Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Hoe kun je je object renderen?

File » Export » 2D Graphic

Bestand » Exporteren » 2D Grafisch

Dat noem ik dan alsnog niet echt een Render. Je maakt enkel een screen van wat je hebt maar dan is het nog niet echt Render-materiaal vind ik. Kijk anders even hier even hoe je een geschikte Render maakt met behulp van Sketch-up (het liefst deel 6 of hoger, hoeft geen PRO versie te zijn). Als je Puma zijn procedure hebt gevolgd moet je naar mijn mening pas het gehele plaatje opslaan zoals Traser al zegt. Ik vind eigenlijk dat hij je op deze manier een beetje in de steek heeft gelaten want ik denk eerlijk gezegd niet dat degene wat aan jou reactie heeft. :Y

• Reacties 318
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wauzie

39

• Eclipse

19

• Bradley H.

17

• Goofy

16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Hoe kun je je object renderen?

File » Export » 2D Graphic

Bestand » Exporteren » 2D Grafisch

Dat noem ik dan alsnog niet echt een Render. Je maakt enkel een screen van wat je hebt maar dan is het nog niet echt Render-materiaal vind ik. Kijk anders even hier even hoe je een geschikte Render maakt met behulp van Sketch-up (het liefst deel 6 of hoger, hoeft geen PRO versie te zijn). Als je Puma zijn procedure hebt gevolgd moet je naar mijn mening pas het gehele plaatje opslaan zoals Traser al zegt. Ik vind eigenlijk dat hij je op deze manier een beetje in de steek heeft gelaten want ik denk eerlijk gezegd niet dat degene wat aan jou reactie heeft. :Y

... :?

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

das vast alleen bij de PRO versie :puh:

@ sns

uuh dan heb je ketchup pro nodig en 3dsmax

expoteer en impoteer je wat en de rest weet ik niet :puh:

[edit]

als ik op de knop ga maar onderwerp druk kom ik altijd een pagina ervoor (en dat vergeet ik steeds :()

Bewerkt: door the_dan

3dsmax is een dure 3dmoddeller die door veel mensen hier op het forum word gebruikt om te moddeleren ;)

hier kan je een trial downloaden ;)

Bewerkt: door the_dan
Geplaatst:

Wie kan me uitleggen hoe ik redelijk kan modellen met Sketch-up? Als ik namelijk kijk naar een van Puma's eerste modellen dan denk ik al van: Hè? Komt vooral omdat ik niet eens weet hoe ik de vorm zou moeten kunnen maken van zoiets als hij maakt. Neem maar als voorbeeld even het volgende plaatje.

jachtpicbypuma3xt.jpg

Ik kan me niet eens voorstellen hoe ik de vorm zou moeten maken op die manier, laat staan ooit maken dus.

Misschien dat iemand mij dat kan uitleggen en (desnoods) vraag ik Puma zelf wel wanneer jullie het ook niet goed weten.

Mvg,

Hackman

Geplaatst:

Ik heb een vraag:

Ik heb een model in Sketchup gemaakt, maar volgens de tutorials heb ik Sketch up Pro nodig om het in GTA SA te zetten.

Ik heb gekeken en die kostte me €381!!!!!!!!!!!!!!

Dat had ik er niet echt voor over.

Weet iemand nog een andere manier om het in SA te zetten of een goedkopere manier dan 381€??

GTA_K

Ik heb een vraag:

Ik heb een model in Sketchup gemaakt, maar volgens de tutorials heb ik Sketch up Pro nodig om het in GTA SA te zetten.

Weet iemand nog een andere manier om het in SA te zetten of een goedkopere manier dan 381€??

GTA_K

Als je het via Sketchup in SA wil zetten, moet je Sketchup Pro hebben of een plugin zoeken die misschien naar 3ds kan exporteren (let op, deze plugins kunnen minder goed werken dan de ingebouwde functie!). Maar er zijn ook andere programma's waarmee je kan modellen. Kijk daarvoor even >hier< :)

Bewerkt: door Beagle
  • 2 weken later...
Geplaatst:
Ik heb een vraag:

GTA_K

ik heb er een ik stuur je wel een pm

• 2 maanden later...

Hallo ik heb ook een vraag.

Ik wil ook mijn mapje goed scalen en er werd hier gezegt dat je een auto moet importeren maar hoe zou

ik dat moeten doen???

*het is gemaakt in google sketchup*

Alvast bedankt!

Bewerkt: door opacool6
Geplaatst:

Ik wil ook mijn mapje goed scalen en er werd hier gezegt dat je een auto moet importeren maar hoe zou

ik dat moeten doen???

Alvast bedankt!

Je moet een dff van een auto (kan ook een poppetje of gebouw het hoeft nie perse een auto te zijn) importeren in 3ds max of zmodeller en dan exporteren als een 3ds bestand dan importeer je de 3ds bestand in sketchup en dan kun je scalen

ik dat moeten doen???

Alvast bedankt!

Je moet een dff van een auto (kan ook een poppetje of gebouw het hoeft nie perse een auto te zijn) importeren in 3ds max of zmodeller en dan exporteren als een 3ds bestand dan importeer je de 3ds bestand in sketchup en dan kun je scalen

Okej thnx man! ik ga het meteen proberen :D

EDIT: Ja het is gelukt ik heb een auto in mijn Google sketchup gezet en ik heb hem gescaled (de map :puh:) ik ga hem nu textureren :puh:

Bewerkt: door opacool6

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...