Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo ik heb nog een vraagje,

ik had een raam gedownload voor google sketchup 6 maar hij is vergeleken met mijn huis veelste groot kijk maar

raamu.th.jpg

maar hoe kan ik dat raam verkleinen naar de grote van mijn huis??

of kan dat niet

alvast bedankt

• Reacties 318
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wauzie

39

• Eclipse

19

• Bradley H.

17

• Goofy

16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Met de Scale tool: 5ytf8k.png

Maak een group van je raam, en zet 1 hoek van het raam in een hoek waar die hoek moet komen. Dat selecteer je de Scale tool, selecteert je raam, en verkleint hem aan het goede vierkantje dat verschijnt ;)

Geplaatst: (bewerkt)

bedankt het is gelukt.

het is ook al gelukt het raam op de goede plek erin te plaatsen

post-112484-1249298439_thumb.jpg

Bewerkt: door peppie132
Geplaatst:

mooi programmatje dat, ik had er vroeger een hele stad mee gemaakt

ook zeer handig voor bouwplannen in et huis om een maquette ervan te maken :tu:

lekker easy ook...

Geplaatst:

hallo allemaal,

ik heb een vraag over textures.

ik heb in mijn huis een wasbak geplaatst maar daarop is de texture veel mooier dan op de rest er naast, terwijl het de zelfde texture is.

is er een manier om het mooier te maken.

ik heb nog een plaatje waarop de was back op staat en de rest met de zelfde texture dat je een beter idee krijgt wat ik bedoel.

post-112484-1250186924_thumb.jpg

Geplaatst:

In de Paint Bucked heb je 2 tabbladen, klik op "Edit". Daarin kan je onder andere de grootte van de textures aanpassen :)

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Hee forummers,

Eén klein vraagje: Kan ik de texture vergroten of verkleinen bij de optie 'Verfpot'?

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Ik dacht van wel. Ik heb sketchup hier niet op staan, maar ergens in de settings van je "verfpot" staat het een en ander over vergroten/verkleinen.

Geplaatst:

Ik dacht van wel. Ik heb sketchup hier niet op staan, maar ergens in de settings van je "verfpot" staat het een en ander over vergroten/verkleinen.

gevonden!

Geplaatst:

Dit soort vragen kun je ook hier stellen: >Sketchup vragen topic<

Vriendelijk verzoek om dit soort posts in het vervolg achterwege te laten, en in plaats daarvan een report te maken. Dan is iedereen happy.

Samengevoegd met het Sketchup vragen topic.

Geplaatst:

Dit soort vragen kun je ook hier stellen: >Sketchup vragen topic<

Vriendelijk verzoek om dit soort posts in het vervolg achterwege te laten, en in plaats daarvan een report te maken. Dan is iedereen happy.

Samengevoegd met het Sketchup vragen topic.

Ik kan reporten tot ik een ons weeg aangezien PB's toch nooit gelezen en/of beantwoord worden.

Geplaatst:

Kan je de zwarte lijnen wegwerken? zodat je een voorbeeld van je resultaat hebt?

Renderen heet zoiets. En het is mogelijk, hier. Om de een of andere reden is deze link (afkomstig van de tutorial list) dood. Maar dat moet je zelf maar oplossen. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
V-Ray is een mooi programma om te renderen, maar is betaald. Je kan daarentegen wel renderen met de hand, wat helaas wel wat minder kwaliteit heeft. Zie hier :) Bewerkt: door Remi-X

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...