhz.

Dit gaat kut lopen, je snelle geheugen gaat net zo snel als het langzame geheugen.

En wat je misschien naar kunt kijken is dat je een scherm pakt met 2ms reactie tijd, deze ververst het beeld sneller, en zal je wel merken.

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:

Reageren op een configuratie van november is niet nodig. Ik snap dat het soms moeilijk is om ontopic te blijven hier, maar het is niet zo dat we al een half jaar offtopic zijn. :7

Geplaatst:
En wat je misschien naar kunt kijken is dat je een scherm pakt met 2ms reactie tijd, deze ververst het beeld sneller, en zal je wel merken.

Dat merk je dus niet :7 Sowieso is die 2ms tijd een grey-to-grey tijd en geen black-to-white-to-black tijd die veel meer uitmaakt.

Geplaatst:
Reageren op een configuratie van november is niet nodig. Ik snap dat het soms moeilijk is om ontopic te blijven hier, maar het is niet zo dat we al een half jaar offtopic zijn. :7

Oww, ik had niet gezien dat ie van november was :7 Sorry, my bad :$

Phantom, dat klopt ja, maar voor zelfde geld is die van 5 ms ook grey-to-grey :7

Geplaatst:

Oww, ik had niet gezien dat ie van november was :7 Sorry, my bad :$

Phantom, dat klopt ja, maar voor zelfde geld is die van 5 ms ook grey-to-grey :7

mja ligt eraan wat voor spellen je speelt, heb zelf een 2ms scherm en heb ook weleens met 5ms gespeeld, merk er eigenlijk bijna geen verschil mee, maar als ik dan counter-strike speel ( waarin hertz het belangrijkst is, de vernieuwingsfrequentie van het beeld ) dan merk je het verschil wel tussen een TFT en een CRT, maargoed dat is eigenlijk dan ook alleen belangrijk bij half life/source engine gebaseerde games ( veel spellen van Valve/steam dus )

voor de rest merk je er dus bijna niks van bij andere spellen, dus 5/2ms met beide zit je wel goed hoor.

Geplaatst:

We zijn bezig aan het aftellen jongens, de creditcard om de PC te betalen ligt zo goed als klaar, het wordt uiteindelijk die PC van Sprunk, zonder die behuizing die Sprunk eraan toevoegde maar die originele; een echte game behuizing, als iemand komt weet ie direct dat het een game machine is: :D

Maar een PC zonder internet is als Miek zonder zijn ganzen. Dus daarom wacht ik nog even af om hem te kopen tot ik met zekerheid surfklaar ben, vanaf de PC hier is. Normaal ging ik nog 60€ doorsparen voor een router die snelheden kan halen tot 300 mbps. Maar plots veranderden we van kabel TV naar digitale TV en daarbij kregen we HomePlug adapters, 2, voor digitale televisie via het stroomnet én internet via het stroomnet. Mijn vraag luid: kan je daarmee vlot surfen en gamen? Zoals ik zei, zijn de twee adapters in gebruik en zit er geen 3de in. Terwijl er op de verpakking staat dat je met een derde adapter ook nog op het internet kan! Waar kan je dan een 3de adapter vinden? Hier is de verpakking, wss kennen jullie er meer van dan ik, dus zeg ik er niet zo veel meer over :).

HPIM0514.jpg

HPIM0515.jpg

Groetjes!

Wie kan me helpen? :-(

Geplaatst:

Met je vraag kan ik je niet helpen.

Maar kijk even in je winkelmandje om te kijken of de spullen leverbaar zijn. Als je nu nog 14 dagen moet wachten op je GPU, kun je net zo goed eentje van een ander merk pakken. Of als bepaalde onderdelen niet meer leverbaar zijn.

tekst

Hier heb ik nogal wat over gehoord, het schijnt net zo stabiel en goed te zijn als gewoon bekabeld internet. De snelheid is wel wat lager (Max. 56 MB/s) Maar wie heeft er nu internet van 56 mb/s? Hier staat een hoop informatie erover, en een naam die je door google heen kan halen. Succes!

Bewerkt: door KillerZero86
tekst

Hier heb ik nogal wat over gehoord, het schijnt net zo stabiel en goed te zijn als gewoon bekabeld internet. De snelheid is wel wat lager (Max. 60 MB/s) Maar wie heeft er nu internet van 60mb/s? Hier staat een hoop informatie erover, en een naam die je door google heen kan halen. Succes!

Op het plaatje staat tot 14 MBPS (Mbit/s), dat is al heel wat langzamer. En tegenwoordig is 20 Mbit/s al heel gewoon voor internet. En er staat tot, het zal wel stabieler zijn dan draadloos, maar toch, als je straks met 8 Mbit/s zit wordt je daar niet vrolijk van, zeker niet als je (zoals ik) nog wel eens wat data moet overtanken tussen computers/NAS schijfen.

RoL0

Bewerkt: door RoL0
Geplaatst:

Zucht, ik weet niets over je internetprobleem, maar koop nou gewoon die pc, dat internet regelen we later wel. Want ik kan goed geloven dat onderdelen in je samenstelling niet meer verkrijgbaar zullen zijn als je een paar dagen/weken wacht.

Zucht, ik weet niets over je internetprobleem, maar koop nou gewoon die pc, dat internet regelen we later wel. Want ik kan goed geloven dat onderdelen in je samenstelling niet meer verkrijgbaar zullen zijn als je een paar dagen/weken wacht.

Wat is dat nou weer voor crap... :7 De ontwikkeling met computer hardware gaat snel, maar zo snel ook weer niet.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Mja, maar na 6 maanden is het wel tijd voor de nieuwe PC, want daar gaat het toch om, denk ik? Als ie dan weer begint te twijfelen zijn we, zoals ze hier in mijn stadje zgegen, 'giel geziegend'(helemaal gezegend).

Geplaatst:

zoek reviews op internet, is het beste wat je kan doen, zullen echt wel vergelijkingen zijn gemaakt tussen de capaciteit van dat ding tov draadloos/ LAN bekabeld.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...