Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Hallo ik heb ook een vraag.

Ik wil ook mijn mapje goed scalen en er werd hier gezegt dat je een auto moet importeren maar hoe zou

ik dat moeten doen???

*het is gemaakt in google sketchup*

Alvast bedankt!

Je moet een dff van een auto (kan ook een poppetje of gebouw het hoeft nie perse een auto te zijn) importeren in 3ds max of zmodeller en dan exporteren als een 3ds bestand dan importeer je de 3ds bestand in sketchup en dan kun je scalen

Okej thnx man! ik ga het meteen proberen :D

EDIT: Ja het is gelukt ik heb een auto in mijn Google sketchup gezet en ik heb hem gescaled (de map :puh: ) ik ga hem nu textureren :puh:

Mooi zo, verder veel geluk met modden

• Reacties 318
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wauzie

39

• Eclipse

19

• Bradley H.

17

• Goofy

16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo, Ik heb een probleem ik heb het getextureerd maar zodra ik hem nu in MEd plaats en ik select de TXD dan crasht me MEd :(:(

please help me

Bewerkt: door opacool6
Geplaatst:

Da's eigenlijk geen SketchUp vraag.. Heb je het archief waar je .txd in zit gerebuild? Als je je .txd opent, staat dan rechtsonder "San Andreas" en geen "VC XBOX" of iets dergelijks?

Geplaatst:
Da's eigenlijk geen SketchUp vraag.. Heb je het archief waar je .txd in zit gerebuild? Als je je .txd opent, staat dan rechtsonder "San Andreas" en geen "VC XBOX" of iets dergelijks?

sorry dat ik het hier post, ik dacht ff niet na maar in dat archief staat gewoon San Andreas ja

• 2 maanden later...
Geplaatst:
Ik heb een vraagje. Ik heb in Sketchup een tweetal boten gemaakt.

Eentje daarvan is een bootje zoiets als een Sunseeker Portofino 34

De andere ziet eruit als een piratenschip :)

Alleen heb ik een vraagje. Hoe kan je de bewegende delen (roer, schroeven) krijgen en de zitpositie achter het stuur in 3ds maken?

Misschien moet ik het hier maar posten..

Laatmaar, ik ben al geholpen door Remi-X!

Ik heb een klein simpel vraagje:

Ik ben nu voor het eerst bezig in SketchUp alleen 1 dingetje:

Bij het importeren lukt het mij alleen om te werken op de groene+rode lijnen. Daarna heb ik gewoon daarop een creatie gemaakt. Alleen ik wil het nu recht hebben staan zoals het poppetje (dus op de blauwe en rode lijn). Hieronder een snelle voorbeeld:

Zo is het nu:

post-80436-1246266461.png

En op deze manier wil ik hem veranderen:

post-80436-1246266470.png

Dus mijn vraag: Hoe krijg ik een object van foto 1 in de positie van foto 2? Alvast bedankt! :)

Bewerkt: door Kai-ShockWave
  • 1 maand later...
Geplaatst:

hallo allemaal,

ik ben bezig in google sketchup 6 met me villa maar ik wil een muur omhoog trekken op de tweede etage maar als ik dat doe selecteert ie de hele vloer en dat wil ik niet ik heb er 2 screenshots van.

grotevillametfout.th.jpg

en

grotevilladefout.th.jpg

zien jullie hier de fout in geeft het me alsjeblieft ff door dan kan ik veder met me villa voor gta sa

als ik me hele model selecteer en dan rechtermuis knop druk staat dat er niet.

die van mij is namelijk nederlands.

en in me engelse sketchup 7 kan het wel maar het werkt nog niet ik kan nog steeds niet dat randje omhoog trekken

Bewerkt: door peppie132
Geplaatst:

Ah, als jouw Sketchup Nederlands is: 9de knopje, geteld vanaf boven. Ik ken de Nederlandse Sketchup niet, dus weet ik ook niet hoe het heet. Zal wel iets met Snijden zijn, aangezien dat Intersecten is.

En werkt met model niet, probeer dan de 'Intersect selected' of 'Snijd geselecteerde'.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...