Jump to content

vliegtuigen en helikopters?


nintendo5998

vliegtuigen en helikpoters  

96 leden hebben gestemd

  1. 1. kunnen vliegen

    • ja
      40
    • neen
      35
    • geen idee
      16


Recommended Posts

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • viccie211

    6

  • The Hulk

    4

  • nintendo5998

    4

  • MegaPilot

    3

Ik verwacht niet dat er helikopters of vliegtuigen in het spel gaan zitten. Met isometrisch zicht kan je niet erg duidelijk zien hoe hoog je ongeveer bent en waar je ongeveer heen vliegt waardoor de kans best groot is dat je 9-11 taferelen in CW krijgt. Natuurlijk zou het een leuke aanvulling zijn als er vliegtuigen e.d. in zitten :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk het niet, want het zal moeilijk worden om te zien of je bijna tegen de grond aan klapt.

mischien als ze schaduw gebruiken wel.

Dan weet je nog altijd niet hoe hoog je bent...

Ik vind dit topic een beetje nutteloos aangezien je met Topdown View-Isometrisch Zicht je

inzicht-oriëntatie in het vliegen nul komma nul is...

MegaPilot.

EDIT: Schrijffoutje verbetert.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Het nadeel van een top-down view is dat het lastig blijft de hoogte in te schatten, tenzij je zo'n neppe standaard schaduw onder je hebt hangen zoals in veel van die (oude) isometrische spellen. Mocht er een helicopter of vliegtuig in zitten, dan verwacht ik dat je je alsnog maar in 2 dimensies kan verplaatsen. Het is lastig om dan te kunnen laden/opstijgen wanneer die 3e dimensie ontbreekt, als je het een beetje realistisch aan wil pakken. Ik verwacht dat Rockstar toch weer voor de realistische aanpak gaat en dat, vanwege het missen van een dimensie, er helemaal geen buikbare vliegtuigen/helicopters in het spel zullen zitten. Het is natuurlijk maar een gok; we zullen zien... ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het nadeel van een top-down view is dat het lastig blijft de hoogte in te schatten, tenzij je zo'n neppe standaard schaduw onder je hebt hangen zoals in veel van die (oude) isometrische spellen. Mocht er een helicopter of vliegtuig in zitten, dan verwacht ik dat je je alsnog maar in 2 dimensies kan verplaatsen. Het is lastig om dan te kunnen laden/opstijgen wanneer die 3e dimensie ontbreekt, als je het een beetje realistisch aan wil pakken. Ik verwacht dat Rockstar toch weer voor de realistische aanpak gaat en dat, vanwege het missen van een dimensie, er helemaal geen buikbare vliegtuigen/helicopters in het spel zullen zitten. Het is natuurlijk maar een gok; we zullen zien... ^_^

Uhhh bij de oude GTA's gaan de gebouwen toch ook de hoogte in en je hebt daar dus ook een 3e dimensie.

Dus ik denk dat heli's het wel kunnen redden in CW.

Bewerkt: door viccie211
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...