Remi-X Geplaatst: 14 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2008 @Mythbuster, zullen we rekening mee houden. Ik zeg alleen nu nog: Binnenkort eiland ingame screens met weg!
Puma Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 (bewerkt) Het maakt niet uit of je een model wel of niet gratis downloadt, het model is gemaakt door iemand anders die er moeite voor heeft gedaan. Je kunt dan niet zomaar het model gaan gebruiken en releasen als mod: hiervoor heb je eerst toestemming van de originele maker nodig. San Andreas koop je in de winkel voor jezelf om te gebruiken, maar je mag het niet een beetje veranderen en opnieuw uitgeven. Hetzeflde geldt voor de models op het 3d-Warehouse: je downloadt ze gratis en voor eigen gebruik. Wil je de models releasen in een mod of iets dergelijks, dan zul je daar eerst toestemming voor moeten vragen. Quote van de voorwaarden van Sketchup 3d Warehouse: Als voorbeeld, en niet als beperking, stemt u ermee in dat wanneer u 3D Modellen gebruikt, u het volgende niet zult doen: Inhoud uploaden, plaatsen, e-mailen of overdragen of op andere wijze beschikbaar maken die inbreuk maakt op enig patent, handelsmerk, auteursrecht, handelsgeheim of ander eigendomsrecht van een andere partij, tenzij u de eigenaar van dergelijke rechten bent of toestemming heeft gekregen van de eigenaar om dergelijke Inhoud te plaatsen; Enig bestand downloaden dat is geplaatst door een andere gebruiker waarvan u weet, of redelijkerwijs zou moeten weten, dat dit bestand op deze manier niet legaal mag worden gedistribueerd; Zich uitgeven voor een andere persoon of entiteit, of enige auteursvermeldingen, juridische of andere correcte verklaringen of eigendomsaanduidingen of labels voor de afkomst of bron van software of ander materiaal vervalsen of verwijderen; enige vermeldingen van auteursrecht, handelsmerk of ander eigendomsrecht in of op de Google-services verwijderen. Bewerkt: 14 november 2008 door Puma
Beagle Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Maar Puma, hoe vaak hebben we nu al gezegd dat we het niet zouden uitbrengen? En hoevaak hebben we deze quote (figuurlijk) van de 3D Warehouse nu al gehad? Het is wel duidelijk, oké? Bij de eerste post over het wapen zei Remi er duidelijk bij dat hij het niet zou uitbrengen in verband met auteursrechten @Remi: Is dat zo ? Het eiland is nog heel buggy, maar daar doen we wat aan. Als je het vraagt, tenminste
Remcconen Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Je stoep+oprit+weg hoeven niet dubbel. Alleen de muren van je garage. BTW, Met welke tool heb je de faces goed gemaakt? En weet je zeker dat ze allemaal goed zijn? Kies de functie monochrome en zorg ervoor dat op alle vlakken waar je kunt komen geen blauwe stukken meer zijn. En niet kleuren, dat werkt niet. Ik merk wel dan je niet veel verstand hebt over wat je moet weten over dit soort modden van SA, zoek eens een paar tutorials. Het kan erg vervelend worden als je fouten maakt en je models niet werken. Ik heb ze wel goed weg gewerkt De functie die Puma er neer heeft gezet heb ik ook gebruikt
Hackman Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Ik had aan Remi gevraagd of ik weer in de mod mocht waarop hij antwoordde dat hij het zou bespreken, maar is dat er wel van gekomen want ik heb zo'n vreemd gevoel van niet. Verder vind ik het hele topic nogal verdacht stil.. Verder had ik intussen nog een stunt gemaakt, ik heb de modus ervan op X-Ray gezet omdat dat makkelijker werken was, verder zijn het naar mijn weten goede maten en klopt de verhouding goed maar dat zien we wel wanneer het ingame komt, wat het waarschijnlijk toch niet zal doen. http://i35.tinypic.com/x59vr.png Zoals je ziet zijn alle kantjes dubbel wat ook de bedoeling is en zijn er ook randen aan de zijkanten zodat je er moeilijker vanaf kunt vallen, ze dienen dus voor een vangrail alleen dan wat kleiner.. Verder zijn er alleen nog wat mooie textures nodig, die ik dus niet heb en alle textures uit GTA: SA downloaden vind ik weer een beetje overbodig aangezien ik er op z'n hoogst maar een paar nodig heb.
