peter99 Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 ,k ben nu iets aan het maken voor het industrie gebied : een haven B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 (bewerkt) volgens mij waren er al mensen bezig met een haven... en je moet ook goed opletten dat je dat je dan een kavel aan het water neemt... Bewerkt: 17 april 2005 door timotees Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 No Fence hoor Peter maar ik zie ook niet echt een politiebureau in.. of kijk ik verkeerd..? :o Joriz ziet er mooi uit man.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 (bewerkt) http://img56.echo.cx/my.php?image=industrie1yx.jpg] zo een stuk van een haven (meer kon ik er niet op krijgen want dan werdt hij te groot) en jmmr dat er al mensen aan bezig waren Bewerkt: 17 april 2005 door peter99 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 zou ik dan aan de winkel straatjes kunnen beginnen ?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 Ziet er leuk uit maar als ik nu een mod of wat dan ook was kreeg je wel een warning Peter99 gebruik de edit knop dubbelposten mag niet hoeveelste keer is dit 2e of 3e..? :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 (bewerkt) Ziet er leuk uit maar als ik nu een mod of wat dan ook was kreeg je wel een warning Peter99 gebruik de edit knop dubbelposten mag niet hoeveelste keer is dit 2e of 3e..? :blink: wat is nou precies dubbelposten ,yohan ? dat je dingen twee keer post ? Bewerkt: 17 april 2005 door peter99 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 Dubbelposten is 2 berichten achter elkaar posten...i.p.v. achter elkaar posten moet je de "edit knop" gebruiken om je bericht aan te passen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 om back on topic te gaan: hier is een plaatje van mijn buker, de bovenkant krijgt helemaal de kleur van gras enzevoort.... http://img151.echo.cx/my.php?image=plaatje...jebunker4rd.png weet iemand nog iets wat ik er bij kan doen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 Een gun pickup der in zetten.. Of daar de nieuwe Ammunation van maken.. B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 (bewerkt) is wel een leuk idee om hier een ammunation van te maken...... kan iemand dat??? anyone??? komt er trouwens een ammunation edit: wat moet ik verstaan onder een gun pickup? Bewerkt: 17 april 2005 door timotees Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 is wel een leuk idee om hier een ammunation van te maken...... kan iemand dat??? anyone???komt er trouwens een ammunation edit: wat moet ik verstaan onder een gun pickup? Gewoon dat daar een gun word neergezet ik weet ook de techische namen niet.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 gun word neergezet, eentje waarmee je zelf kan schieten of die niks doet... ik weet het ik ben dom... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 gewoon een wapen dat je kan oprapen (en dus ook mee schieten). gewoon zo eentje uit vc. En hier dan mijn veerboot (zonder textures, die heb ik nog niet) zie ook het stunteiland topic Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 ziet er cool uit, mischien kan ie wat ronder... ik weet alleen niet hoe ik z'on wapen erbij moet zetten... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts