Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wauzie

287

• Bradley H.

276

• Jorge_F

165

• Eclipse

156

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

JE MAG HIER NIET DUBBELPOSTEN, DUBBELPOSTER, EDIT JE POST PETER99...

ik zou geen naam kunnen bedenken...

@ johan, ja maar toch, ik heb er een keer een warn voor gehad :angry: :angry: en daardoor reageer ik nogal "fel" op zuksoort dingen...

Bewerkt: door timotees
Geplaatst:

hey peter ik zou wel even op de polly's letten want cylinders hebben er best veel he ;)

Geplaatst: (bewerkt)

die puntjes op een voorwerp waarmee je bijv. iets kan uitrekken( eigenlijk verbindingpuntjes, hoekpuntjes...) .... VC kan er volgens mij, weet het niet zeker, 2000 aan...

Bewerkt: door timotees
Geplaatst:
wat zijn polly,s als ik vragen mag ?

dat zijn polygons, de 'hoekpunten' waaruit een object bestaat, helaas kan de colmaker er maar 2000 per object aan, dus je moet er wel o letten er niet te veel te gebruiken..

Geplaatst:

die dingen gebruik ik nooit. :D

maar het is wel handig om te weten wat het inhoud.

Geplaatst:

weet je wel hoe je ze moet tellen

moet je bij dat hammertje rechts en dan more en dan in de lijst pollygoncounter zoeken

Geplaatst:

Als je een object maakt...zitten er gelijk poly's in...Dus je kan nooit zeggen: "Die gebruik ik nooit." ;)

Geplaatst:

Als je een object maakt...zitten er gelijk poly's in...Dus je kan nooit zeggen: "Die gebruik ik nooit." ;)

ik denk dat hij bedoelt dat hij nooit met vervormen van poly's en zo werkt, alleen standaard vormen gebruikt

Geplaatst:

ooh ,maar ik maak die dingen nooit zichtbaar :)

Geplaatst:

ik denk dat hij bedoelt dat hij nooit met vervormen van poly's en zo werkt, alleen standaard vormen gebruikt

mmm, het vervormen van poly´s in 3DSmax is juist wat ik mis in sketchup, het is dus echt wel handig om poly´s te vervormen..., kijk anders mijn tuterial, ziet het

tutorial direct topic

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...