Timske Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Kun je in Sketchup iets doen dat die zwartelijnen weg gaan? ik bedoel geen delete maar dat die niet zichtbaar zijn.Zodat de uitlaat mooier lijkt. Greetz Ferryn Ja da kan natuurlijk view > edge style > vink profiles weg en display edges resultaat: Reageren
Timske Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 hoe zet ik ze er in ? ik heb dit gemaakt: ZModeler v1.07b zijn? wan op site staat aleen dit If download does not start or your browser does not support redirect, then use the link below to download ZModeler v1.07. /files/zmodeler_v107.exe >>>Klik<<< voor Puma's tut: Van sketch up tot in-game! Reageren
DaBeast Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Lol.. Je zou beter de datum checken . Die was van 2005, en heel in het begin van mijn mod carriére. 2 Maanden na die screenshot begon ik met 3DS Max te werken, en heb sindsdien al heel wat dingen ingame gezet hoor (niet aleen gebouwen, maar ook voertuigen,2DFX,wapens...) Ik zou anders toch ook geen moderator van het modding forum zijn? Verder kijken als je neus lang is is dus de boodschap . Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Puma Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Hihi, eigenlijk wel grappig om te zien hoe jij begonnen bent, beestje.. :X >>> Door DaBeast: Ach, iedereen heeft zijn eigen crappy, eerste model. Dat is mijn eerste en enige scetchup model .<<< Reageren
Timske Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Ik heb een vraagje, kan ik deze dummies ergens vinden in google sketch up?? >>> Door DaBeast: Show Je Models II is niet bestemt voor vragen, moved dus..<<< Reageren
Vinniej Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 (bewerkt) Ik heb net een hele dag (vanaf 14:00 uur) voor het eerst gewerkt met Sketchup en dit is het model dat uit de fabriek is komen rollen; (edit: Ik zie overigens net dat ik 1 foutje heb gemaakt, 1 texture staat in spiegelbeeld, maar dat is iets voor latere zorg) Nu heb ik echter 1 probleem. Ik wil dit exporteren naar GTA: San Andreas, temeer omdat ik de standaard abri's te lelijk vind. Dit lukt mij alleen niet en bij de tutorial "van Sketchup tot ingame" staan geen screenshots meer, waardoor ik het model dus niet ingame geëxporteerd krijg. Ook mis ik een paar textures in 3DS Max, waar dit aan ligt heb ik ook geen idee van. Alle textures zijn gewoon *.BMP én 6 of minder tekens (in Sketchup, zoals vermeld in de tutorial). Heb het een en ander zelf geprobeerd, maar nog lukt het niet. Iemand een andere uitleg, met mogelijkheden? Ik heb Zmodeler, Sketchup (duh ) en 3DS Max 7. Allen de full/pro versie. Bewerkt: 19 februari 2008 door Vinniej Reageren
GTA_XP Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Ik heb net een hele dag (vanaf 14:00 uur) voor het eerst gewerkt met Sketchup en dit is het model dat uit de fabriek is komen rollen;(edit: Ik zie overigens net dat ik 1 foutje heb gemaakt, 1 texture staat in spiegelbeeld, maar dat is iets voor latere zorg) Nu heb ik echter 1 probleem. Ik wil dit exporteren naar GTA: San Andreas, temeer omdat ik de standaard abri's te lelijk vind. Dit lukt mij alleen niet en bij de tutorial "van Sketchup tot ingame" staan geen screenshots meer, waardoor ik het model dus niet ingame geëxporteerd krijg. Ook mis ik een paar textures in 3DS Max, waar dit aan ligt heb ik ook geen idee van. Alle textures zijn gewoon *.BMP én 6 of minder tekens (in Sketchup, zoals vermeld in de tutorial). Heb het een en ander zelf geprobeerd, maar nog lukt het niet. Iemand een andere uitleg, met mogelijkheden? Ik heb Zmodeler, Sketchup (duh ) en 3DS Max 7. Allen de full/pro versie. Je hebt toch de mogelijkheid om in sketchup je model te exporteren naar .3ds formaat? Zo ja, dan kan je je .3ds bestand importeren in Zmodeler en alles goed zetten. Er hoeft geen greaseball 3ds max aan te pas komen. In Zmodeler2 heb je al een import/export filter. Reageren
