yosata Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Ik denk dat het kan maar ik hoop het Reageren
Twinskyh Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Ik denk dat het kan maar ik hoop het Het zou inderdaad leuk zijn als het er in zou zitten, maar ik denk het niet. Het is en blijft toch een Nintendo DS (niet negatief bedoeld hoor). Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Ik denk eerlijk gezegd van niet omdat het Chinatown wars is en volgens mij wordt het dan ook alleen Chinatown en de omgeving ervan dus volgens mij geen heli's en al zeker geen vliegtuigen. Reageren
vice Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Miscshien nog net de helikopter, maar op een top-down spelletje heb je er eigenlijk niet ZOveel aan. Maar toch twijfel ik een beetje, als je kijkt dat je bij de PSP games(waar eigenlijk meer op kan en gewoon 3rd vieuw is of hoe je et ook noemt) je niet kunt vliegen(wel in gta vcs maar ja) denk ik niet dat het mogelijk is in de nintendo versie. Maar we zullen zien. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Meschien helikopters, maar vliegtuigen denk ik niet dat dat er komt. Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 20 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 ik denk dat als ze schaduwverplaatsing gebruiken dat je dan weet op welke hoogte je bent. of zoals in sa een hoogtemeter zonder cijfers. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 (bewerkt) ik denk dat als ze schaduwverplaatsing gebruiken dat je dan weet op welke hoogte je bent.of zoals in sa een hoogtemeter zonder cijfers. In SA heb je die hoogtemeter niet nodig om te vliegen, maar om te weten wanneer je je Parachute moet open doen. Met schaduwverplaatsing zou het nog altijd moeilijk zijn om te bepalen hoe hoog je bent. Nu over die hoogtemeter, jij weet dan wel hoe hoog jij zit, maar je weet niet hoe hoog bijvoorbeeld dat gebouw voor je is. Ik denk dus niet dat ze er helikopters of vliegtuigen in zullen stoppen. In de andere Topdown Gta's waren er ook geen helikopters of vliegtuigen, dus ik twijfel er sterk aan. Bewerkt: 20 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
viccie211 Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 (bewerkt) ik denk dat als ze schaduwverplaatsing gebruiken dat je dan weet op welke hoogte je bent.of zoals in sa een hoogtemeter zonder cijfers. In SA heb je die hoogtemeter niet nodig om te vliegen, maar om te weten wanneer je je Parachute moet open doen. Met schaduwverplaatsing zou het nog altijd moeilijk zijn om te bepalen hoe hoog je bent. Nu over die hoogtemeter, jij weet dan wel hoe hoog jij zit, maar je weet niet hoe hoog bijvoorbeeld dat gebouw voor je is. Ik denk dus niet dat ze er helikopters of vliegtuigen in zullen stoppen. In de andere Topdown Gta's waren er ook geen helikopters of vliegtuigen, dus ik twijfel er sterk aan. Je kan dan toch wel inschatten of je om hoog of naar beneden moet? Want met dat isometrisch zicht kan je de hoogte veel beter zien dan met geheel topdown view. Bewerkt: 21 oktober 2008 door viccie211 Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Ik heb eerlijk gezegd Geen idee Of dat kan, want ik weet niet zoveel over de DS. Maar aan de eerste screenies te zien , zouden heli's mischien wel kunnen. Reageren
viccie211 Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Ik heb eerlijk gezegd Geen idee Of dat kan, want ik weet niet zoveel over de DS.Maar aan de eerste screenies te zien , zouden heli's mischien wel kunnen. Kijk met die eerste screens kan je toch ook de hoogte inschatten. Dus ik denk ook wel dat het kan. Reageren
mircer Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 ik denk dat er geen vliegtuigen en heli's in zitten maar denk wel boten Reageren
Gijsso Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Ik denk van niet. Je kunt dan heel moeilijk zien hoe hoog je zit. Reageren
viccie211 Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Ik geloof er nu echt niet meer in sinds die boxart zonder heli dan zit het er denk ik dus niet in. Reageren
thomas1010 Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Op een van de nieuwe screens heb ik een police helikopter gezien maar weet niet of jij kan vliegen. Reageren
The Hulk Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Ik hoop het wel dat ze er in voorkomen maar ik denk het niet. Je kan namelijk niet zo goed zien op welke hoogte je zit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.