Jump to content

Eerste Smudge Sig


NickyHendriks

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb net een Smudge Tut gevolgd maar ik snapte er niks van. Ik heb de Smudge tool uitgeprobeerd met Spazz Splahs Brushes. En nog Jashins Brushes 14 zit erin.

Nou dit is eruit gekomen:

SmudgeSigieTUT.jpg

EDIT: Een V2 zal denk ik niet komen. Aangezien ik dit gewoon wat gefrutseld heb

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Doet me denken aan een spel, ik weet niet precies welke. Ik vind dat als je het meer als een screenshot ziet vind ik het wel mooi opzich. Kan iemand me helpen want het doet me echt aan een spel denken met rotsen en een laser ofzo... ik weet niet precies, misschien Unreal II... anyway neem het cijfer wat ik je geef niet te serieus want ik vind dat ik nog niet echt bevoegd ben om een kritisch cijfer te geven, maar toch geef ik je een 7.8. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Doet me denken aan een spel, ik weet niet precies welke. Ik vind dat als je het meer als een screenshot ziet vind ik het wel mooi opzich. Kan iemand me helpen want het doet me echt aan een spel denken met rotsen en een laser ofzo... ik weet niet precies, misschien Unreal II... anyway neem het cijfer wat ik je geef niet te serieus want ik vind dat ik nog niet echt bevoegd ben om een kritisch cijfer te geven, maar toch geef ik je een 7.8. :)

Hoe bedoel je bevoegd? Je mag altijd je uitgebreide mening geven of je nou net nieuw bent of al jaren hier. Maar toch bedankt voor de 7,8/10 ;)

Nog iemand anders?

BTW: Je hoeft neit te vragen wat ik allemaal gedaan heb want dat weet ik zelf namelijk ook niet meer. Ik heb namelijk gewwoon wat gedaan

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Lekker gekibbel ^_^

Maareuhm, geef een 7 omdat het gewoon een achtergrond plaatje kan zijn met je naam erin. Maar omdat het er toch leuk uit ziet word het wel weer een hoger cijfer :schater:

Lijkt het zo echt? Ik heb de PSD file nog als je bewijs wilt zien

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, maar het lijkt eigenlijk helemaal nergens op. Ik heb een kwartier zitten kijken, maar ik kan echt niet ontrafelen wat het moet voorstellen. Je gaf zelf al aan dat je maar wat gekliederd hebt, en zo ziet de sig er ook wel een beetje uit. Het is daarom ook wel een beetje mysterieus, omdat je niet weet wat het is.

Ik vind hem niet helemaal geslaagd dus. Maar omdat het je eerste smudge sig is, zal ik daar rekening me houden in het eindcijfer. Advies: Blijf oefenen en probeer de volgende keer iets te maken met een gedachte van wat het nou eigenlijk moet worden, dan word de sig ook gelijk mooier.

Heb trouwens véél beter van je gezien ^_^

6/10 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, maar het lijkt eigenlijk helemaal nergens op. Ik heb een kwartier zitten kijken, maar ik kan echt niet ontrafelen wat het moet voorstellen. Je gaf zelf al aan dat je maar wat gekliederd hebt, en zo ziet de sig er ook wel een beetje uit. Het is daarom ook wel een beetje mysterieus, omdat je niet weet wat het is.

Ik vind hem niet helemaal geslaagd dus. Maar omdat het je eerste smudge sig is, zal ik daar rekening me houden in het eindcijfer. Advies: Blijf oefenen en probeer de volgende keer iets te maken met een gedachte van wat het nou eigenlijk moet worden, dan word de sig ook gelijk mooier.

Heb trouwens véél beter van je gezien ^_^

6/10 :cya:

Nou ik vind het persoonlijk op de Ruimte lijken. Maar ik heb idd maar wat gedaan. En bij Smudgen is het volgens mij zo dat iedereen er iets anders in ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk reageer ik zelden nog op sigs maar ik vind deze eigenlijk verschrikkelijk mooi. Ondanks dat je er niks inziet. Als je je fantasie gebruikt zie je er een hele hoop in namelijk.

Ik kan je weinig tips geven over smudgen in dit soort sigs aangezien ik het meestal gebruikte met rl renders of animesigs. Maar ik vind hem erg mooi. ik geef je een 8,5

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk reageer ik zelden nog op sigs maar ik vind deze eigenlijk verschrikkelijk mooi. Ondanks dat je er niks inziet. Als je je fantasie gebruikt zie je er een hele hoop in namelijk.

Ik kan je weinig tips geven over smudgen in dit soort sigs aangezien ik het meestal gebruikte met rl renders of animesigs. Maar ik vind hem erg mooi. ik geef je een 8,5

Nooit gedacht dat mijn eerste design in Smudgen zo mooi zou zijn :puh: Het begon met wat proberen en later heb ik gewoon maar wat gedaan en toen is dit erin gekomen.

