Bradley H. Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Waarschijnlijk heb je dan te veel polygons, heeft het object veel hoeken en ronde vormen ? Bradley H. Reageren
Wauzie Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Dan moet je het X bestand openen met kladblok en alles boven Frame Main en alles onder Meshnormals verwijderen en dan opslaan. Reageren
SWYV Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Ok, het gaat als volgt:1- Je hebt het bestand *.3ds nodig om later een DFF/COL uit te krijgen, dus ga naar File->Export->3d Models en kies *.3DS 2- Je hebt een *.3Ds bestand, open nu het programma Z-modeler 1.07b 3- Vanuit hier maak je een DFF en een bestand (X) dat je nodig hebt om de COL te maken, ga naar export en kies *.DFF/*.COL vul de DFF naam in (met .dff erachter!). Klik op Export en kies VICE CITY 4-Ga nu nog eens naar Export, maar kies nu *.x en sla hem op onder dezelfde naam 5-Open de Colmaker van Steve-m en laad je X bestand, ga naar opties->mirror en kies X-as, vul dan de naam van de col in en maak de col 6-Open de TXDbuilder en voeg al je BMP texturen toe, druk op Build TXD kan die ook voor GTA SA ?? vb wat jij een korte duidelijke tutorial aangegeven heb , dus mijn vraag nu, is die ook bruikbaar voor gta sa? Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 (bewerkt) oke nu lukt et wel nu kan ik hoop ik wel weer verder met 1 van die toturials en anders vraag ik et wel :$ thx *hoe kan je weten wat je meot maken met die txd workshop zodat het huis de goeie kleuren krijgt :$ Bewerkt: 4 augustus 2005 door kaaspizza Reageren
Wauzie Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Nee, deze niet: -Dan zou de DFF niet goed zijn -Dan zou de TXD niet goed zijn Je moet een andere tutorial volgen, deze: Link Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 probleempje hoe kan ik weten welke txd ik moet maken met txdworkshop voor mijn huis dat de muren\daken enz de goeie kleur hebben.,.,? voor derest weet ik wel hoe ik met txd workshop meot omgaan Reageren
Wauzie Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Daarin moet je de Texturen stoppen die je hebt gebruikt bij het Texturen van je model (de DFF). Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 oke euhm,., ik had net geprobeerd gta vc te installeren.,. maar die cdeetjes zijn een beetje naar de knoppen en doet et neit meer.,. dus heb ik all1 sa.,. is het daar ook al mogelijk mee om dll, col, txd bestanden in te modden.,. en welke proggies heb ik daar voor nodig? thx..... alweer.... :$ oke ik heb hem in moo mapper op de map van gta 3 gekregen.. alleen nu is de schans die ik gemaakt hebt.. veelste groot.. hoe kan je hem kleiner maken..? want in sketchup had ik hem neit zo enorm groot gemaakt verder als je hem opslaat in moo mapper zit ie dan ook meteen helemaal in het spel? iig hardstikke bedankt voor alle hulp zonder jou was ik nergens Reageren
Eclipse Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Dan moet je hem verkeinen in de Zmodeler met de scaletool. Het beste is om dan een ander object uit GTA te importeren zodat je kan vergelijken. Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 oke das al handiger euhm... is er ook al zo'n moo mapper voor gta sa.,.? dat ik daar mijn objecten in kan toevoegen Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 IK heb een groot probleem. ik heb een object gemaakt met sketchup, ik heb daar toen een coll file, een dff, en een txd van gemaakt. en met moomapper in mijn vc gezet maar telkens als ik nu een game begin loopt die vast doe ik iets fout??? Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 ik heb een probleempje.. ik heb in \Gta sa\GTA San Andreas\data\maps\vegas vegasW.ipl perongelijk verandert.. en nu doet de game het niet meer.,. ik weet neit of het daar door kan komen maar kan iemand me mss de inhoud van die map geven Reageren
o g loc Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 HEE wauzie,, je tut. is heel goed.. ik werk liever met sketchup.. ik heb dus een gebouw gemaakt. maar HOE krijg ik die in SA.. dat staat namelijk NIET in de lijst van tutorials.. zou je daar ook een tutorial van kunnen maken. of uitleggen hoe ik een sketchup model in SA kan krijgen.. Bedankt Reageren
SWYV Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 HEE wauzie,, je tut. is heel goed.. ik werk liever met sketchup.. ik heb dus een gebouw gemaakt. maar HOE krijg ik die in SA.. dat staat namelijk NIET in de lijst van tutorials.. zou je daar ook een tutorial van kunnen maken. of uitleggen hoe ik een sketchup model in SA kan krijgen.. Bedankt ja, ik wil dat ook weten van hoe zet ik gebouwen van sketchup in SA want ik heb er een mooie villa gemaakt Reageren
Jorge_F Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Daarvoor kan je ook de tutorial van Wauzie volgen . - Exporteer je sketchup bestand naar .3ds formaat. - Open 3ds max 7 en importeer het .3ds bestand. - Volg nu de tutorial en het moet lukken . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.