Jump to content

Ook Welke videokaart?


Vansloneker

Recommended Posts

ik weet niet hoe goed de HIS Radeon X1600 AGP is want ik ken hem niet...

maar als je een goedkope kaart nodig hebt waarmee je vc en sa kan spelen heb je misschien wel wat aan de NVIDIA Geforce 6800, die is rond de 60 euro

Dat ding heb ik ook zooo slecht alleen gta werkt perfect bij de meeste spellen is het gewoon dikke bagger :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat is ook wel weer waar, maar het is gewoon een kwestie van wennen denk ik. Ik zelf heb nog nooit een ATI kaart gehad, dus of de drivers bagger zijn weet ik niet. Maar op ten duur kom je er toch wel eens uit.

Dat is geen kwestie van wennen, die drivers zijn gewoon kut. Ze zijn langzaam en soms ook bugged.

Link to comment
Delen op andere websites

Ga voor de gt, die is idd beter.

De drivers van ATI zijn idd zwaar klote, ik krijg altijd(drivers geupdate en goed geinstalleerd) een melding dat mom.exe niet kan worden gevonden en de control center kan ik niet eens in

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Het is me gelukt voor een redelijke prijs een Asus 7600GS silent op de kop te tikken. VC trekt ie prima en dat is het belangrijkste. De kaart heeft een passieve koeling dus geen herrie en daar ben ik blij om.

Verder minder irritaties dan bij de ATi drivers maar bij het opstarten heb ik nog wel een berichtje in de sys tray:

image1vo6.jpg

Daaraan kun je zien dat het ontwerp voor een PCI-E kaart is en is omgezet naar AGP. Slordig van Asus dat die melding er niet uit is gehaald.

Iedereen bedankt voor de belangstelling en de hulp!

Link to comment
Delen op andere websites

Het is me gelukt voor een redelijke prijs een Asus 7600GS silent op de kop te tikken. VC trekt ie prima en dat is het belangrijkste. De kaart heeft een passieve koeling dus geen herrie en daar ben ik blij om.

Verder minder irritaties dan bij de ATi drivers maar bij het opstarten heb ik nog wel een berichtje in de sys tray:

image1vo6.jpg

Daaraan kun je zien dat het ontwerp voor een PCI-E kaart is en is omgezet naar AGP. Slordig van Asus dat die melding er niet uit is gehaald.

Iedereen bedankt voor de belangstelling en de hulp!

Had ik ook, je hebt dan een andere driver nodig!

Ik had dezelfde melding met me 6600GT, en toen had ik een andere driver, en toen was dat weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...