Jump to content

vliegtuigen en helikopters?


nintendo5998

vliegtuigen en helikpoters  

96 leden hebben gestemd

  1. 1. kunnen vliegen

    • ja
      40
    • neen
      35
    • geen idee
      16


Recommended Posts

ja er zitten wel heli's in maar dat zijn politie heli'S :duh: :

ik kan de screens niet plakken maar die zie je ook op de infotread topic

en ik heb nog iets ontdekt in 1 screen zit een groene heli de zelfde kleur als de tanks dat kan,

een legerheli zijn :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • viccie211

    6

  • The Hulk

    4

  • nintendo5998

    4

  • MegaPilot

    3

ik denk van wel, want je kan dan wel niet zien hoe hoog je zit, maar misschien stelt rockstar het zo in dat als je in een helikopter gaat zitten, dat die dan automatisch naar een bepaalde hoogte vliegt, en dat je dan met een speciale knop kan landen/opstijgen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Bij bol.com staat een recensie "Magazine preview".

In het slot van de voorlaatste alinea staat een missie genoemd waarbij je vanuit een helikopter Molotov Cocktails moet gooien.

Dus toch bestuurbare helikopters? En zou je daarmee ook vrij kunnen rondvliegen?

Bewerkt: door clus
Link to comment
Delen op andere websites

In principe zou het mogelijk moeten zijn, maar het is geen 3D GTA, dus dan moet je nagaan dat het er anders zou gaan uitzien dan je zou verwachten. Het is immers niet zoals de andere GTA's, dus het zou goed kunnen dat Rockstar het er dan gewoon uitgelaten heeft, omdat het er niet bij past? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk, nu ik er zo over denk, is de kans dat er vliegtuigen in de game komen letterlijk 0,00%. Want als je nagaat dat New York maar één stad is, en geen staat zoals San Andreas, en je ook nagaat dat er in GTA IV geen vliegtuigen waren, is de kans dat het in Chinatown Wars, die kleiner is dan GTA IV waarschijnlijk, helemaal niet ;)

En zelfs Helicopters betwijfel ik. Kans is niet groot, maar helicopters zou nog wel moeten kunnen ;) Alleen hoe ze het dan oplossen wat betreft het camera in de heli, dat weten we nog niet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk, nu ik er zo over denk, is de kans dat er vliegtuigen in de game komen letterlijk 0,00%. Want als je nagaat dat New York maar één stad is, en geen staat zoals San Andreas, en je ook nagaat dat er in GTA IV geen vliegtuigen waren, is de kans dat het in Chinatown Wars, die kleiner is dan GTA IV waarschijnlijk, helemaal niet ;)

En zelfs Helicopters betwijfel ik. Kans is niet groot, maar helicopters zou nog wel moeten kunnen ;) Alleen hoe ze het dan oplossen wat betreft het camera in de heli, dat weten we nog niet :puh:

Inderdaad de kans is super klein dat er helikopters of vliegtuigen in komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk, nu ik er zo over denk, is de kans dat er vliegtuigen in de game komen letterlijk 0,00%. Want als je nagaat dat New York maar één stad is, en geen staat zoals San Andreas, en je ook nagaat dat er in GTA IV geen vliegtuigen waren, is de kans dat het in Chinatown Wars, die kleiner is dan GTA IV waarschijnlijk, helemaal niet ;)

En zelfs Helicopters betwijfel ik. Kans is niet groot, maar helicopters zou nog wel moeten kunnen ;) Alleen hoe ze het dan oplossen wat betreft het camera in de heli, dat weten we nog niet :puh:

aangezien het de zelfde stad als Gta4 is, en er veel overeenkomsten zijn, kan het zien dat toch een helicopter in het spel zit, maar dit weten we pas zeker bij een trailer/officiele informatie (van rockstar dus) of de game zelf spelen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Lijkt me wel erg lastig worden om te gaan vliegen met een top-down view. Hoe kuin je zien dat je óver een gebouw vliegt inplaats van erin ;)

Inderdaad dus er is bijna geen kans dat er de mogelijkheid bestaat dat je kan vliegen. Als het wel kan ben ik benieuwd hoe ze dat hebben gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...