Jump to content
Joriz

Vijf jaar GTAGames.nl actie - Win GTA4 en GTAGames.nl prijzen!


Om te vieren dat GTAGames.nl maar liefst vijf jaar bestaat is er dit jaar een extra actie met diverse coole prijzen. Dit is met maar liefst 5 hoofdprijzen en 5 troostprijzen één van de grootste acties ooit georganiseerd op GTAGames.nl

Om deze prijzen te kunnen winnen dien je 10 Multiple choice vragen over GTAGames.nl te beantwoorden. Sommige antwoorden kan je direct van onze websites halen, maar een paar vragen zijn zeer lastig en hiervoor zul je logisch moeten nadenken en/of gokken. Tevens is er één open vraag. Graag horen we van iedereen hoe hij/zij denkt dat GTAGames.nl over 5 jaar uit ziet bij zijn volgende lustrum.

actie5jaargtagames.jpg

We geven onder andere de volgende fantastische prijzen weg: GTAGames.nl T-shirts, GTAGames.nl muismatten, GTAGames.nl stickervellen, Grand Theft Auto IV nummerplaten, Grand Theft Auto IV stickers, Grand Theft Auto IV baggle bags, Vice City Stories strandballen, Vice City Stories servetten en Bioshock T-shirts.

Grote vijf jaar GTAGames.nl actie wordt gehouden onder de leden van onze website. Natuurlijk kun je gratis registeren, als je mee wilt doen. Meedoen kan HIER!

Inzenden kan tot en met zondag 16 november 2008

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik ga niet meedoen denk ik. :N

Veel te moeilijke vragen voor mij :7

Sommige vragen zijn inderdaad pittig, maar ik zou gewoon meedoen. Misschien win je nog wel iets en zoveel tijd kost het ook weer niet. Je kan gratis en voor niets prijzen winnen die ook nog eens leuk zijn. Nee heb je, ja kan je krijgen.

Bewerkt: door Jay;

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ingestuurd ^^

Inderdaad wel een aantal moeilijke vragen, maar ook een aantal hele makkelijke. Ook zitten er wel grappige antwoorden tussen, die gewoon helemaal niet kunnen.

Leuke prijzen!

En een prachtige actie! Dankjewel!

@Zamg0d1: Nee, da's 1 van de makkelijkste :7

Bewerkt: door Visser23

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zelf doe niet mee, maar ik vind het leuk dat GTAGames.nl zoiets doet! :) Iedereen die verder meedoet wens ik in iedergeval succes! En zoals Thundercover al zegt, de prijzen zijn het zeker waard!

Pas heb ik op WikiGTA eens een beetje rondgekeken naar de geschiedenis over GTAGames/GTAForum en ik vind het werkelijk fascinerend om te lezen hoe een kleine GTA-website uitgroeit tot één van de grootste website's van Nederland! :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zelf doe niet mee, maar ik vind het leuk dat GTAGames.nl zoiets doet! :) Iedereen die verder meedoet wens ik in iedergeval succes! En zoals Thundercover al zegt, de prijzen zijn het zeker waard!

Pas heb ik op WikiGTA eens een beetje rondgekeken naar de geschiedenis over GTAGames/GTAForum en ik vind het werkelijk fascinerend om te lezen hoe een kleine GTA-website uitgroeit tot één van de grootste website's van Nederland! :)

das een hint ofniet? :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ingestuurd ^^

Inderdaad wel een aantal moeilijke vragen, maar ook een aantal hele makkelijke. Ook zitten er wel grappige antwoorden tussen, die gewoon helemaal niet kunnen.

Leuke prijzen!

En een prachtige actie! Dankjewel!

Zoals Joriz naar USA?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vind de meeste vragen ook te moeilijk..

Mischien zijn ze wel op te zoeken de antwoorden.

Zo niet dan is deze prijs vraag voor mensen die al lang lid zijn en (bijna) de hele dag op gta forum aanwezig zijn...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...