Jump to content

Recommended Posts

  • Reacties 318
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wauzie

    39

  • Eclipse

    19

  • Bradley H.

    17

  • Goofy

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

ja, dat wou hij nie doen, maar het probleem is al opgelost :)

EDIT: dit snap ik niet:

-Maak een nieuw .txt bestand: test.txt Rename deze naar test.col

-Open de COL, ga naar file, load.

-Ga nu naar file, save as en sla de col op over de oude (test.col)

Bewerkt: door ICE COLD KILLA
Geplaatst:
je moet er .X ook nog achter zetten, bijv. huis.X

Dit is niet waar Timotees, hij heeft waarschijnlijk niet de goede extensie genomen. Bij een X file hoef je alleen de naam te typen, maar bij de dff moet je er .dff achter zetten.

Geplaatst:
je moet er .X ook nog achter zetten, bijv. huis.X

Dit is niet waar Timotees, hij heeft waarschijnlijk niet de goede extensie genomen. Bij een X file hoef je alleen de naam te typen, maar bij de dff moet je er .dff achter zetten.

maar hoe zit het dan met dit:

-Maak een nieuw .txt bestand: test.txt Rename deze naar test.col

-Open de COL, ga naar file, load.

-Ga nu naar file, save as en sla de col op over de oude (test.col)

Geplaatst:

Dat geld alleen als je een col wilt maken waarin alle andere cols worden gestopt, van de models. Kijk maar eens in de vc DATA\Maps map.

  • 1 maand later...
Geplaatst:
effe een vraagje waar moet ik hem neer zetten

in vc\DATA\Maps ;)

ik heb ook ff een vraag hoe komt het dat als ik iets in sketsup maak met 2teksturen of meer ze dan vervalen in vice city?

Geplaatst:
effe een vraagje waar moet ik hem neer zetten

in vc\DATA\Maps ;)

ik heb ook ff een vraag hoe komt het dat als ik iets in sketsup maak met 2teksturen of meer ze dan vervalen in vice city?

Je moet wel alle textures die je gebruikt in je .txd bestand zetten he!

Geplaatst:

Ow en ik bedenk met net:

Soms zijn de namen van de textures te lang en kort SketchUp ze af.

Dan moet je de namen van je textures daar ook in veranderen.

Je kan controleren hoe ze heten door in TXDbuilder 'DFF check' te kiezen.

Ik denk dat dit je vraag oplost ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Werkt deze ook bij GTA San Andreas, dan kan ik deze voor mijn clothes shop maken, en zien deze er realistisch uit in GTA SA, en jmmr dat de Moo Mapper er nie uit is voor SA, die ga ik dan wel hard nodig hebben

Bewerkt: door Big Bear
Geplaatst:
Werkt deze ook bij GTA San Andreas, dan kan ik deze voor mijn clothes shop maken, en zien deze er realistisch uit in GTA SA, en jmmr dat de Moo Mapper er nie uit is voor SA, die ga ik dan wel hard nodig hebben

Het werkt ook met San Andreas ja, het is wel realistische, met 3ds max 7 haal je er mee uit.

Geplaatst: (bewerkt)

heb nu een mooi gebouw gemodeld, maar er zitten open vlakken bij die ik nie digt krijg hoe doe ik dat?

Model

Bewerkt: door Big Bear

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...