Hanneswasco Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Zo, ik vond het eerlijk gezegd leuker bij de IV fora. ^^ Maarja, zo is het ook goed, al zal er wel verwarring komen met over welke GTA het gaat, daar ben ik al zeker van. Argon, spijtig dat je moet aftreden, hopelijk zal je binnenkort wat meer vrije tijd hebben. Verder heb ik alle vertrouwen in Azer en Svenie. Ze zullen het zeker goed doen! Reageren
Sentasi Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Ziet er overzichtelijk uit zo, alle multiplayer fora bij elkaar Reageren
Donwell Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Wat IMO vooral een goede verbetering is, is dat er nu ook clans aangemaakt mogen worden voor o.a. SA-MP. Zal ik zelf heel waarschijnlijk niet actief worden, maar dat maakt volgens mij niet uit.. Wat me wel opvalt is dat er onder 'San Andreas Multiplayer' topics staan die betrekking tot VC-MP hebben? Ziet er goed uit in ieder geval, zal denk ik wat vaker rondkijken. Argon, bedankt voor de inzet die je geleverd hebt, en Svenie veel succes met je nieuwe fora! @Hannes: In 'Trefpunt' en 'Clans' misschien, hoewel ik toch wel denk dat de leden aangeven om welke GTA het gaat. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Moeten we nóg verder scrollen Maar beter het oude natuurlijk. Veel overzichtelijker. Reageren
M4X Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Ziet er netjes uit op deze manier, ook al kom ik er vrijwel nooit. Jammer dat je weggaat Argon, nog veel succes in het verdere leven Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Moeten we nóg verder scrollen.Ik zat ook al even te kijken hoe lang het nu is, eerlijk gezegd wordt het toch al aardig lang Het wordt even wennen, zo vaak kom ik nou ook niet bij de onderste fora.Succes Svenie in de nieuwe fora, jammer dat je vertrekt Argon. Veel succes in je nieuwe fora! Reageren
Wazuup Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Geniet van je pensioentje Argon. Reageren
Zaahed Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Dat heb ik 10 seconden geleden gezien. Reageren
Hayte Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 alle clans bij elkaar gooien vind ik onoverzichtelijk, nu is dat nog niet zo erg omdat er voor de andere GTA's geen clans zijn, maar voor bijvoorbeeld CW zullen er wel clans komen, en dan is het allemaal door elkaar, wat mij heel ongeorganiseerd lijkt... Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Svenie en Azer, veel succes! En Argon, je hebt het geweldig gedaan als moderator. Reageren
Zaahed Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Aleen de permissies van Multiplayerfora is fout. Leden hebben geen toestemming om te posten. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Nu is er nog iets heel raars. Nu zijn er twee subfora met allebei de naam SAMP. Nouja eentje heeft San Andreas Multiplayer en de andere SAMP. Dit zijn toch allebei dezelfde MP-Mods? Reageren
SummerBase Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Jammer Argon, veel plezier Svenie! Reageren
Swiggers Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Veel plezier Svenie! En Argon, ookal kende ik je niet zo goed. Toch is het jammer dat je weggaat. De Muliplayer fora is nu veel overzichterlijker! Goede optie Reageren
Jay; Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Moeten we nóg verder scrollen Je kunt rechts bovenaan dat blok gewoon op het minnetje klikken. Deze klapt als het ware in en zo zul je er geen last van hebben. Uiteraard alleen handig als je er weinig tot niet komt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.