Jump to content
Joriz

Vijf jaar GTAGames.nl actie - Win GTA4 en GTAGames.nl prijzen!


Om te vieren dat GTAGames.nl maar liefst vijf jaar bestaat is er dit jaar een extra actie met diverse coole prijzen. Dit is met maar liefst 5 hoofdprijzen en 5 troostprijzen één van de grootste acties ooit georganiseerd op GTAGames.nl

Om deze prijzen te kunnen winnen dien je 10 Multiple choice vragen over GTAGames.nl te beantwoorden. Sommige antwoorden kan je direct van onze websites halen, maar een paar vragen zijn zeer lastig en hiervoor zul je logisch moeten nadenken en/of gokken. Tevens is er één open vraag. Graag horen we van iedereen hoe hij/zij denkt dat GTAGames.nl over 5 jaar uit ziet bij zijn volgende lustrum.

actie5jaargtagames.jpg

We geven onder andere de volgende fantastische prijzen weg: GTAGames.nl T-shirts, GTAGames.nl muismatten, GTAGames.nl stickervellen, Grand Theft Auto IV nummerplaten, Grand Theft Auto IV stickers, Grand Theft Auto IV baggle bags, Vice City Stories strandballen, Vice City Stories servetten en Bioshock T-shirts.

Grote vijf jaar GTAGames.nl actie wordt gehouden onder de leden van onze website. Natuurlijk kun je gratis registeren, als je mee wilt doen. Meedoen kan HIER!

Inzenden kan tot en met zondag 16 november 2008

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Nou, maar als een Belg zoals ik iets wint, dan moet het wel van een ander land verstuurd worden, en dan zullen jullie kiezen voor de Nederlanders aangezien dat minder kost. :(

Hopelijk is dat niet waar en sturen jullie ook winnende Belgen hun prijzen.

Edit: Heb me laten informeren, en jullie sturen dus Belgen ook hun prijzen als ze winnen. :)

Bewerkt: door MegaPilot

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wens allee deelnemers veel succes ;)

Ik doe zelf ook niet mee, omdat ik de vorige keer al heb gewonnen bij de Winteractie. Dus ik gun het de andere :tu:

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hopelijk is dat niet waar en sturen jullie ook winnende Belgen hun prijzen.

Edit: Heb me laten informeren, en jullie sturen dus Belgen ook hun prijzen als ze winnen. :)

Maakt inderdaad totaal niet uit waar je woont. Zolang het maar is te verzenden via de normale Tante Post manier. Dus als je op Curaçao, Suriname, Verwegistan of gewoon in mijn tuin onder een steen woont, in alle gevallen wordt het dus verzonden en mag je dus meedoen.
Ik doe zelf ook niet mee, omdat ik de vorige keer al heb gewonnen bij de Winteractie. Dus ik gun het de andere :tu:
Sportief van je. Al mag iedereen natuurlijk meedoen die vorige keren ook heeft meegedaan (en gewonnen).

Er zijn al veel inzendingen binnen, maar inzenden kan natuurlijk nog steeds. Een goed verhaal (open vraag) helpt natuurlijk je win kans vergroten, dus de tijd nemen met inzenden is altijd slim. Inzenden kan namelijk t/m zondag 16 november.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

het zijn pittige vragen, ik denk niet dat er veel (op hele trouwe leden na dan) zijn die alles goed kunnen beantwoorden

maar het is wel een leuke actie, leuker dan de actie waar je vragen van GTA IV moest beantwoorden

Bewerkt: door Donald-Duck

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...