Twister24 Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Hallo iedereen die hier aan mee werkt, Ik had een vraagje over het hele project. Gaat aan dit project echt een eind komen dat het stopt en neit meer verder gaat? Of gaan jullie het af maken tot het eind en het releasen? (Zodat je het kan downloaden) En of jullie een geschatte eind datuum kunnen maken of zoiets? Dat lijkt me wel heel vet! Dit is een van de weinige grote modificaties die al zo ver is gekomen en zo veel dingen moet maken. Ik vindt het ten 2de heel leuk omdat mijn vriend van school (Beagle) er aan mee werkt. Nou, dit was het wel. Ik houdt dit topic zeker in de gaten. Laterz, Gta-Freak-24
Beagle Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Hallo iedereen die hier aan mee werkt,Ik had een vraagje over het hele project. Gaat aan dit project echt een eind komen dat het stopt en neit meer verder gaat? Of gaan jullie het af maken tot het eind en het releasen? (Zodat je het kan downloaden) En of jullie een geschatte eind datuum kunnen maken of zoiets? Dat lijkt me wel heel vet! Dit is een van de weinige grote modificaties die al zo ver is gekomen en zo veel dingen moet maken. Ik vindt het ten 2de heel leuk omdat mijn vriend van school (Beagle) er aan mee werkt. Nou, dit was het wel. Ik houdt dit topic zeker in de gaten. Laterz, Gta-Freak-24 GTA-Freak, Deze mod is nog lang niet af. En verwacht niet dat de einddatum snel gaat komen. Ik denk niet eens dat deze mod dit jaar af zal zijn. Maar U-SA is geen grote mod, het is nog geen TC (Total Conversion). Het is ook lange na niet af, dus zo ver zijn wij nog niet gekomen Als je eens naar Green Light District kijkt, of Maffia Stories, zie je pas wat het echte werk is Bij Gangs & Corporations staan die. Kijk vooral eens naar GLD, ik ben namelijk uitgenodigd voor de GLD, maar ik weet nog niet of ik daar mee aan ga doen. Ik maak vooral Funmods Zie je morgen @Hackman: Doe niet teveel moeite, Hackman. Het is niet besproken en van mijn part hoef je de Mod niet meer in. Owja, jouw jump is het ingame zetten nog niet écht waard... Er zitten weinig details in en wat verschilt er nou tussen jouw stunt en die standaard in SA zitten? Of de jumps die andere hier gemaakt hebben...
Hackman Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 @Hackman: Doe niet teveel moeite, Hackman. Het is niet besproken en van mijn part hoef je de Mod niet meer in. Owja, jouw jump is het ingame zetten nog niet écht waard... Er zitten weinig details in en wat verschilt er nou tussen jouw stunt en die standaard in SA zitten? Of de jumps die andere hier gemaakt hebben... Mijn gebouwen vielen hier anders wel in de smaak toen ik in de mod zat, en de laatste die zei dat ze mooi waren was jij, Beagle.. Als je het niet geloofd dan wil ik je best wel even de link geven van de pagina toen je dat zei en het is naar mijn mening nog niet eens zo lang geleden als je kijkt hoe levendig dit topic soms is. Over die Stunt/Jump, ik vond het gewoon leuk om hem even in elkaar te zetten. Hij was niet voor de mod bedoelt en ook niet voor ingame, nogmaals, ik heb hem gewoon gemaakt omdat ik dat leuk vond. En je hebt het nu over details, maar ik heb toch nooit gezegd dat hij nu al af is? En wat voor details had je in gedachten als ik vragen mag (buiten textures)? Dat jullie me er niet meer in laten moeten jullie natuurlijk helemaal zelf weten, ik had het leuk gevonden maar meer dan dat ook niet.
Jozz Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 haha, ok, nou je moet niet gaan lopen kloten en dan gaan zeggen dat je mee wilt doen Waarom maak je iets, zet je het hier neer, en het is er niet voor bedoelt en komt niet ingame als je dat idee al had voordat je postte dan zit je dus verkeerd met posten en valt onder het bericht van Mythbuster
Hackman Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 haha, ok, nouje moet niet gaan lopen kloten en dan gaan zeggen dat je mee wilt doen Waarom maak je iets, zet je het hier neer, en het is er niet voor bedoelt en komt niet ingame als je dat idee al had voordat je postte dan zit je dus verkeerd met posten en valt onder het bericht van Mythbuster Tuurlijk, maar ik wou op die manier alleen laten zien dat ik weer kan modellen. Toen ik nog in de mod zat had ik de laatste tijd weinig gedaan omdat ik bang was dat de verhoudingen en de maten niet zouden kloppen en dat ben ik nu kwijt en ik dacht dat ze op die manier zouden overwegen om me er weer in te laten, maar als hun dat niet willen moeten ze dat ook vooral niet doen.