Vinniej Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 (bewerkt) Ik heb net een hele dag (vanaf 14:00 uur) voor het eerst gewerkt met Sketchup en dit is het model dat uit de fabriek is komen rollen;(edit: Ik zie overigens net dat ik 1 foutje heb gemaakt, 1 texture staat in spiegelbeeld, maar dat is iets voor latere zorg) Nu heb ik echter 1 probleem. Ik wil dit exporteren naar GTA: San Andreas, temeer omdat ik de standaard abri's te lelijk vind. Dit lukt mij alleen niet en bij de tutorial "van Sketchup tot ingame" staan geen screenshots meer, waardoor ik het model dus niet ingame geëxporteerd krijg. Ook mis ik een paar textures in 3DS Max, waar dit aan ligt heb ik ook geen idee van. Alle textures zijn gewoon *.BMP én 6 of minder tekens (in Sketchup, zoals vermeld in de tutorial). Heb het een en ander zelf geprobeerd, maar nog lukt het niet. Iemand een andere uitleg, met mogelijkheden? Ik heb Zmodeler, Sketchup (duh ) en 3DS Max 7. Allen de full/pro versie. Je hebt toch de mogelijkheid om in sketchup je model te exporteren naar .3ds formaat? Zo ja, dan kan je je .3ds bestand importeren in Zmodeler en alles goed zetten. Er hoeft geen greaseball 3ds max aan te pas komen. In Zmodeler2 heb je al een import/export filter. Zodra ik thuis ben ga ik het nogmaals proberen om te doen. Bedankt zover.Nogmaals geprobeerd, krijg in Zmodeler 1 slechts het wireframe te zien. In 3d view zie ik helemaal niets. Bewerkt: 20 februari 2008 door Vinniej Reageren
mastala Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 wel chill programma.. k heb de volledige versie en weet r redelijk wat vanaf... alleen k kan maar nix verzinne om te gaan make... dus heeft iemand een gek idee in de vorm van een gebouw of iets in die richting wat met grand theft auto te make heeft hoor k t graag:P Reageren
SWYV Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 dit vraag is wel voor extreem professionele Sketchuppers waaronder vooral Puma, Fire1Bull hoe maak ik een ventilator schroef van een auto? zoals puma zijn rubberen boot schroef is al goed maar ik zou meerdere vlakken en niet 3 hoe maak ik zoiets? en liefst ZONDER paarse vlakken te zien! Reageren
Vinniej Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Ik zit nog steeds te kooien met Sketchup en exporteren naar 3ds (incl. textures). Zo zijn de instellingen als ik 'm ga exporteren. Is het exporteren klaar, krijg ik het volgende; Er zijn dus maar 6 textures geëxporteerd. Waarom? Iedere texture is in BMP formaat (via photoshop eerst naar JPG, dan BMP in paint). Als er iemand is die mij wil helpen, stuur maar een PB. Gaat er slechts om dat ik een dff file ervan kan creëren. Reageren
DaBeast Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Ik zou niet echt precies zien wat het probleem is. De materials en textures tussen die van Skechtup en .3DS komen overeen. Wat ik daar aan uit kan afleiden is dat je maar 8 materials met/en 6 textures op je model hebt staan. Waarschijnlijk heb je textures die je niet gebruikt ofzo, en die hij dus niet exporteerd. Wat ook een mogelijkheid kan zijn is dat je hidden materials hebt (verborgen). Mischien exporteerd hij geen verborgen materials. Succes! Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Vinniej Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Ik zou niet echt precies zien wat het probleem is. De materials en textures tussen die van Skechtup en .3DS komen overeen. Wat ik daar aan uit kan afleiden is dat je maar 8 materials met/en 6 textures op je model hebt staan. Waarschijnlijk heb je textures die je niet gebruikt ofzo, en die hij dus niet exporteerd. Wat ook een mogelijkheid kan zijn is dat je hidden materials hebt (verborgen). Mischien exporteerd hij geen verborgen materials.Succes! Vriendelijke groeten, DaBeast Ik heb er 15 (verschillende) textures opzitten. Hoe en waar kan ik zien dat er verborgen materials zijn? Reageren
fabio000 Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 (bewerkt) Dan moet je hem kopen. WTF, dat is duur. Het zit er niet in dus . het is gratis echt waar google sketchup is GRATIS en kan iemand voor mij een stadje (een standaard die al in sketchup zat ) klaar maken, zodat ik hem met placemanager ingame kan zetten? dus dat iemadn alles in de goede map zet enzo. want mij lukt het ECHT niet zeg het dan stuur ik de bestandjes Bewerkt: 29 februari 2008 door fabio000 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.