.Stan Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Een van me levels ff op youtube gezet Hoe heb je gefilmd? Reageren
FGras Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Een van me levels ff op youtube gezet Hoe heb je gefilmd? met een camera... Reageren
.Stan Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Een van me levels ff op youtube gezet Hoe heb je gefilmd? met een camera... Met een 'echte' camera of een cameraprogramma op je tv (zoals fraps)? Reageren
Rullez Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Aan de kwaliteit van de film te zien is dit met een camera voor de TV opgenomen. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 mooi level hoor ik doe het je niet na want ik ben niet zo goed in dat levels createn Reageren
.Stan Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Waarom zo rustig in dit topic...LBP is 'best' leuk! Maar er is NIEUWS, er komt namelijk WATER voor LBP! >>TRAILER<< Reageren
arjan123nl Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Ik kan geen spullen in een legen map zetten aleen stikkers hoe kan dit? Reageren
.Stan Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Je moet gewoon alle tutorials spelen, dan kan je vanzelf voorwerpen neerzetten. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Er is al een Little Big planet topic voor Ps3. Het wordt misschien dan wat minder gebruikt: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...t=0&start=0 Maar voor PSP is er nog geen topic. Reageren
wupie Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Er komt nog een demo van Little big planet. klik Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Wat is er zo speciaal aan die game of the year edition? Reageren
Reinier93 Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Wat is er zo speciaal aan die game of the year edition? Hij heeft alle dlc die is uitgebracht. Dus ook de dlc die je moet kopen. En nog paar mooie levels gemaakt door gebruikers. Reageren
wupie Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Wat is er zo speciaal aan die game of the year edition? Hij heeft alle dlc die is uitgebracht. Dus ook de dlc die je moet kopen. En nog paar mooie levels gemaakt door gebruikers. Hij heeft niet alle DLC die is uitgebracht. Hij heeft 7 DLC pakketten en je hebt de beta van ModNation Racers. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik wil graag de 100% halen in Littlebigplanet. Ik heb daarvoor de volgende trofeeën nog nodig Je hebt de poet - Verzamel alle prijsbubbels in het verhaal Spelen - Voltooi alle levels in het verhaal zonder dood te gaan, behalve de levels die alleen eindigen als je doodgaat - Metal Gear Solid Downloadable Content - Allemaal gehaald. - Pirates of the carribbean Downloadable Content - Allemaal gehaald. Als iemand mij zou kunnen helpen of een goede tip heeft om een bepaalde trofee te halen dan zou ik diit graag willen horen. Als je een keer tijd hebt om me te helpen ingame ik heet soulramon op het Playstation@network. Je kan me ook een PM sturen of een reactie in mijn profiel plaatsen ik vind het allemaal prima. Bewerkt: 28 december 2009 door Kenny-Petrovic Reageren
Rullez Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Sowieso hoeven de laatste twee trophy's niet voor de platinum trophy aangezien dat Downloadable Content Trophy's zijn. De andere zou ik gewoon in de singleplayer doen vooral die zonder dood te gaan. En die hartjes zou je onderling met wat vrienden kunnen proberen. Jij hart hun zei harten jou. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.