Jump to content

Eerste Smudge Sig


NickyHendriks

Recommended Posts

Om eerlijk te zijn en niet omdat ik een hekel aan je hebt (omdat je jezelf een ervaren PS'er vindt :7 ) vind ik deze echt op niks trekken.

Dan ga je nog een pb sture ook om mij uit te dagen van: "Hoezo kan ik niet smudgen?"

Nou het trekt op niks.

Veels te donker,kzie de smudge er wel in maar,tja..ik heb er geen woorden voor het trekt op niks. :7

Probeer eens een zon-effect erbij te smudgen dan lijkt het al een pak lichter. ;) Ook probeer eens een lichteffectje van rechts naar links of andersom erbij te steken. De tekst kan ook stukken beter,niet goed ingeblend etc. .

Maar ik snap nou echt niet wat het moet voorstellen?

Rate:6.2/10

Mvg,PTC. :)

Als je er nog steeds niks kan uithalen na wat ik al eens gezegd heb dan ben je wel heel dom :ch: En ik heb ook nog Belichtings Effecten erin zitten. En tekst inblenden? Ik heb de Tekst 3 keer geduplicate en ik heb de onderste 2 layer nog goed geblurd ook. En dan nog de bovenste Tekstlaag iets doorschijnend gemaakt. En waarom juist lichter maken? Als jij zo fan bent van overbelichte Signatures hoeft niet iedereen dat te zijn. En er zijn mensen die dit waarderen dus ik ga niet alles opnieuw maken om een overbelicht-effect erin te zetten. Ik vind Smudgen moeilijk en ik heb dit dan ook met moeite gemaakt. En om dan ook nog te zeggen dat alles beter kan. Jij doet dit al een jaar. Ik pas net weer (deed het eerst een maandje of 11/²). Dus ik ben alles verleerd en ik moet weer inkomen. En jij verwacht dat ik na een maand evenveel kan als jij in een jaar? Dat is wel onlogisch. Dus ik ga gewoon nu geen V2 helemaal opnieuw maken om Effecten erin te zetten. Ik zou best wel eens kleine aanpassingen kunnen doen, maar gewoon een heel nieuwe Smudge erin zetten heb ik echt geen zin meer in. Ik doe dit voor me plezier, en niet om perfecte Signatures te maken. Wees blij dat ik vorderingen maakt. Ik heb jou namelijk nog nooit een Smudge sig zien maken. En trouwens ik heb het gevoel dat je zo doet omdat ik Concurentie van je word, gewoon dat je denk ik inziet dat ik beter ga worden. En daar kan je denk ik niet tegen.

Ik negeer je gewoon en zal de Negeer Functie ook aanzetten zodat ik gewoon geen last meer heb van bepaalde mensen die mij irriteren

Ik ben toch zo aardig geweest het lichter te maken:

Smudge-Sigie-TUT-V2.jpg

Als ik het nog lichter ga maken word het te licht en zie je niks meer

Moet je me weer gaan uitschelden?

Als je geen slechte kritiek kan verdragen,hou dan gewoon op met PS'en.

Ik meen het als je geen slechte kritiek kunt verdragen dan kan je echt de boom in.

En het ergste waar ik mij aan kan ergeren is dat jij jezelf een ervaren PS'er noemt. Nou...je moet nog veel leren.

En dan ja me ook nog op msn zitten uitdagen dat jij zogezegd beter bent? Ik ben niet de beste en zal dat ook nooit zijn.

Maar als je zo tegen mij gaat beginnen...zijn je designs echt niks waard hoor. (Waren ze ervoor toch al niet maarja.)

Link to comment
Delen op andere websites

Daar gaan we weer... al die ruzie's omdat persoon A, persoon B niet verdraagt... zodat persoon A geen fatsoenlijke rate mag geven want persoon B denkt dat persoon A hem afkraakt omdat ze elkaar niet verdragen.

Jongens, word volwassen aub... en ik moet zeggen dat ik het eens ben met PTC (PiekeTheCat)

Je sig ziet er uit als een weer war van effecten waarmee je niet meer ziet wat je nu hebt gedaan.

Zie dit als kritiek op je werk in plaats van afkraken. Je werk ziet er uit als een schilderij van Karel Appel.

De 1 ziet er wat in en de ander ziet er niks in, en in dit geval zie ik niks in jou werk net zo min in de schilderijen van Kareltje.

Je signature is te druk, ook het smudge gedeelte zie ik er niet in terug.

Het is een wirwar van abstract en grunge... waar achter het kleine smudge gedeelte achter verstopt zit.

Tip van de dag volg een tutorial...

Link to comment
Delen op andere websites

Daar gaan we weer... al die ruzie's omdat persoon A, persoon B niet verdraagt... zodat persoon A geen fatsoenlijke rate mag geven want persoon B denkt dat persoon A hem afkraakt omdat ze elkaar niet verdragen.

Jongens, word volwassen aub... en ik moet zeggen dat ik het eens ben met PTC (PiekeTheCat)

Je sig ziet er uit als een weer war van effecten waarmee je niet meer ziet wat je nu hebt gedaan.

Zie dit als kritiek op je werk in plaats van afkraken. Je werk ziet er uit als een schilderij van Karel Appel.

De 1 ziet er wat in en de ander ziet er niks in, en in dit geval zie ik niks in jou werk net zo min in de schilderijen van Kareltje.

