Jump to content

[WIP][TC][SA]U-SA!

Recommended Posts

Geplaatst:
Even wat textures toegevoegt:garage3.jpg

Er komt nog een showroom bij, jullie mogen dan mijn model gebruiken...

remocconen vergeet je niet iets?Want je hebt een bleu face.heb je dubbele muren?dat is ook nodig in gta.

stoep+weg+oprit is niet dubbel de rest wel. Moet dat dan? En die blauwe faces heb ik al weg gewerkt met de handige functie in Ketchup..
  • Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Remi-X

145

• Hackman

80

• .Senne

69

• MFCL

67

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Je stoep+oprit+weg hoeven niet dubbel. Alleen de muren van je garage.

BTW, Met welke tool heb je de faces goed gemaakt? En weet je zeker dat ze allemaal goed zijn? Kies de functie monochrome en zorg ervoor dat op alle vlakken waar je kunt komen geen blauwe stukken meer zijn. En niet kleuren, dat werkt niet.

Ik merk wel dan je niet veel verstand hebt over wat je moet weten over dit soort modden van SA, zoek eens een paar tutorials. Het kan erg vervelend worden als je fouten maakt en je models niet werken.

Geplaatst: (bewerkt)

Rechtermuisknop > Reverse face: keert alleen die face om.

Rechtermuisknop > Orient faces: keert alle faces zo om zodat ze aan dezelfde kant van het model dezelfde voor- of achterkant hebben als de face die je kiest.

Je leert al een heleboel door simpelweg SketchUp op te starten en alle functies uit te proberen. Als je niet weet wat je met een bepaalde functie kan, dan zoek je dat gewoon op Google op. Er staan overigens plenty tutorials op Google over SketchUp, je moet alleen even de moeite nemen om ze te vinden en te bekijken :).

Bewerkt: door Puma
huh?

ik heb m niet gemaakt zeg ik al XD. Maar ik vond m alleen maar vet :bonk:. Dus ingame gezet dankzij Beagle :bonk:

[LINK]

Had je wel toestemming van de maker?

Anders rip je een mod, zie regels:

• Final mod show topics dienen screenshots en een downloadlink te hebben.
  • WIP mod show topics dienen duidelijke informatie en eventueel al screens te hebben.
  • Losse renders van models kunnen in het Show jouw models topic geplaatst worden.

• Rippen, oftewel het stelen van andermans mod, wordt zwaar bestraft!

Bewerkt: door Timske
Geplaatst:

als je een model upload op het 3d warehouse ga je sowieso akkoord dat je model door iemand mag gebruikt worden.

geen probleem dus, denk ik dan :Y

Geplaatst:
als je een model upload op het 3d warehouse ga je sowieso akkoord dat je model door iemand mag gebruikt worden.

Maar het gebruiken voor een andere mod zonder toestemming mag niet volgens mij.. Dan moet je wel toestemming hebben, heb ik ook gelezen op dit forum.

Geplaatst:

Maar het gebruiken voor een andere mod zonder toestemming mag niet volgens mij.. Dan moet je wel toestemming hebben, heb ik ook gelezen op dit forum.

maar dat heet een MODEL, geen MOD.. :D

Geplaatst:

maar dat heet een MODEL, geen MOD.. :D

Ik zeg dat het voor een mod is niet dat het een mod is :duh:

Geplaatst:

Het gebruiken van het Sketchup Warehouse mag, maar je mag het niet in je eigen (TC) modificatie zetten.

Btw. Ik stop. Ik zag het al niet zo zitten, en heb het te druk met andere stuff.. Wil misschien wel een keer een signature ofso maken.

Geplaatst:
huh?

ik heb m niet gemaakt zeg ik al XD. Maar ik vond m alleen maar vet :bonk: . Dus ingame gezet dankzij Beagle :bonk:

[LINK]

Had je wel toestemming van de maker?

Anders rip je een mod, zie regels:

• Final mod show topics dienen screenshots en een downloadlink te hebben.
  • WIP mod show topics dienen duidelijke informatie en eventueel al screens te hebben.
  • Losse renders van models kunnen in het Show jouw models topic geplaatst worden.
  • Rippen, oftewel het stelen van andermans mod, wordt zwaar bestraft!

