Basssss Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Wat leuk dat je mijn mapje toch nog hebt gebruikt... @Over dat DM in LV: Het leek mij leuker voor race/stunt in LV vanwege de hele rechte wegen, ik kan er naast zitten. Aangezien stunten en racen mij niet zoveel boeit, maar moet toch ook aan anderen denken. Precies Stunten en racen kunnen we beter doen in Las Venturas i.v.m. de vele rechte wegen die daar aanwezig zijn. Los Santos is beter geschikt voor Deathmatch. (Veel 'verstop' plekjes) Ik ga morgen even op zoek naar die voertuigen en zal zo'n landmijn-script in elkaar zetten. Het is al zo Nog ideetjes nodig? Verzin maar iets Wil jij anders locaties maken voor de huizen in het RPG gebied? Ik ga ondertussen ff een tijdelijk forumpje op IPBFree aanmaken voor alle scripts enzo... Totdat het officieel is op GTAForum Ik kan niet scripten, als je dat bedoelt... Bovendien, waarom niet gewoon alle huizen? Niet scripten Maar met een snapmapje En maak anders maar locaties van alle huizen Dat word een werk... gewoon doen... Dan krijg je tenminste nog iets wat word gewaardeerd Jaja, doe het al...
NickyHendriks Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Jaja, doe het al... Bedankt
Sandra Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 (bewerkt) Ik ga ondertussen ff een tijdelijk forumpje op IPBFree aanmaken voor alle scripts enzo... Totdat het officieel is op GTAForum Is dat forum er al? Edit: =>hier<= zijn de voertuigen die we eventueel kunnen gaan gebruiken. Het zijn er 352 verdeeld over heel San Andreas. Ik heb ze vroeger voor mijn eigen server gebruikt. Bewerkt: 7 december 2008 door =>Sandra<=
NickyHendriks Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2008 (bewerkt) Ik ga ondertussen ff een tijdelijk forumpje op IPBFree aanmaken voor alle scripts enzo... Totdat het officieel is op GTAForum Is dat forum er al? Edit: =>hier<= zijn de voertuigen die we eventueel kunnen gaan gebruiken. Het zijn er 352 verdeeld over heel San Andreas. Ik heb ze vroeger voor mijn eigen server gebruikt. Nog niet Maar k maak anders wel ff een phpBB3 forumpje aan. Die is er wel al maar nog zwaar in de WIP... En ik denk dat als we dat forum hebben we hier helaas niet verder mogen gaan Omdat we ons eigen forum hebben dan zegmaar En over die voertuigen... Mooi gedaan... En toch ff over het forum... Ik ga de bestanden verwijderen en er SMF opzetten ipv phpBB3 tenzei iemand nog een ander gratis forum systeem weet waar k de files zelf moet uploaden. Want SMF werkt niet zo fijn. En ik wil vragen wat een goede host is voor tot nu toe 30 personen die gratis is. Dit is omdat we dan zegmaar de Scripts kunnen testen enzovoorts. Juwayri had een server hoorde ik En staat die in de server lijst? Kun je het een nieuwe Naam en Gamemode geven in de lijst? Bewerkt: 7 december 2008 door zamg0d1
NickyHendriks Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Nog niet Maar k maak anders wel ff een phpBB3 forumpje aan. Die is er wel al maar nog zwaar in de WIP... En ik denk dat als we dat forum hebben we hier helaas niet verder mogen gaan Omdat we ons eigen forum hebben dan zegmaar En toch ff over het forum... Ik ga de bestanden verwijderen en er SMF opzetten ipv phpBB3 tenzei iemand nog een ander gratis forum systeem weet waar k de files zelf moet uploaden. Want SMF werkt niet zo fijn. En ik wil vragen wat een goede host is voor tot nu toe 30 personen die gratis is. Dit is omdat we dan zegmaar de Scripts kunnen testen enzovoorts. Juwayri had een server hoorde ik En staat die in de server lijst? Kun je het een nieuwe Naam en Gamemode geven in de lijst? Iemand?
Juwayri Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Nog niet Maar k maak anders wel ff een phpBB3 forumpje aan. Die is er wel al maar nog zwaar in de WIP... En ik denk dat als we dat forum hebben we hier helaas niet verder mogen gaan Omdat we ons eigen forum hebben dan zegmaar En toch ff over het forum... Ik ga de bestanden verwijderen en er SMF opzetten ipv phpBB3 tenzei iemand nog een ander gratis forum systeem weet waar k de files zelf moet uploaden. Want SMF werkt niet zo fijn. En ik wil vragen wat een goede host is voor tot nu toe 30 personen die gratis is. Dit is omdat we dan zegmaar de Scripts kunnen testen enzovoorts. Juwayri had een server hoorde ik En staat die in de server lijst? Kun je het een nieuwe Naam en Gamemode geven in de lijst? Iemand? Ik heb een eigen testserver maar hij is niet 24/7 online. Is home-hosted van redelijke goede kwaliteit. Ik weet niet of je weet hoe je een server.cfg maakt. Maar stuur mij de server.cfg zoals jij hem wilt hebben. zoals evt. wachtwoord naam gamemode naam (heb gm nog niet) evt. filterscripts. etc. etc.