Maar bedankt voor je cijfer :bier:

Oja over de Renders er zit wel degelijk een Crysler Render in verwerkt. Ik heb als basis een C4D en een Cryler gebruikt :schater: Meet weet ik er niet meer van. Ik weet alleen nog dat ik wat ging brushen uiteindelijk.

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Om eerlijk te zijn en niet omdat ik een hekel aan je hebt (omdat je jezelf een ervaren PS'er vindt :7 ) vind ik deze echt op niks trekken.

Dan ga je nog een pb sture ook om mij uit te dagen van: "Hoezo kan ik niet smudgen?"

Nou het trekt op niks.

Veels te donker,kzie de smudge er wel in maar,tja..ik heb er geen woorden voor het trekt op niks. :7

Probeer eens een zon-effect erbij te smudgen dan lijkt het al een pak lichter. ;) Ook probeer eens een lichteffectje van rechts naar links of andersom erbij te steken. De tekst kan ook stukken beter,niet goed ingeblend etc. .

Maar ik snap nou echt niet wat het moet voorstellen?

Rate:6.2/10

Mvg,PTC. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Om eerlijk te zijn en niet omdat ik een hekel aan je hebt (omdat je jezelf een ervaren PS'er vindt :7 ) vind ik deze echt op niks trekken.

Dan ga je nog een pb sture ook om mij uit te dagen van: "Hoezo kan ik niet smudgen?"

Nou het trekt op niks.

Veels te donker,kzie de smudge er wel in maar,tja..ik heb er geen woorden voor het trekt op niks. :7

Probeer eens een zon-effect erbij te smudgen dan lijkt het al een pak lichter. ;) Ook probeer eens een lichteffectje van rechts naar links of andersom erbij te steken. De tekst kan ook stukken beter,niet goed ingeblend etc. .

Maar ik snap nou echt niet wat het moet voorstellen?

Rate:6.2/10

Mvg,PTC. :)

Als je er nog steeds niks kan uithalen na wat ik al eens gezegd heb dan ben je wel heel dom :ch: En ik heb ook nog Belichtings Effecten erin zitten. En tekst inblenden? Ik heb de Tekst 3 keer geduplicate en ik heb de onderste 2 layer nog goed geblurd ook. En dan nog de bovenste Tekstlaag iets doorschijnend gemaakt. En waarom juist lichter maken? Als jij zo fan bent van overbelichte Signatures hoeft niet iedereen dat te zijn. En er zijn mensen die dit waarderen dus ik ga niet alles opnieuw maken om een overbelicht-effect erin te zetten. Ik vind Smudgen moeilijk en ik heb dit dan ook met moeite gemaakt. En om dan ook nog te zeggen dat alles beter kan. Jij doet dit al een jaar. Ik pas net weer (deed het eerst een maandje of 11/²). Dus ik ben alles verleerd en ik moet weer inkomen. En jij verwacht dat ik na een maand evenveel kan als jij in een jaar? Dat is wel onlogisch. Dus ik ga gewoon nu geen V2 helemaal opnieuw maken om Effecten erin te zetten. Ik zou best wel eens kleine aanpassingen kunnen doen, maar gewoon een heel nieuwe Smudge erin zetten heb ik echt geen zin meer in. Ik doe dit voor me plezier, en niet om perfecte Signatures te maken. Wees blij dat ik vorderingen maakt. Ik heb jou namelijk nog nooit een Smudge sig zien maken. En trouwens ik heb het gevoel dat je zo doet omdat ik Concurentie van je word, gewoon dat je denk ik inziet dat ik beter ga worden. En daar kan je denk ik niet tegen.

Ik negeer je gewoon en zal de Negeer Functie ook aanzetten zodat ik gewoon geen last meer heb van bepaalde mensen die mij irriteren

Ik ben toch zo aardig geweest het lichter te maken:

Smudge-Sigie-TUT-V2.jpg

Als ik het nog lichter ga maken word het te licht en zie je niks meer

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Iemand nog?

Omdat je zo aandringt. Je zegt zelf: "BTW: Je hoeft neit te vragen wat ik allemaal gedaan heb want dat weet ik zelf namelijk ook niet meer. Ik heb namelijk gewwoon wat gedaan". Daar zit het probleem. probeer het nog eens en weet wat je doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand nog?

Omdat je zo aandringt. Je zegt zelf: "BTW: Je hoeft neit te vragen wat ik allemaal gedaan heb want dat weet ik zelf namelijk ook niet meer. Ik heb namelijk gewwoon wat gedaan". Daar zit het probleem. probeer het nog eens en weet wat je doet.

Rate je daarom mijn sig niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...