Jump to content

Multiplayerfora anders ingedeeld


Lantyz

Recommended Posts

Zo, ik vond het eerlijk gezegd leuker bij de IV fora. ^^

Maarja, zo is het ook goed, al zal er wel verwarring komen met over welke GTA het gaat, daar ben ik al zeker van.

Argon, spijtig dat je moet aftreden, hopelijk zal je binnenkort wat meer vrije tijd hebben.

Verder heb ik alle vertrouwen in Azer en Svenie. Ze zullen het zeker goed doen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    3

  • NickyHendriks

    3

  • Ymosky

    2

  • Jay;

    2

Wat IMO vooral een goede verbetering is, is dat er nu ook clans aangemaakt mogen worden voor o.a. SA-MP. Zal ik zelf heel waarschijnlijk niet actief worden, maar dat maakt volgens mij niet uit.. :D Wat me wel opvalt is dat er onder 'San Andreas Multiplayer' topics staan die betrekking tot VC-MP hebben? Ziet er goed uit in ieder geval, zal denk ik wat vaker rondkijken. ^_^

Argon, bedankt voor de inzet die je geleverd hebt, en Svenie veel succes met je nieuwe fora!

@Hannes: In 'Trefpunt' en 'Clans' misschien, hoewel ik toch wel denk dat de leden aangeven om welke GTA het gaat. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Moeten we nóg verder scrollen.
Ik zat ook al even te kijken hoe lang het nu is, eerlijk gezegd wordt het toch al aardig lang :7 Het wordt even wennen, zo vaak kom ik nou ook niet bij de onderste fora.

Succes Svenie in de nieuwe fora, jammer dat je vertrekt Argon. Veel succes in je nieuwe fora!

Link to comment
Delen op andere websites

alle clans bij elkaar gooien vind ik onoverzichtelijk, nu is dat nog niet zo erg omdat er voor de andere GTA's geen clans zijn, maar voor bijvoorbeeld CW zullen er wel clans komen, en dan is het allemaal door elkaar, wat mij heel ongeorganiseerd lijkt...

Link to comment
Delen op andere websites

Moeten we nóg verder scrollen :duh:

Je kunt rechts bovenaan dat blok gewoon op het minnetje klikken. Deze klapt als het ware in en zo zul je er geen last van hebben. Uiteraard alleen handig als je er weinig tot niet komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...