Jump to content

Multiplayerfora anders ingedeeld


Lantyz

Recommended Posts

Het is moelijk over het hoofd te zien: alle multiplayerfora staan vanaf heden bij elkaar in een apart "multiplayer" blok op de index. Dit blok is ingedeeld in drie subfora:

  • MP: General, waar je de oude fora van GTA IV: multiplayer, San Andreas Multiplayer en Multi Theft Auto terug kunt vinden.
  • MP: Trefpunt, bekend van het oude GTA IV MP forum. In Trefpunt kun je tegenstanders opzoeken voor een potje GTA multiplayer, napraten over gespeelde potjes en praten over alles wat met multiplayer te maken heeft maar niet in een van de general fora thuishoort.
  • MP: Clans, ook bekend van het oude GTA IV MP forum. Hier kun je eigen clan starten. Ook dit forum is niet langer gereserveerd voor GTA IV: ook clans voor SA:MP, MTA, GTA2 en welke GTA dan ook kan nu in dit forum een plek vinden.

De fora zullen worden gemodereerd door veteraan Azer en zijn nieuwe collega Svenie. Succes, heren! Argon, moderator van het oude Multiplayermod forum, treed af als moderator. Argon, bedankt voor je inzet!

Ja, waarschijnlijk hadden velen het al wel zien aankomen en ik heb een tijdje geleden er al over gesproken op MSN met enkele leden van GTAForum. Maar goed ik ga jullie dus spijtig genoeg verlaten, weer een Belg minder in de crew... :D

Voor mij werd het gewoon onmogelijk mijn functie op een correcte manier uit te oefenen, ik heb geprobeerd terug actief te worden maar ik heb gefaald. :7 Ik ben nu reeds inactief sinds de grote vakantie en ondanks mijn belofte die ik niet heb kunnen waar maken om terug actief te worden is het mij niet gelukt.

Voor mij is MTA dood en GTA boeit me niet meer, dat is dus al een rede waarom ik dit forum niet meer vaak bezoek. En dan heb ik ook nog eens een argument dat jullie al heel vaak hebben moeten aanhoren bij afscheid van moderators. Tijd... Bijvoorbeeld neem nu dit weekend ik heb nog geen seconde gehad van vrijdag avond na school tot nu (zondag avond 19:30) om ook maar 1 seconde voor school te werken en met mijn huidige studies is dat zowat zelfmoord (laatste jaar Wetenschappen-Wiskunde).

Dusja, vrieden en sociale contacten zijn het belangrijkste in een gezond leven en dat blijft voor mij dus sowieso op de eerste plaats staan en de rest van de tijd zal in deze fase van mijn leven (spijtig genoeg) studeren zijn en ja dan heb ik voor internet fora al helemaal geen tijd meer...

Ik wil iedereen bedanken voor alle toffe momenten op dit forum; spijtig genoeg waren er mindere momenten maar dat moet je er nu eenmaal bijnemen. Alle leden waar ik contact mee gehad hebt bedankt en wie weet spreken we elkaar nog wel.

Maar nu is het dus tijd om een waardige moderator aan te duiden voor de multiplayer forums om mijn plaats te vervangen want dat blauw kleurtje is wel mooi maar de functie moet dan ook wel goed uitgeoefend worden, en dat deed ik niet. Dus aan mijn vervanger wil ik ook al even zeggen veel succes en werk goed samen met Azer.

En ik zal nog wel eens langs komen als GTA IV op de pc uitkomt of als er een een moment van absolute verveling is. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    3

  • NickyHendriks

    3

  • Ymosky

    2

  • Jay;

    2

Niet eens zo een gek idee om het zo in te delen, ziet er overzichtelijk uit in ieder geval. Gefeliciteerd met dit nieuwe blok jongens!

Edit: Ook jij bedankt voor je inzet Argon. De quote was er nog niet.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Het nieuwe MPforum ziet er zo netjes uit! :tu:

EDIT: maar hoe zit het nou met de topics uit het samp-forum? volgens mij staan alleen de topics uit "General" en "Help" er, maar de topics uit het Scripting gedeelte kan ik niet vinden.

EDIT 2: Inmiddels het Scripting gedeelte gevonden, onder SA:MP Modding. Ik vind het eerlijk gezegd niet echt een logische naam ervoor.

Bewerkt: door Ymosky
Link to comment
Delen op andere websites

Weer een stapje dichter bij volledige Nederlandse overheersing :D
Hey ... pssssst schaapie .. een Belg heeft er zojuist 6 fora bij gekregen. :7

>>> Door GTA-Sheep: Ja, maar dat is nog steeds dezelfde persoon.....gaat om aantallen :puh:<<<

Link to comment
Delen op andere websites

hoe zit het nou met de topics uit het samp-forum? volgens mij staan alleen de topics uit "General" en "Help" er, maar de topics uit het Scripting gedeelte kan ik niet vinden.

Klik. Het is al laat, ik weet het. :puh: De enige topics die verwijderd zijn, zijn de RSS feed topics van de MTA blogs, aangezien ze al lange tijd inactief waren. Daarbij is het eveneens inactieve externe clan advertising forum enige tijd geleden al verwijderd. Alle andere topics zijn behouden gebleven, maar zijn wellicht verplaatst naar een ander forum. De "hulp" fora van MTA en SA:MP zijn ingevoegd in de respectievelijke hoofdfora, aangezien er niet zoveel topics werden aangemaakt zodat een apart forum nodig was. De topics van "overige MP mods" zijn allemaal verplaatst naar het forum waar ze het beste in passen.

Link to comment
Delen op andere websites

Klik. Het is al laat, ik weet het. :puh: De enige topics die verwijderd zijn, zijn de RSS feed topics van de MTA blogs, aangezien ze al lange tijd inactief waren. Daarbij is het eveneens inactieve externe clan advertising forum enige tijd geleden al verwijderd. Alle andere topics zijn behouden gebleven, maar zijn wellicht verplaatst naar een ander forum. De "hulp" fora van MTA en SA:MP zijn ingevoegd in de respectievelijke hoofdfora, aangezien er niet zoveel topics werden aangemaakt zodat een apart forum nodig was. De topics van "overige MP mods" zijn allemaal verplaatst naar het forum waar ze het beste in passen.

Jah, khad het inmiddels gevonden. De SA:MP Scripting heet nu SA:MP Modding. Ik kan alleen de logica in de naam "SA:MP Modding" niet echt ontdekken.

Bij samp-modding denk ik aan dingen als V0gelz en S0beit. :7

btw, Ik heb even zitten googelen, het is mijns inziens verstandig die naam "samp modding" niet te gebruiken. De zoekresultaten bij google geven inderdaad mods als V0gelz en S0beit. Maar die zijn juist niet toegestaan op het forum ^^

Bewerkt: door Ymosky
Link to comment
Delen op andere websites

De liefde aan het meisje waar ik op verliefd ben verklaren.

Ik vind het nog steeds een beetje een rare indeling. Scripting staat bij general? Kun je dan niet beter een Subforum maken met MP:General met daarin de General dingen van de MP Mods...

En dan een apparte MTA en SAMP Scripting Forum. En dan nog bijvoorbeeld een Subforum voor alle MP Hulp. Zo is het nog iets overzichtelijker

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...