Jump to content

Killzone 2


Dieko

Recommended Posts

  • Reacties 435
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    73

  • Dieko

    73

  • Thesoldier

    63

  • End Of The Riot

    61

Ik vindt de multiplayer van killzone 2 echt vaag. :7

Je kan bijvoorbeeld niet zien als je schiet of je iemand raakt en als je iemand neerschiet merk je het amper. :{

Ik vindt de multiplayer eigenlijk één groot vraagteken.

Er mag wel wat aan verbeterd worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net 65 euro moeten neerdokken voor 'dé titel van het jaar', maar wat een schijtspel zeg. Ongelofelijk, besteden ze zo veel aandacht aan de details en graphics (wat er overigens prima uitziet), maar veel te weinig aan de gameplay. Het begint er al mee dat je de camera veel te langzaam kan bewegen. Als je iemand ziet moet je eerst wachten totdat je je vizier goed hebt, omdat dat gewoon erg lang duurt. En als die dan een stap opzij zet duurt het weer een half uur voordat je weer op hem richt. Ik heb de sensitivity van zowel de X-as als Y-as op zijn hoogst gezet, maar veel helpt dat niet. Dan kan je opzich nog wel wat zeggen over realisme, maar ik vind het niet fijn. In de close-combats is het al helemaal irritant, omdat die Hellghast kereltjes om je heen lopen te spinnen en schieten, maar zelf kan je dat gewoon niet.

Dan nog heb je die lamlul naast je die niks doet maar wel veel te vaak dood gaat, mag je hem weer gaan healen. Vaak loopt hij ook nog in de weg waardoor je alsnog geen dekking kan zoeken of door een granaat geraakt wordt. En dan roept hij ook nog dat je cover moet zoeken... Bij een level (waar je de bunkers van RPG's moet vrijmaken via twee loopbruggen) ga ik heel vaak dood doordat er steeds een RPG tegen mijn hoofd aan vliegt als je in dekking zit, waar die vandaan komt snap ik ook niet helemaal. Vervolgens moet je dus in een tank gaan zitten. Wat een DRAMA! Ten eerste klopt de besturing van geen kant, als je je linker joystick naar voren beweegt, gaat de tank rijden, als je dan naar rechts draait, gaat de tank in een keer de andere kant op rijden! AAAAH! Dat wil ik helemaal niet! Bovendien vliegen de RPG's je om de oren, dus je kan vrijwel meteen opnieuw beginnen omdat je toch meteen dood bent. Ik dacht trouwens slim te zijn door een RPG te pakken om daarmee de vijandelijke tank kapot te schieten, maar dat kan dan weer niet, drie volhitters schenen niet voldoende te zijn.

Ik erger me hier mateloos aan, ik denk dat de mensen van Guerilla beter naar Call of Duty (qua gameplay) en Battlefield (qua besturen van voertuigen) moeten kijken, daarbij doet het poppetje/het voertuig tenminste wat jij wil dat hij doet. :)

moet je skills hebbe als je de besturing de schuld geeft ben je noobie

Het is gewoon zo. En dan hoef je niemand gelijk uit te maken voor noob.

Het is alleen een kwestie van wennen, toen ik de demo speelde vondt ik het ook slecht, nu speel ik nog steeds de demo en begin ik er aan te wennen.

@ the soldier

Waarom zo grof?

Link to comment
Delen op andere websites

@Dieko

Hoe kom jij zo snel aan de hoogste rank?

Door de beta of door het slapeloos doorgamen?

door bots ranken.... ben er zelf achter gekomen dus eigenlijk cheatte hij .

dynastus : dat is niet grof dat s puur de waarheid

Link to comment
Delen op andere websites

@Dieko

Hoe kom jij zo snel aan de hoogste rank?

Door de beta of door het slapeloos doorgamen?

door bots ranken.... ben er zelf achter gekomen dus eigenlijk cheatte hij .

dynastus : dat is niet grof dat s puur de waarheid

en hij gamede levensloos door :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

@Dieko

Hoe kom jij zo snel aan de hoogste rank?

