Timotees Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 je moet er .X ook nog achter zetten, bijv. huis.X Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 (bewerkt) ja, dat wou hij nie doen, maar het probleem is al opgelost EDIT: dit snap ik niet: -Maak een nieuw .txt bestand: test.txt Rename deze naar test.col-Open de COL, ga naar file, load. -Ga nu naar file, save as en sla de col op over de oude (test.col) Bewerkt: 16 mei 2005 door ICE COLD KILLA Reageren
white_hell Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 Hoe maak ik een trap in sketchup? Reageren
Wauzie Geplaatst: 16 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 je moet er .X ook nog achter zetten, bijv. huis.X Dit is niet waar Timotees, hij heeft waarschijnlijk niet de goede extensie genomen. Bij een X file hoef je alleen de naam te typen, maar bij de dff moet je er .dff achter zetten. Reageren
Timotees Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 ow, dan heeft bradley mij het verkeerd uitgelegd <_< *me gaat bradley heel hard slaan * Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 je moet er .X ook nog achter zetten, bijv. huis.X Dit is niet waar Timotees, hij heeft waarschijnlijk niet de goede extensie genomen. Bij een X file hoef je alleen de naam te typen, maar bij de dff moet je er .dff achter zetten. maar hoe zit het dan met dit: -Maak een nieuw .txt bestand: test.txt Rename deze naar test.col-Open de COL, ga naar file, load. -Ga nu naar file, save as en sla de col op over de oude (test.col) Reageren
Wauzie Geplaatst: 17 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2005 Dat geld alleen als je een col wilt maken waarin alle andere cols worden gestopt, van de models. Kijk maar eens in de vc DATA\Maps map. Reageren
DODGEVIPERGTS Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 effe een vraagje waar moet ik hem neer zetten Reageren
gangster28 Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 effe een vraagje waar moet ik hem neer zetten in vc\DATA\Maps ik heb ook ff een vraag hoe komt het dat als ik iets in sketsup maak met 2teksturen of meer ze dan vervalen in vice city? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 effe een vraagje waar moet ik hem neer zetten in vc\DATA\Maps ik heb ook ff een vraag hoe komt het dat als ik iets in sketsup maak met 2teksturen of meer ze dan vervalen in vice city? Je moet wel alle textures die je gebruikt in je .txd bestand zetten he! Reageren
Wauzie Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 Klopt, en je mag ze niet hernoemen, dan heb je ook niets aan de TXD. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 Ow en ik bedenk met net: Soms zijn de namen van de textures te lang en kort SketchUp ze af. Dan moet je de namen van je textures daar ook in veranderen. Je kan controleren hoe ze heten door in TXDbuilder 'DFF check' te kiezen. Ik denk dat dit je vraag oplost Reageren
Big-Bear Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) Werkt deze ook bij GTA San Andreas, dan kan ik deze voor mijn clothes shop maken, en zien deze er realistisch uit in GTA SA, en jmmr dat de Moo Mapper er nie uit is voor SA, die ga ik dan wel hard nodig hebben Bewerkt: 2 juli 2005 door Big Bear Reageren
Bradley H. Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Werkt deze ook bij GTA San Andreas, dan kan ik deze voor mijn clothes shop maken, en zien deze er realistisch uit in GTA SA, en jmmr dat de Moo Mapper er nie uit is voor SA, die ga ik dan wel hard nodig hebben Het werkt ook met San Andreas ja, het is wel realistische, met 3ds max 7 haal je er mee uit. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 (bewerkt) heb nu een mooi gebouw gemodeld, maar er zitten open vlakken bij die ik nie digt krijg hoe doe ik dat? Model Bewerkt: 3 juli 2005 door Big Bear Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.