NickyHendriks Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Nog niet Maar k maak anders wel ff een phpBB3 forumpje aan. Die is er wel al maar nog zwaar in de WIP... En ik denk dat als we dat forum hebben we hier helaas niet verder mogen gaan Omdat we ons eigen forum hebben dan zegmaar En toch ff over het forum... Ik ga de bestanden verwijderen en er SMF opzetten ipv phpBB3 tenzei iemand nog een ander gratis forum systeem weet waar k de files zelf moet uploaden. Want SMF werkt niet zo fijn. En ik wil vragen wat een goede host is voor tot nu toe 30 personen die gratis is. Dit is omdat we dan zegmaar de Scripts kunnen testen enzovoorts. Juwayri had een server hoorde ik En staat die in de server lijst? Kun je het een nieuwe Naam en Gamemode geven in de lijst? Iemand? Ik heb een eigen testserver maar hij is niet 24/7 online. Is home-hosted van redelijke goede kwaliteit. Ik weet niet of je weet hoe je een server.cfg maakt. Maar stuur mij de server.cfg zoals jij hem wilt hebben. zoals evt. wachtwoord naam gamemode naam (heb gm nog niet) evt. filterscripts. etc. etc. Oh ok... Maar de cfg is toch gewoon het script in Kladblok plakken en opslaan als CFG?
Sandra Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 (bewerkt) Oh ok... Maar de cfg is toch gewoon het script in Kladblok plakken en opslaan als CFG? Hehe, nee, de server.cfg is een bestand waarin een aantal instellingen staan voor de server. echo Executing Server Config... lanmode 0 rcon_password maxplayers port hostname gamemode0 filterscripts announce 1 query 1 weburl www.gtaforum.nl Bewerkt: 12 december 2008 door =>Sandra<=
GTAFreak007 Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Wat hy zamgod zegt is wel waar hoor Je plakt of bewerkt in Kladblok en dan doe je opslaan als en dan kies je Alle Bestanden en wijzig je naam naar <naam>.cfg Of ben ik verkeerd ? Ik kan ook wel server doen Heb vroeger ook nog gescript enz Gratzz
Sandra Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Of ben ik verkeerd ? Ja, je moet niet het hele script kopiëren en plakken in server.cfg Het .pwn bestand is het bestand waar je je script in maakt/aanpast Het .amx bestand is de ge-compilde .pwn bestand. Dit bestand word uiteindelijk door sa:mp gelezen. Het .cfg bestand is het bestand met de instellingen voor de server, zoals de naam, max aantal spelers, rcon-wachtwoord en de naam van het .amx bestand dat je wilt gebruiken.
Juwayri Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 (bewerkt) Heb nu ook Ftp Dus als je Ftp acc. moet hebben vraag me dan en je krijgt gegevens via pm. En Zamgod geef me ook even door wie volledige rechten moeten hebben, dus die toegang moeten hebben tot alle scripts. Etc. (Alles is mogelijk dus geef me het me maar door ) Ik heb al een centrale map, zodra een begin van de server in staat zorg ik dat dit zoveel mogelijk online is. Door de server als Service te draaien. Hierdoor wordt de server gestart als m'n pc start en stopt hij pas als de pc uit gaat of als ik hem handmatig uitzet. Bewerkt: 13 december 2008 door Juwayri
NickyHendriks Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Heb nu ook Ftp Dus als je Ftp acc. moet hebben vraag me dan en je krijgt gegevens via pm. En Zamgod geef me ook even door wie volledige rechten moeten hebben, dus die toegang moeten hebben tot alle scripts. Etc. (Alles is mogelijk dus geef me het me maar door ) Ik heb al een centrale map, zodra een begin van de server in staat zorg ik dat dit zoveel mogelijk online is. Door de server als Service te draaien. Hierdoor wordt de server gestart als m'n pc start en stopt hij pas als de pc uit gaat of als ik hem handmatig uitzet. Stuur me de gegevens maar door En wie volledige toegang moeten hebben? Remcconen WackoX Sandra (ze script toch ook?) En Uhm... Ik
keessie Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 ik zat eve alle 14 pagina's te lezen en weet niet of jullie nog ideeën nodig hebben mijn idee was om een soort tol tussen de gebieden te plaatsen waar je met /enter in kan ofzoiets het was maar een ideetje veel succes verder grz
NickyHendriks Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2008 ik zat eve alle 14 pagina's te lezen en weet niet of jullie nog ideeën nodig hebben mijn idee was om een soort tol tussen de gebieden te plaatsen waar je met /enter in kan ofzoiets het was maar een ideetje veel succes verder grz Het idee'tje klinkt anders wel leuk. Maar met /enter lijkt me wat minder. Dan lijkt me beter om hekken te maken tussen elk gebied en je alleen via een Weg erdoor kan en je perse Tol moet betalen
keessie Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 ik zat eve alle 14 pagina's te lezen en weet niet of jullie nog ideeën nodig hebben mijn idee was om een soort tol tussen de gebieden te plaatsen waar je met /enter in kan ofzoiets het was maar een ideetje veel succes verder grz Het idee'tje klinkt anders wel leuk. Maar met /enter lijkt me wat minder. Dan lijkt me beter om hekken te maken tussen elk gebied en je alleen via een Weg erdoor kan en je perse Tol moet betalen ja bijvoorbeeld grz
Recommended Posts