Door de beta of door het slapeloos doorgamen?

door bots ranken.... ben er zelf achter gekomen dus eigenlijk cheatte hij .

dynastus : dat is niet grof dat s puur de waarheid

en hij gamede levensloos door :schater:

dieko cheatte gewoon en hij gamede niet zoveel hoe kan je nou binnen 2 dage al hoogste rank worden dat is 1 manier en dat s cheaten .... dus tegen bots en ja hij heeft ook goed k/d dat komt ook omdat ie tegen bots speelde die krijg je veel sneller dood .

Link to comment
Delen op andere websites

@Dieko

Hoe kom jij zo snel aan de hoogste rank?

Door de beta of door het slapeloos doorgamen?

door bots ranken.... ben er zelf achter gekomen dus eigenlijk cheatte hij .

dynastus : dat is niet grof dat s puur de waarheid

en hij gamede levensloos door :schater:

dieko cheatte gewoon en hij gamede niet zoveel hoe kan je nou binnen 2 dage al hoogste rank worden dat is 1 manier en dat s cheaten .... dus tegen bots en ja hij heeft ook goed k/d dat komt ook omdat ie tegen bots speelde die krijg je veel sneller dood .

joh, ik maakte maar geintje.

Doe chiill maannn, neem een jointje! :puh::schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn bots? :7

Bots zijn mensen vervangers voor de multy player :puh:

Als je dan multiplayer ging doen, en je deed een kamer vol met bots, kon je die makkelijk(er) verslaan (dan anderen), en daardoor hoger stijgen in de rankings.

Nu heeft Guerilla dat eruit gehaald, omdat er anders mensen te snel zouden ranken en daarmee zouden kunne pronken, zonder ook echt iets gepresteert te hebben :)

Link to comment
Delen op andere websites

@Dieko

Hoe kom jij zo snel aan de hoogste rank?

Door de beta of door het slapeloos doorgamen?

door bots ranken.... ben er zelf achter gekomen dus eigenlijk cheatte hij .

dynastus : dat is niet grof dat s puur de waarheid

Hoe kan jij dat nou weten?

En al is het de waarheid waarom gelijk noobie erachter?

Link to comment
Delen op andere websites

@Dieko

Hoe kom jij zo snel aan de hoogste rank?

Door de beta of door het slapeloos doorgamen?

door bots ranken.... ben er zelf achter gekomen dus eigenlijk cheatte hij .

dynastus : dat is niet grof dat s puur de waarheid

Hoe kan jij dat nou weten?

En al is het de waarheid waarom gelijk noobie erachter?

omdat ik het spel heb en ik vind de besturing juist hndig vooral dat rondraaien dit spel laat je zien idd dat je niet zoals cod gewoon in de rondte zit te knallen ... heb trouwens vandaag mijn eerste clanwar op kz2 _O_

Link to comment
Delen op andere websites

moet je skills hebbe als je de besturing de schuld geeft ben je noobie

Lees mijn mini-review nog maar eens over, dan zie je dat ik de besturing niet de schuld geef. Ik vind de besturing onhandig (dus ik geef die niet de schuld), en ik ga vaak dood door RPG's die plotseling tegen mijn hoofd aan vliegt... Bovendien speel ik op Veteran, omdat ik naar mijn mening toch wel redelijk wat ervaring heb met FPS'.

Het is alleen een kwestie van wennen, toen ik de demo speelde vondt ik het ook slecht, nu speel ik nog steeds de demo en begin ik er aan te wennen.

De demo was goed te doen, even wennen maar goed. In het hele spel kom je na de levels die je in de demo speelt op veel moeilijkere stukken, of je nou gewend bent aan de besturing of niet.

Dus jij vind de controls van KZ2 slecht en stom spelen? Omg, ga Call of Duty spelen wat ZEER onrealistisch is. Dit is gewoon realistisch, als je ooit een wapen hebt vastgehouden weet je wat ik bedoel. Maar nee, we hebben hier een jongetje die denkt dat CoD 4 Hardcore r-l is :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...