Beagle Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Ja Hackman, ik vind je huisjes wel leuk. Maar die waren af, en gedaitaileerd. Idd was ik even vergeten dat je jump nog WIP is. Ik bedoel met details ook meer van: Wat onderscheid jouw jump met die van andere? Je moet er iets speciaals van maken. Misschien een mooi standbeeld ernaast, of eraan. Dat het net lijkt alsof het niet de bedoeling is een jump te zijn, maar dat dat het wel is. Wat R* ook heel veel heeft. De huisjes hadden dat, die hadden detail, detail van een dakgoot en een regenpijp. Dus daarom vielen je gebouwen in de smaak toen je nog in de mod zat. Maar door deze WIP jump te showen kom je niet hoger op, en je laat beter zien dat je nog kan modellen als je gedaitaileerd (rotwoord) model laat zien, dat af is. Dus óf maak het af (met textures ) en zorg dat het op schaal is en ingame zetbaar is, óf post het niet omdat het spammen is (Inderdaad Jozz, Mythbuster). Dus als ik jouw was zou ik zeggen dat die jump ingame komt, dan spam je niet én mag je wipjes tonen, misschien vind Remi ernog wat aan. Let op wat ik hierboven zei over details
Hackman Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Ja Hackman, ik vind je huisjes wel leuk. Maar die waren af, en gedaitaileerd. Idd was ik even vergeten dat je jump nog WIP is. Ik bedoel met details ook meer van: Wat onderscheid jouw jump met die van andere? Je moet er iets speciaals van maken. Misschien een mooi standbeeld ernaast, of eraan. Dat het net lijkt alsof het niet de bedoeling is een jump te zijn, maar dat dat het wel is. Wat R* ook heel veel heeft. De huisjes hadden dat, die hadden detail, detail van een dakgoot en een regenpijp. Dus daarom vielen je gebouwen in de smaak toen je nog in de mod zat. Maar door deze WIP jump te showen kom je niet hoger op, en je laat beter zien dat je nog kan modellen als je gedaitaileerd (rotwoord) model laat zien, dat af is.Dus óf maak het af (met textures ) en zorg dat het op schaal is en ingame zetbaar is, óf post het niet omdat het spammen is (Inderdaad Jozz, Mythbuster). Dus als ik jouw was zou ik zeggen dat die jump ingame komt, dan spam je niet én mag je wipjes tonen, misschien vind Remi ernog wat aan. Let op wat ik hierboven zei over details Bedankt voor je tips, ik zal ze zeker gaan gebruiken en zal de Stunt/Jump verder afmaken en dan dus mét textures en mét de details, waar ik het ook steeds over had toen ik bezig was met de huizen, die waren ook naar mijn mening echt af! Ik ga proberen om het ingame te zetten en wanneer dat lukt en hij is verder helemaal af (met de details erin) dan mogen jullie hem wel voor de mod gebruiken aangezien ik er dan verder toch niks mee kan. Ik heb verder wel Vice City maar dat exporteren naar Sa zou niet moeilijk moeten zijn. ^^ Screens ervan komen snel, en verder hoop ik niet dat dit té offtopic is..
Beagle Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Ik weet niet of de mod random models aanneemt van mensen, ik denk het niet Maar, dat moet je niet weerhouden een leuke model ervan te maken
Jozz Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Zullen we weer ontopic gaan door middel van models posten ? Ik bedoel, dit kan ook over pb en het gaat nu wel net zo verder als voor de (nuttige) post van mythbuster. Te veel gelul
Beagle Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Zullen we weer ontopic gaan door middel van models posten ?Ik bedoel, dit kan ook over pb en het gaat nu wel net zo verder als voor de (nuttige) post van mythbuster. Te veel gelul Onderbreekt het discussieren het modelposten dan? Jah, ik weet dat het offtopic is , ik kap we;
Recommended Posts