Jump to content

Little Big Planet

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik speel niet zo gauw online. Bij mij lagt dat spel nogal.

Dat probleem heb ik ook soms maar nu is dat niet meer bij mij. Vroeger lagte hij altijd bij mij het irriteerde me zo maar na een tijdje was dat opgehouden.

• Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• End Of The Riot

28

• Zaahed

16

• Kenny-Petrovic

9

• Reinier93

8

Geplaatst:

Ik ga mijn level nog wat veranderen. Ik had niet zo goed opgelet bij de uitleg-levels, en nu blijkt dat je om je voorwerp te laten draaien, je er een soort van motor moet opzetten. Daar kan ik nog wel wat mee doen. Die trap aan het einde was eigenlijk omdat ik niet goed wist hoe ik het anders moest doen. :$

Geplaatst:

Hoe zorg je ervoor dat zo motor opnieuw Spawnt? Bijvoorbeeld als je Sackboy opblaast tijdens het motor oprijden of dood gaat dat je weer zo motor ziet waar je op kan zitten.

Geplaatst:
Hoe zorg je ervoor dat zo motor opnieuw Spawnt? Bijvoorbeeld als je Sackboy opblaast tijdens het motor oprijden of dood gaat dat je weer zo motor ziet waar je op kan zitten.

Bij gereedschappen staat een uitspuwer. Als de moter weg is kun je hem opnieuw latent spawnen. Je moet wel eerst die motor in je gebruikersvoorwerpen hebben staan. Daarna kun je hem met de uitspuwer selecteren.

Geplaatst:

Bij gereedschappen staat een uitspuwer. Als de moter weg is kun je hem opnieuw latent spawnen. Je moet wel eerst die motor in je gebruikersvoorwerpen hebben staan. Daarna kun je hem met de uitspuwer selecteren.

Oke bedankt ik ga even morgen uitproberen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb gisteren het verhaal uitgespeeld. :)

Ik zat altijd vast bij dat level met die ring die draait. :{

Ben nu alle levels aan het spelen zonder dood te gaan voor extra kledij vrij te spelen.

Ik heb al een piraten pak,Romeinen pak en Circus directeur pak. :puh:

Bewerkt: door End Of The Riot
Geplaatst:

Ik ben alles kwijt omdat ik een nieuw account heb denk ik. :duh:

Ik vind die kleren wel leuk ik lijk zelf op een Goochelaar met een Afstandbediening als tover-stok.

Geplaatst:

Ik heb probs gents, als ik bij iemand ga of iemand invite, krijg ik HUGE LAG!

Op andere games (op Burnout Paradise ook) gaat alles ok.

:N

Geplaatst:

Zijn er nog mensen die de share trophy moeten, ik moet nog 6 keer als maker gehart worden en dat heb ik die trophy (en platina). Willen de mensen die het kunnen mij harten? Ik hart altijd terug als jullie ff hier neerzetten dat jullie me gehart hebben.

Geplaatst:
Zijn er nog mensen die de share trophy moeten, ik moet nog 6 keer als maker gehart worden en dat heb ik die trophy (en platina). Willen de mensen die het kunnen mij harten? Ik hart altijd terug als jullie ff hier neerzetten dat jullie me gehart hebben.

Man, ik doe niet aan H4H, das echt onfair tegenover de eerlijke spelers!

Geplaatst:

Man, ik doe niet aan H4H, das echt onfair tegenover de eerlijke spelers!

Ik snap niet wat er oneerlijk aan is. ALs mensen mij harten kunnen ze er gewoon een terugkrijgen.

ps: T hoeft niet meer want ik heb de trophies al:)

• 2 weken later...
Geplaatst:
Ik ben alles kwijt omdat ik een nieuw account heb denk ik. :duh:

Ik vind die kleren wel leuk ik lijk zelf op een Goochelaar met een Afstandbediening als tover-stok.

Ik heb een kippenpak met een witte skin. :):D

• 4 weken later...

ik heb het spel ook, echt geweldig, ik heb ook 2 levels gefilm en ge-upload naar youtube,

www.youtube.com/youfgras

bij een van die video's mocht ik de audiorecht niet gebruiken dus die heb ik weer verwijderd, die komt er later wel weer op maar dan met een andere achtergrond muziekje!

Bewerkt: door FGras
  • 1 maand later...
lbp_logo.jpg

Vragen, ideën, level publicaties.

voor iedereen die LBP een vette game vind!

genre: Play, Create, Share! _O_

_Little_Big_Planet__PAL_Box_by_Davile91.jpg

Owja, er komt ook nog een LBP voor de PSP, check deze trailer:

Kijk ook eens bij de levels van FGras, daar heb ik vette levels neer gezet!

Bewerkt: door FGras

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...