Je signature is te druk, ook het smudge gedeelte zie ik er niet in terug.

Het is een wirwar van abstract en grunge... waar achter het kleine smudge gedeelte achter verstopt zit.

Tip van de dag volg een tutorial...

Bij jou noem ik het geen afkraken. Dit is omdat jij het anders neerzet. Bij PTC heb ik gewoon een ander gevoel. En dat komt omdat hij ALLEEEN de Slechte kanten van mijn werken bespreekt. Nooit eens de goede/mooie kanten. En omdat PTC iets niet mooi vind denkt hij dat het hele forum het niet mooi vind. Daarom vind ik het ok afkrakend naar mij

@PTC: Waar scheld ik je uit?

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Kunnen jullie deze eeuwige ruzie niet gewoon oplossen met een Graphics Battle? Zijn we gelijk van al het gezeik af :duh: Ik heb het ook helemaal mat Nemean^inf eens, ook met haar rate. :Y

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

@PTC: Waar scheld ik je uit?
Als je er nog steeds niks kan uithalen na wat ik al eens gezegd heb dan ben je wel heel dom :ch:

:duh:

En hij heeft me weer een PB gestuurd ik ben het echt kotsbeu met jou.

Als je geen slechte kritiek kunt verdragen ga je sigs dan maar ergens anders raten. Ik heb persoonlijk een hekel aan mensen die denken dat ze ervaren zijn in PS en geen slechte kritiek kunt verdragen.

Al je niet tegen slechte kritiek kunt,laat je sig dan ook niet raten.

Ik heb ook al genoeg slechte kritiek gekregen maar ik ga er tenminste niet mee om zoals jij doet,ik praat me er tenminste niet onderuit dat je er toch niet veel aan gedaan hebt etc.

Blablabla altijd het zelfde gezeik met jou,wil je weten wie er beter is? Nou daag me maar uit. ;)

Bewerkt: door PiekeTheCat
Link to comment
Delen op andere websites

@PTC: Waar scheld ik je uit?
Als je er nog steeds niks kan uithalen na wat ik al eens gezegd heb dan ben je wel heel dom :ch:

:duh:

En hij heeft me weer een PB gestuurd ik ben het echt kotsbeu met jou.

Als je geen slechte kritiek kunt verdragen ga je sigs dan maar ergens anders raten. Ik heb persoonlijk een hekel aan mensen die denken dat ze ervaren zijn in PS en geen slechte kritiek kunt verdragen.

Al je niet tegen slechte kritiek kunt,laat je sig dan ook niet raten.

Ik heb ook al genoeg slechte kritiek gekregen maar ik ga er tenminste niet mee om zoals jij doet,ik praat me er tenminste niet onderuit dat je er toch niet veel aan gedaan hebt etc.

Blablabla altijd het zelfde gezeik met jou,wil je weten wie er beter is? Nou daag me maar uit. ;)

Noem je dat al schelden? En ik rate me eigen sigies niet dat doen anderen. En trouwens het zal veel beter gaan als jij eens de goede kanten van mijn werken bespreekt en niet alleen de slechte

Link to comment
Delen op andere websites

Een erg mooie sig!

Het mooie is dat je er van alles in ziet! Het is een abstract meesterwerk in de vorm van 450 bij 150 pixels! Het doet mij denken aan olie. Trots verbrand de verontwikkelde westerse wereld dagelijks tonnen olie. Eindelijk iemand die dit ook zo respecteerd! Trots bevaren honderden technische wondertjes genaamd mammoettankers de 7 zeeën. De westerse wereld gaan samen als koek en ei, net zoals koek en ei ons de volgende jaren zal voeden. Laten we dus met zijn allen een foto van een olietanker aan de muur hangen.

Genoeg geluld nu.

De sig is mooi, vooral omdat het gewoon niet duidelijk is wat het is. Waarom moet alles duidelijk zijn?

Het kleurgebruik is simpel maar mooi. Zwart en blauw zijn een goede combinatie, beide simpele tinten/kleuren. Ik vind de rookeffectjes niet zo mooi, ik vind het er gewoon niet bij passen. De tekst is goed geplaatst, maar ik denk dat je die beter kan weglaten, om zo de sig te benadrukken en niet de tekst.

Al met al een goede sig, met leuke invallen, maar wel een paar puntjes die verbeterd kunnen worden.

8.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker een van je betere werken maar het is alles behalve perfect. Ik ben het eigenlijk met Nemean^inf eens. Het is een plaatje maar je ziet niet wat je bedoeling erin was, wat je precies hebt gedaan en ook het smudgen is niet erg goed tot zijn recht gekomen. Ik vind dat je vooral meer diepgang had mogen zoeken in deze sig. Het zwarte had je sterker moeten maken en dus die grijze wolkjes weg moeten laten. Ook links boven je naam had dat grijze weg gekund. Het voegt niets toe en maakt de signature in mijn ogen alleen maar lelijker dan mooier.

Zoals ik al zei moet je dat zwarte sterk maken (donkerder, scherper) en mag dat blauwe minder sterk alleen toch nog wat scherper in mijn ogen. Zoals je met dat zwarte 'spetters' hebt gemaakt, had je dat ook kunnen doen met het blauwe. Voor de rest past je naam er weer eens niet bij. Zoek een passende font, zet hem in een andere kleur en maak deze wat kleiner.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...