peppie132 Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 hallo ik heb nog een vraagje, ik had een raam gedownload voor google sketchup 6 maar hij is vergeleken met mijn huis veelste groot kijk maar maar hoe kan ik dat raam verkleinen naar de grote van mijn huis?? of kan dat niet alvast bedankt Reageren
Remi-X Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Met de Scale tool: Maak een group van je raam, en zet 1 hoek van het raam in een hoek waar die hoek moet komen. Dat selecteer je de Scale tool, selecteert je raam, en verkleint hem aan het goede vierkantje dat verschijnt Reageren
peppie132 Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 (bewerkt) bedankt het is gelukt. het is ook al gelukt het raam op de goede plek erin te plaatsen Bewerkt: 3 augustus 2009 door peppie132 Reageren
commando Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 mooi programmatje dat, ik had er vroeger een hele stad mee gemaakt ook zeer handig voor bouwplannen in et huis om een maquette ervan te maken lekker easy ook... Reageren
peppie132 Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 hallo allemaal, ik heb een vraag over textures. ik heb in mijn huis een wasbak geplaatst maar daarop is de texture veel mooier dan op de rest er naast, terwijl het de zelfde texture is. is er een manier om het mooier te maken. ik heb nog een plaatje waarop de was back op staat en de rest met de zelfde texture dat je een beter idee krijgt wat ik bedoel. Reageren
Remi-X Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 In de Paint Bucked heb je 2 tabbladen, klik op "Edit". Daarin kan je onder andere de grootte van de textures aanpassen Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Hee forummers, Eén klein vraagje: Kan ik de texture vergroten of verkleinen bij de optie 'Verfpot'? Alvast bedankt! Reageren
Ghosty Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Ik dacht van wel. Ik heb sketchup hier niet op staan, maar ergens in de settings van je "verfpot" staat het een en ander over vergroten/verkleinen. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Ik dacht van wel. Ik heb sketchup hier niet op staan, maar ergens in de settings van je "verfpot" staat het een en ander over vergroten/verkleinen. gevonden! Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Dit soort vragen kun je ook hier stellen: >Sketchup vragen topic< Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Dit soort vragen kun je ook hier stellen: >Sketchup vragen topic< Vriendelijk verzoek om dit soort posts in het vervolg achterwege te laten, en in plaats daarvan een report te maken. Dan is iedereen happy. Samengevoegd met het Sketchup vragen topic. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Dit soort vragen kun je ook hier stellen: >Sketchup vragen topic< Vriendelijk verzoek om dit soort posts in het vervolg achterwege te laten, en in plaats daarvan een report te maken. Dan is iedereen happy. Samengevoegd met het Sketchup vragen topic. Ik kan reporten tot ik een ons weeg aangezien PB's toch nooit gelezen en/of beantwoord worden. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Kan je de zwarte lijnen wegwerken? zodat je een voorbeeld van je resultaat hebt? Reageren
Ghosty Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Kan je de zwarte lijnen wegwerken? zodat je een voorbeeld van je resultaat hebt? Renderen heet zoiets. En het is mogelijk, hier. Om de een of andere reden is deze link (afkomstig van de tutorial list) dood. Maar dat moet je zelf maar oplossen. Reageren
Remi-X Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 (bewerkt) V-Ray is een mooi programma om te renderen, maar is betaald. Je kan daarentegen wel renderen met de hand, wat helaas wel wat minder kwaliteit heeft. Zie hier Bewerkt: 5 december 2009 door Remi-X Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.