Jump to content

Nieuwe pc: Miek

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heey, ik zoek eigenlijk gewoon één adapter, want er zitten maar twee in en die twee gebruiken we al voor digitale TV. Ik heb deze link gevonden: klik. Deze kost 39 euro, en ik kan een nieuwe router kopen met een USB adapter (eerder door mij gepost) die tot wel 300 mbps kan gaan! Tot het uiterste dus! Dus ga ik nu eerst die router kopen, zodat ik direct kan surfen als ik die droombak heb.

Tevens geen slim idee van je MegaPilot. ALS ik die PC nu bestel, dan staat hij daar een paar maanden in m'n kamer te niksen, ik heb toch geen internet. Dus wil ik alles in één kopen, zodat ik echt alles in één 'ruk' kan kopen en gebruiken. Iig bedankt voor de hulp, ik ga toch voor de router.

[b]Kan ik met deze router vlot online gamen?[/b] (en surfen, maar dat spreekt voor zich)

:cya:

Edit voor Taart: we hebben een 150 mbps verbinding met kabel, geloof ik. Dus why not?

Bewerkt: door Miek
  • Reacties 369
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Miek

51

• TaartJJ~!

45

• Limbolander

42

• Sprunk

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Je hebt niets aan een 300mbps router als je bijv een 14mbit internet lijn hebt.

Wel als je veel data overtankt, oftewel: in het lan bezig bent. Voor online gaming en (..legaal..) downloaden heb je er dus niks aan.

Geplaatst:
tekst

Hier heb ik nogal wat over gehoord, het schijnt net zo stabiel en goed te zijn als gewoon bekabeld internet. De snelheid is wel wat lager (Max. 56 MB/s) Maar wie heeft er nu internet van 56 mb/s? Hier staat een hoop informatie erover, en een naam die je door google heen kan halen. Succes!

Op het plaatje staat tot 14 MBPS (Mbit/s), dat is al heel wat langzamer. En tegenwoordig is 20 Mbit/s al heel gewoon voor internet. En er staat tot, het zal wel stabieler zijn dan draadloos, maar toch, als je straks met 8 Mbit/s zit wordt je daar niet vrolijk van, zeker niet als je (zoals ik) nog wel eens wat data moet overtanken tussen computers/NAS schijfen.

RoL0

Over welk plaatje heb jij het? Bij die link staat bij de titel en bij de specificaties overduidelijk tot 56 MBP/s. Op andere site's kwam ik nog snellere tegen van maximaal 60mbp/s..

Op het plaatje staat tot 14 MBPS (Mbit/s)

---

Over welk plaatje heb jij het? Bij die link staat bij de titel en bij de specificaties overduidelijk tot 56 MBP/s. Op andere site's kwam ik nog snellere tegen van maximaal 60mbp/s..

Plaatje van Miek net boven mijn post --> http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&sh...t&p=1355118<--, en dan rechtsonder zie ik 14MBS staan.. en op de andere kant ook: 'Delivers up to 14Mbps wired speed*' (2e regeltje)

Edit: Ik zie net dat het plaatje in jou link én dat het typenummer niet overeenkomt..

Bewerkt: door RoL0
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Hallo! Toch al weer een tijdje geleden. Ik ben nog altijd aan het sparen voor die router van Belkin die gaat tot 300 mbps. Nog 20 € en ik heb genoeg. Nu, ik was van plan die PC te kopen. Maar plots kwam die vriend af met een PC die (volgens hem) nog beter is voor hetzelfde geld. Ik post even die PC, en jullie kunnen gewoon even je mening melden. Ik denk dat ik die ga kopen.

