Kenny-Petrovic Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 ik weet dat die van de DLC metal gear solid niet hoeven maar die wil ik ook graag gedaan hebben Deel 3- en Deel 4-topper - Voltooi Deel 3: De missie en Deel 4: De fabriek Deel 5-topper - Voltooi deel 5: de baas deze 2 daar snap ik echt niks van want ik voltooi die levels en dan krijg ik die trofeeën niet? Reageren
FGras Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 ik weet dat die van de DLC metal gear solid niet hoeven maar die wil ik ook graag gedaan hebben Deel 3- en Deel 4-topper - Voltooi Deel 3: De missie en Deel 4: De fabriek Deel 5-topper - Voltooi deel 5: de baas deze 2 daar snap ik echt niks van want ik voltooi die levels en dan krijg ik die trofeeën niet? Je moet ze ook voltooien zonder dood te gaan Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Geplaatst: 24 december 2009 ik weet dat die van de DLC metal gear solid niet hoeven maar die wil ik ook graag gedaan hebben Deel 3- en Deel 4-topper - Voltooi Deel 3: De missie en Deel 4: De fabriek Deel 5-topper - Voltooi deel 5: de baas deze 2 daar snap ik echt niks van want ik voltooi die levels en dan krijg ik die trofeeën niet? Je moet ze ook voltooien zonder dood te gaan aah op die manier. Bedankt voor de info. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Geplaatst: 24 december 2009 ** Sorry voor dubbelpost ** Heb zojuist even mijn bericht geupdate. 2 dagen geleden is de Pirates of the carribbean dlc uitgekomen en ik heb daar al 9/11 trophies de Hr. Ms. Racer moet met meerdere personen en er is ook een level die je persee met 4 mensen moet doen om alle prijsbubbels te krijgen dus wie heeft deze dlc en zou mij daarmee kunnen helpen plaats dan eventjes een bericht hier of stuur mij een inbox bericht mijn psn id: soulramon je kan het ook via het playstation network mij een berichtje sturen Groeten, Kenny-Petrovic Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Spelen - Voltooi alle levels in het verhaal zonder dood te gaan, behalve de levels die alleen Deze zou ik best alleen doen, want met hoe meer spelers hoe meer kans je hebt dat er iemand dood gaat. Ik zelf moet alleen het laatste level doen. Welke moet jij nog doen? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 (bewerkt) Spelen - Voltooi alle levels in het verhaal zonder dood te gaan, behalve de levels die alleen Deze zou ik best alleen doen, want met hoe meer spelers hoe meer kans je hebt dat er iemand dood gaat. Ik zelf moet alleen het laatste level doen. Welke moet jij nog doen? Redelijk veel stuk of 10 nog maargoed Ik heb weer een update eroverheen gegooid want heb al verschillende trofeeen gehaald Bij die prijsbubbels van Pirates of The Carribbean moet ik nog 3 prijsbubbels. Maar ik kan ze niet vinden. Heeft iemand een filmpje waarin ik kan zien waar ze allemaal liggen bij Pirates of The Carribbean of heeft iemand ze al allemaal en kan mij helpen ? Bewerkt: 27 december 2009 door Kenny-Petrovic Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Grote bump. :$ Ik heb nu alle hoofdmissies (de grote dus) gedaan zonder dood te gaan, maar ik krijg die ééne trophy/archievement maar niet moet ik soms die kleine challenges ook doen zonder dood te gaan? (tenzij je niks anders kunt dan dood gaan) Ik heb ook nog de laatste DLC gekocht die levels zijn wel leuk, maar makkelijk. En als je het laatste level voltooid zonder dood te gaan krijg je echt een geweldige prijs! Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Grote bump. En als je het laatste level voltooid zonder dood te gaan krijg je echt een geweldige prijs! Oke jij mag mij daar dus echt mee gaan helpen want daar zit ik mee vast :$ ik moet alle prijsbubbels en alles halen zonder dood te gaan dan heb ik littlebigplanet 100% Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Grote bump. En als je het laatste level voltooid zonder dood te gaan krijg je echt een geweldige prijs! Oke jij mag mij daar dus echt mee gaan helpen want daar zit ik mee vast :$ ik moet alle prijsbubbels en alles halen zonder dood te gaan dan heb ik littlebigplanet 100% Maar ik denk dat als één van de twee één keer dood gaat dat het dan niet meer lukt? Maar als dat niet zo is wil ik je wel helpen. Reageren
Rullez Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 De prijsbubbels kan je het beste met meerdere personen doen, maar alle levels uitspelen zonder dood te gaan kan je beter in je eentje doen. Stel je voor wij gaan samen online en ik ga dood en jij niet krijg jij de trophy niet en ik niet. Zonde als je dus bij het einde bent en jij kom er levend en je vriend niet. Sowieso zijn de server van LittleBigPlanet al niet al te best waardoor er nog wel eens van lagg ontstaat wat er soms voor kan zorgen dat je van een randje afloopt of zo iets dergelijks. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 De prijsbubbels kan je het beste met meerdere personen doen, maar alle levels uitspelen zonder dood te gaan kan je beter in je eentje doen. Stel je voor wij gaan samen online en ik ga dood en jij niet krijg jij de trophy niet en ik niet. Zonde als je dus bij het einde bent en jij kom er levend en je vriend niet. Sowieso zijn de server van LittleBigPlanet al niet al te best waardoor er nog wel eens van lagg ontstaat wat er soms voor kan zorgen dat je van een randje afloopt of zo iets dergelijks. Dat hebben ik en Kenny-Petrovic gemerkt dat je voor de trophy allebei moet blijven leven. Gelukkig hadden we geen last van lag en dan hebben we samen het laatste level gedaan (dat ik al had gedaan zonder dood te gaan) en nu heeft hij de trophy! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Spelen mag je al schrappen. Maar mag ik je nog helpen met je hebt de poet? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Van mij mag je haha ik heb ze nu al bijna allemaal ben nog vanmiddag ff bezig geweest Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Van mij mag je haha ik heb ze nu al bijna allemaal ben nog vanmiddag ff bezig geweest Het is gelukt! Maar zou je mij nog kunnen helpen met die prijsbubbels? :$ Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 100 % lbp !! incl alle dlc trophies !! =D tuurlijk help ik je ff maar toen jij vroeg of ik je kon helpen kwam een vriendin van me langs ... (spontaan) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.