Ik rip m niet, omdat ik het alleen ingame zet voor mezelf. En niet downloadbaar maak. @ senneken, dit model zal wel geript worden omdat er volgens mij echt copyright op staat als ik het downloadbaar maak.

Of er moet een mod/admin mee akkoord gaan om de mod te publiceren.

Geplaatst:

Volgens mij heb je de dikgedrukte zin gewoon van mij gekopieërd, uit een eerdere post van mij in dit topic.. :7 Je hebt trouwens wel gelijk, bij het warehouse kan je models verkrijgen en daar kun je mee doen wat je wilt alleen met mods die anderen hebben gemaakt mag dat dus absoluut niet, tenzij je toestemming daarvoor hebt; dan mag het wel!

Dat Remi hem download en in zijn GTA zet is verder niet misdadig ofzo, hoewel het verder niks heeft te maken met de rest van het topic..

Ahem.. Ik weet dat ik geen mod ben ofzo, maar als je meer werk laat zien en minder off-topic babbelt, krijgt de mod gelijk meer respect van andere mensen op dit forum. Ook door alles een stuk geordender(is dat een woord?) te maken, krijgen mensen meer het idee dat het er professioneel aan toe gaat.

Mijn advies dus, om dit soort dingen over MSN en/of PB te bespreken, en dit topic te gebruiken voor updates van de mod: WIP's van (echte mooie) models, ingame screens die niet in SA zijn maar op het eiland van de mod, en waarop geen tot weinig bugs te zien zijn, enzovoort.

De laatste vier pagina's bevatten van één gebouw WIP screens, de rest is of voertuigen of off-topic gebabbel, en aan alleen maar een minibike, een maan met een aangepaste texture en één gebouw heb je niet zo veel. Ik zou liever meer screens willen zien zoals die van de tuning garage van Danoontje nl of de parkeerplaats van Senneken.

Verder vind ik de screens er vrij aardig uit zien, als aparte models. Ik maak me alleen erge zorgen over of alles wel bij elkaar past. Ik kan bijvoorbeeld weinig sfeer halen uit de paar gebouwen die er op de laatste, pakweg, negen pagina's staan. Op 29 pagina's kun je veel meer nuttigs kwijt.

Ik snap ook wel dat iedereen(en anders toch wel de meesten :7) een leven heeft buiten dit forum, maar het is niet erg als het topic wat weg zakt door gebrek aan updates. Je kan het daarna altijd omhoog halen in één post met een hele sh*tload aan updates tegelijk, met een hoop reacties van andere mensen van buiten de mod erachteraan. Dat ziet er veel beter uit dan elke dag één post met één screen met 6 pagina's aan off-topic geleuter erachteraan.

Zie dit niet als afkrakende kritiek, maar als een tip. Zo krijg je meer respect van de mensen buiten de mod.

Greetz Mythbuster

EDIT@Hieronder: Dat bedoel ik dus :duh::ch:. Met zulke reacties schiet je echt niets op, zou niet te trots zijn op die twee pagina's....

EDIT@edit hieronder: Ik kraak je maan niet af, ik zeg alleen, je hebt geen hele TC met een veranderde maan en een minibike. Je vat het iets te persoonlijk op :7

Bewerkt: door Mythbuster

@Hackman: Dat is nieuw voor mij om te horen, dat het wél mag omdat het van 3D Warehouse is... HUH wat zie ik nou,

er zijn al 2 paginas vol over geschreven :clown:

Enne, kunnen de credits van het wapen even voorbehouden worden?

-Maker

-Beagle ingame zetten

-Remi uitgezocht

Dank U :clown:

Ga zo door allemaal :eten:

EDIT: Hmm... Mythbuster was me net voor, gelukkig had ik nog net de tijd voor dit berichtje :schater:

EDIT2: Owja, MCFL, het lijkt inderdaad wel op die minibike :tu: Wel een simpel[/font] apart gevalletje :7

EDIT3: Mythbuster, jij gaat mijn maan toch niet afkraken he :7 Maakt toch niet uit, ik ben alleen maar een converter die een beetje mee "babbelt".

Bewerkt: door Beagle
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...