Hackman Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Hoe kun je je object renderen? File » Export » 2D Graphic Bestand » Exporteren » 2D Grafisch Dat noem ik dan alsnog niet echt een Render. Je maakt enkel een screen van wat je hebt maar dan is het nog niet echt Render-materiaal vind ik. Kijk anders even hier even hoe je een geschikte Render maakt met behulp van Sketch-up (het liefst deel 6 of hoger, hoeft geen PRO versie te zijn). Als je Puma zijn procedure hebt gevolgd moet je naar mijn mening pas het gehele plaatje opslaan zoals Traser al zegt. Ik vind eigenlijk dat hij je op deze manier een beetje in de steek heeft gelaten want ik denk eerlijk gezegd niet dat degene wat aan jou reactie heeft. Reageren
Traser Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Hoe kun je je object renderen? File » Export » 2D Graphic Bestand » Exporteren » 2D Grafisch Dat noem ik dan alsnog niet echt een Render. Je maakt enkel een screen van wat je hebt maar dan is het nog niet echt Render-materiaal vind ik. Kijk anders even hier even hoe je een geschikte Render maakt met behulp van Sketch-up (het liefst deel 6 of hoger, hoeft geen PRO versie te zijn). Als je Puma zijn procedure hebt gevolgd moet je naar mijn mening pas het gehele plaatje opslaan zoals Traser al zegt. Ik vind eigenlijk dat hij je op deze manier een beetje in de steek heeft gelaten want ik denk eerlijk gezegd niet dat degene wat aan jou reactie heeft. ... Reageren
Think Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Hoe kun je je object renderen? File » Export » 2D Graphic Bestand » Exporteren » 2D Grafisch Bedankt!! Reageren
sns Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Hoe zet ik mijn ding in gta sa? Reageren
the_dan Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) das vast alleen bij de PRO versie @ sns uuh dan heb je ketchup pro nodig en 3dsmax expoteer en impoteer je wat en de rest weet ik niet [edit] als ik op de knop ga maar onderwerp druk kom ik altijd een pagina ervoor (en dat vergeet ik steeds ) Bewerkt: 24 januari 2009 door the_dan Reageren
the_dan Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) 3dsmax is een dure 3dmoddeller die door veel mensen hier op het forum word gebruikt om te moddeleren hier kan je een trial downloaden Bewerkt: 24 januari 2009 door the_dan Reageren
Beagle Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 uhh wat is dat? Volg >deze< tutorial en dan lukt het wel Reageren
Hackman Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Wie kan me uitleggen hoe ik redelijk kan modellen met Sketch-up? Als ik namelijk kijk naar een van Puma's eerste modellen dan denk ik al van: Hè? Komt vooral omdat ik niet eens weet hoe ik de vorm zou moeten kunnen maken van zoiets als hij maakt. Neem maar als voorbeeld even het volgende plaatje. Ik kan me niet eens voorstellen hoe ik de vorm zou moeten maken op die manier, laat staan ooit maken dus. Misschien dat iemand mij dat kan uitleggen en (desnoods) vraag ik Puma zelf wel wanneer jullie het ook niet goed weten. Mvg, Hackman Reageren
GTA_K Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Ik heb een vraag: Ik heb een model in Sketchup gemaakt, maar volgens de tutorials heb ik Sketch up Pro nodig om het in GTA SA te zetten. Ik heb gekeken en die kostte me €381!!!!!!!!!!!!!! Dat had ik er niet echt voor over. Weet iemand nog een andere manier om het in SA te zetten of een goedkopere manier dan 381€?? GTA_K Reageren
Beagle Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 (bewerkt) Ik heb een vraag:Ik heb een model in Sketchup gemaakt, maar volgens de tutorials heb ik Sketch up Pro nodig om het in GTA SA te zetten. Ik heb gekeken en die kostte me €381!!!!!!!!!!!!!! Dat had ik er niet echt voor over. Weet iemand nog een andere manier om het in SA te zetten of een goedkopere manier dan 381€?? GTA_K Als je het via Sketchup in SA wil zetten, moet je Sketchup Pro hebben of een plugin zoeken die misschien naar 3ds kan exporteren (let op, deze plugins kunnen minder goed werken dan de ingebouwde functie!). Maar er zijn ook andere programma's waarmee je kan modellen. Kijk daarvoor even >hier< Bewerkt: 29 januari 2009 door Beagle Reageren
graafschap.b Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Ik heb een vraag:Ik heb een model in Sketchup gemaakt, maar volgens de tutorials heb ik Sketch up Pro nodig om het in GTA SA te zetten. Ik heb gekeken en die kostte me €381!!!!!!!!!!!!!! Dat had ik er niet echt voor over. Weet iemand nog een andere manier om het in SA te zetten of een goedkopere manier dan 381€?? GTA_K ik heb er een ik stuur je wel een pm Reageren
opacool6 Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 (bewerkt) Hallo ik heb ook een vraag. Ik wil ook mijn mapje goed scalen en er werd hier gezegt dat je een auto moet importeren maar hoe zou ik dat moeten doen??? *het is gemaakt in google sketchup* Alvast bedankt! Bewerkt: 16 april 2009 door opacool6 Reageren
danny18 Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Hallo ik heb ook een vraag.Ik wil ook mijn mapje goed scalen en er werd hier gezegt dat je een auto moet importeren maar hoe zou ik dat moeten doen??? *het is gemaakt in google sketchup* Alvast bedankt! Je moet een dff van een auto (kan ook een poppetje of gebouw het hoeft nie perse een auto te zijn) importeren in 3ds max of zmodeller en dan exporteren als een 3ds bestand dan importeer je de 3ds bestand in sketchup en dan kun je scalen Reageren
opacool6 Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 (bewerkt) Hallo ik heb ook een vraag.Ik wil ook mijn mapje goed scalen en er werd hier gezegt dat je een auto moet importeren maar hoe zou ik dat moeten doen??? *het is gemaakt in google sketchup* Alvast bedankt! Je moet een dff van een auto (kan ook een poppetje of gebouw het hoeft nie perse een auto te zijn) importeren in 3ds max of zmodeller en dan exporteren als een 3ds bestand dan importeer je de 3ds bestand in sketchup en dan kun je scalen Okej thnx man! ik ga het meteen proberen EDIT: Ja het is gelukt ik heb een auto in mijn Google sketchup gezet en ik heb hem gescaled (de map ) ik ga hem nu textureren Bewerkt: 16 april 2009 door opacool6 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.