Dieko Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 (bewerkt) Killzone 2! De titel zegt het al! Praat hier gezellig samen over de realistische FPS Killzone 2. Killzone 2 begint waar Killzone: Liberation (PSP) eindigt. Nadat de Helghast van de planeet Vekta zijn verdreven door de ISA, slaan dezen terug door een massale aanval op de planeet van de Helghast: Helghan. De speler zit in een speciale eenheid en zijn taak in het verhaal is de leider van de Helghast, Keizer Scolar Visari, gevangen te nemen. Bron wikipedia. \ Bewerkt: 8 februari 2009 door Dieko Reageren
gta master 1 Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 (bewerkt) lol en ik van resistance 2 Bewerkt: 5 november 2008 door gta master 1 Reageren
Dieko Geplaatst: 5 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2008 lol en ik van resistance 2 Ja, dat zag ik Wel toevallig. Reageren
Hayte Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 had liever Killzone 2 gehad dan Resistance 2, maar ja, moet blij zijn dat ik er tenminste eentje heb Reageren
Dieko Geplaatst: 6 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2008 had liever Killzone 2 gehad dan Resistance 2, maar ja, moet blij zijn dat ik er tenminste eentje heb Is Resistance 2 leuk? Ik hoefde alleen maar de thema van Killzone 2 downloaden en ik kreeg de key. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 hij is wel redelijk ja..maar is vind hem ook niet echt super (maar ik heb nooit van die serie gehouden) hij is in ieder geval wel beter dan de vorige Reageren
Dieko Geplaatst: 6 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2008 hij is wel redelijk ja..maar is vind hem ook niet echt super (maar ik heb nooit van die serie gehouden)hij is in ieder geval wel beter dan de vorige Killzone 2 of Resistance 2? Reageren
Hayte Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 hij heeft zelf Resistance 2, dus het lijkt me dat hij daar alleen kan over antwoorden... Ik weet niet precies wat het is met Resistance 2, maar het voelt een beetje nep aan... het speelt zich af in 1952 (1 van de missies dan), je moet tegen aliens schieten, en je hebt wapens die zelfs nu nog futuristisch, zoals een wapen dat de HP van je tegenstander zuigt en naar jou transporteert... KillZone 2 vind ik er ook mooier uitzien (wat ik er dan van heb gezien) maar Dieko, ik heb ook die thema gedownload (allebei), gewoon omdat ze er zo vet uitzien, maar ik krijg geen beta key Reageren
Dieko Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Als jullie straks willen zien hoe Killzone 2 eruit ziet kan je over een kwartier live meekijken. En vanavond ook. www.justin.tv/diekothakurd Reageren
Dieko Geplaatst: 14 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2008 (bewerkt) Bewerkt: 5 februari 2009 door Dieko Reageren
Dieko Geplaatst: 5 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Grote bump maar ik doe dat niet voor niets. Vandaag komt namelijk de demo uit van Killzone 2! Reageren
gta_rulez Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 (bewerkt) 84%!!!! Kan echt niet wachten om hem te spelen! GOTY!! EDIT: DONE! nu nog installeren! doei Bewerkt: 5 februari 2009 door gta_rulez Reageren
HA5H Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Al gespeeld. Ziet er vet uit. Alleen jammer dat je maar 1 level te spelen krijgt die ook nog eens binnen 3 min uitgespeeld is :/ Reageren
Dieko Geplaatst: 5 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Hij is bij mij aan het downloaden maar ik denk niet dat ik er mee kan spelen Gelukkig heb ik de beta gespeeld. Als het downloaden klaar is maak ik wel een filmpje ervan met mijn Dazzle. Reageren
FireFighter Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Ik ben bezig om de Demo te downloaden. Op het moment 0,0%. Ik moet helaas nog lang wachten, zucht... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.