Grafische kaarten nVidia PCIe

* Asus EN9800GT TOP/HTDP

*

* 1

* € 119,-

* € 119,-

*

Voedingen tot 600 Watt

* OCZ ModXStream Pro 500W

*

* 1

* € 59,-

* € 59,-

*

Behuizingen Midi Tower

* MS-TECH LC-402

*

* 1

* € 35,-

* € 35,-

*

* •

* Koeler 80mm

*

* Aantal: 1

* » Deactiveren

DVD-reWriters Serial-ATA

* LG GH-22NS30

*

* 1

* € 19,90

* € 19,90

*

Case Modding Koelers

* Antec TriCool

*

* 1

* € 10,-

* € 10,-

*

Moederborden Socket 775

* Alternate Upgrade kit Intel Vista Ready Q8200 / 4GB

*

* 1

* € 249,-

* € 249,-

*

* •

* Ultra DMA/100 Controller

* maximaal 2 apparaten, 100 MB/s

* » Deactiveren

* •

* Intel® ICH7 Southbridge

* maximaal 2 apparaten, 300 MB/s

* » Deactiveren

* •

* USB 2.0 Controller

* 60 MB/s, USB 2.0, maximaal 127 apparaten

* » Deactiveren

* •

* Intel® GMA 3100

*

* » Activeren

* •

* VT1708B (5.1 HD)

* 1 x Line-out, VT1708B

* » Deactiveren

* •

* Realtek RTL8102EL (10/100 MBit)

*

* » Deactiveren

* •

* Core 2 Quad Q8200 (2,33 GHz)

*

* » Deactiveren

* •

* DIMM 4 GB DDR2-800 Kit

* 4096 MB, CL5, 2 stuk(s), PC2 6400

* » Deactiveren

* •

* Processor koeler

*

* » Deactiveren

Harddisks 3,5 inch IDE

* Western Digital Caviar SE

* 320 GB, 8,9 / 8 / 7200, € 0,20*, 40Pin Ultra DMA/100

* 1

* € 65,-

* € 65,-

*

Subtotaal:

€ 556,90

En me pa kan hem afhalen: - 15 € verzendingskosten :)

Geplaatst:

Je kan er een aardig end mee komen, maar de processor kan beter. Doe of een goede quad of een duo, heb je echt meer aan ^_^ Doe voor quad 2,87 Ghz

Geplaatst:
Je kan er een aardig end mee komen, maar de processor kan beter. Doe of een goede quad of een duo, heb je echt meer aan ^_^ Doe voor quad 2,87 Ghz

Een Q8200 kan uitstekend meekomen hoor, en het gaat zeker nog een tijd mee.

Geplaatst:

Maar, het is niet beter dan de eerdere PC's. Het probleem is alleen dat het winkelwagentje is verlopen. :7 Maar toch wel een aardige PC. Alleen je hebt meer aan die Phenom II en aan de HD4850, dan aan een Q8200 en een 9800GT.

Geplaatst:

Maar inderdaad, die PC is niet beter maar slechter dan die ene die we eerder hebben samengesteld.

Geplaatst:

Naja, slechter is een groot woord. Het is geen verschil van 500FPS. Als ik het goed hebt othouden draait ons gebakje ook op een Q8200 en een 9800GT, dus hij kan je haar fijn uitleggen wat op high kan en wat niet.

Naja, slechter is een groot woord. Het is geen verschil van 500FPS. Als ik het goed hebt othouden draait ons gebakje ook op een Q8200 en een 9800GT, dus hij kan je haar fijn uitleggen wat op high kan en wat niet.

Klopt, ik kan natuurlijk zeer goed meekomen. Call of Duty 4 & World at War Multiplayer 60FPS+ (minimaal 40 bij zware artillerie) met 1680x1050 - Extra High - 4X aa.

Ik draai echter mijn Q8200 nu op 2.7GHz, en mijn 9800GT op 680/1700/970 tegenover een 600/1500/900 stock.

GTA IV benchmark: 1680x1050 - MEDIUM ---> 46.82 FPS.

Stock speeds GTA IV benchmark: 1680x1050 - MEDIUM ---> 38.22 FPS

Bewerkt: door TaartJJ~!
Geplaatst:

Dus met andere woorden: is de PC die Sprunk samenstelde nou beter of niet? Zoja, wat is er dan slechter aan en aan jouw bak die je samenstelde beter? En als hij beter is: wat is er dan beter aan? Ik ben de PC nog deze maand te kopen, dus moet het wel eventjes snel beslist worden ;).

Groeten :)...

Geplaatst:

Hij is gewoon beter, de videokaart is beter, de processor ook, damn man, Sprunk is wel 1 van de hardwareslimmerds van dit forum..:bonk: Koop die PC van Sprunk, hij is gewoon beter..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...