fabio000 Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 wel chill programma.. k heb de volledige versie en weet r redelijk wat vanaf... alleen k kan maar nix verzinne om te gaan make... dus heeft iemand een gek idee in de vorm van een gebouw of iets in die richting wat met grand theft auto te make heeft hoor k t graag:P je kan wel een school maken of een heel nieuw eiland, of een nieuwe grove str proberen Reageren
Sjoelie Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 mensen ik wil graag weten waarom sommige vlakken van mijn object wit zijn en andere blauw, en wat dat precies inhoud. Screenie: alvast bedankt Reageren
FerryN Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 mensen ik wil graag weten waarom sommige vlakken van mijn object wit zijn en andere blauw, en wat dat precies inhoud. Screenie: alvast bedankt De blauwe vlakken is de rug van de face, ingame zie je deze niet. Alleen de witte, als je hem ingame wilt hyebben, moet je alles selecteren(Ctrl+A of linkermuisknop en dat vakje over alles heen doen) en op een blauwe vlak rechter muisknop en dan reverse face, dan wordt alles wat je ziet wit. Greetz Reageren
Sjoelie Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 oke bedankt! dus ik heb nu een bijna helemaal doorzichtig ding gemaakt? Reageren
DB10 Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Eej, Een vraag is het mogelijk om met Sketchup DFF models te openen van bijvoorveeld skins? En zo ja hoe Alvast bedankt Reageren
Black Force Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Niet met sketch up, maar het is wel mogelijk om een dff bestand naar .3ds te maken, en het model zo alsnog in sketch up te importeren. Ik ga er vanuit dat je het DFF model al uit de GTA3.IMG hebt gehaald door middel van de IMG-tool. Je opent eerst 3Ds max of GMAX, denk er bij GMAX aan dat je het programma GTAMAX aan hebt staan, anders exporteren de kams scripts van GMAX niks, bij 3Ds max is het niet nodig om extra programma te starten. Als je jou 3Ds max of GMAX opgestart hebt, kies je in je kams scripts voor DFF_IO. nu ga je naar de tab import DFF, je kunt nu op bladeren of iets dergelijks klikken om jou DFF model op te zoeken die je uiteindelijk in skech up wil hebben. Als je het DFF model gevonden hebt, en geselecteert, druk je op oke. Nu heb je het DFF model in je 3Ds max of GMAX staan. Nu kun je het model selecteren, en naar bestand/export gaan. Je kiest nu voor exporteren als .3ds. Als je dit hebt gedaan, en je hebt het .3ds bestand opgeslagen, bijvoorbeeld op je bureablad, kun je deze openen in skech up. hopelijk wil het lukken, anders moet je even opnieuw vragen en vertellen waar het mis gaat! Succes ermee! Reageren
DB10 Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Bedankt voor de goede uitleg, ga het binnenkort proberen Reageren
DB10 Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Nog een andere vraagje is het mogelijk bij sketchup met een optie om je model te verkleinen? Reageren
FerryN Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Nog een andere vraagje is het mogelijk bij sketchup met een optie om je model te verkleinen? Alles selecteren, dmv. Ctrl + A, en dan S drukken, en dan kun je model verkleinen. Tevens, hoe kan ik een object buigen? Reageren
Basssss Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) Hoe maak ik een balletje? Of op z'n minst een halve? Edit: Al gevonden. Bewerkt: 19 augustus 2008 door Basssss Reageren
Basssss Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Hoe maak ik een balletje? Of op z'n minst een halve? Edit: Al gevonden. Al gevonden dus, maar toch nog problemen met dat... Ik wou een rond zwaard maken, alleen ik krijg hem niet rond... Ik heb het vorm: En als ik hem dan ronddraai krijg ik dit: Of één tikje verder: Hoe krijg ik dat mooi aanmekaar, dus niet dat het uitsteekt of er een gat in zit? PS: Heb al videotut's gezien van youtube, maar heb er niks aan. En als ik dat uitsteeksel wis komt er alsnog een gat... Iemand raad hiermee? Reageren
GTA_K Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Ik heb een vraag, als ik pilaren wil plaatsen vult het vak steets op. In de tut heb ik gelezen dat er dan een onzichtbare muur ontstaat. Reageren
Remi-X Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 (bewerkt) Iemand raad hiermee? Ik weet niet precies wat je manier van werken is, maar zoals ik het bij jouw zie doet het het wel gwn normaal bij mij. Maar nog even: Een klein rondje, zoals jij hebt in het midden. Een vlak van je model, die rondom moet, wat jij ook hebt. Dan dubbelklik op het rondje, dat het helemaal geselecteerd is. Dan de Follow Me tool gebruiken en enkel 1 keer klikken op de grote face die je gedraaid wilt hebben. Hopelijk werkt het nu heh Ik heb een vraag, als ik pilaren wil plaatsen vult het vak steets op.In de tut heb ik gelezen dat er dan een onzichtbare muur ontstaat. Ik snap je vraag dan niet helemaal EDIT: OEPS! Een ongelovige bump, maar dat mag toch in dit topic? Bewerkt: 8 januari 2009 door Remi-X Reageren
Think Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Hoe kun je je object renderen? Reageren
Traser Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Hoe kun je je object renderen? File » Export » 2D Graphic Bestand » Exporteren » 2D Grafisch Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.