Jump to content

Little Big Planet

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een hele irritante glitch in LBP. Ik ben namelijk bezig met een (real water) level. sinds gister kan ik door al het nieuw geplaatste spul heen lopen. Ook bijv. punten drijven zo door een kist heen ect. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen> Google doesn't solved it :(

Jarno,

• Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• End Of The Riot

28

• Zaahed

16

• Kenny-Petrovic

9

• Reinier93

8

Geplaatst:

Misschien moet je de laatste is verwijderen?

Misschien heeft het daar wel iets mee te maken. :Y

Ik had er al heel wat bij gebouwd :(

Geplaatst:

Alleen de patch dus ik denk dan niet dat je jouw level kwijt bent. :Y

Publiceer anders al is wat je hebt online dan zal ik het level is testen om te zien of ik ook last heb van het probleem. :Y

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Alleen de patch dus ik denk dan niet dat je jouw level kwijt bent. :Y

Publiceer anders al is wat je hebt online dan zal ik het level is testen om te zien of ik ook last heb van het probleem. :Y

ok, ik zal hem alvast plaatsen. Kun je hem dan A.U.B. testen? Als het ''goed'' is, kun je door de palmbomen heenlopen. Sorry voor de late reactie, kon het topic niet meer vinden door samenvoeging (misschien handig om in vervolg een PB te sturen naar die topicstarter?)

Heb btw nog een ''offtopic'' vraagje: (Hoe) kun je een level updaten zonder de oude van PSN te verwijderen. Dus om bijvoorbeeld een community sleutel toe te voegen, zonder dat ik het level opnieuw moet uploaden en al de stats van het level gereset wordt?

EDIT: Sven heeft het getest en gezegd dat hij er ook last van had. Het ligt dus wel aan het level. :(

Bewerkt: door gta master 1
  • 2 weken later...
Geplaatst:

He is best wel een rare glitch, alles werkt normaal behalven die palmbomen, ik weet niet of je die zelf gemaakt hebt?

Btw: Ik heb nu via zo'n tutorial zo'n personage van avatar als sackboy, ziet er best wel vet uit. :puh:

Geplaatst:

He is best wel een rare glitch, alles werkt normaal behalven die palmbomen, ik weet niet of je die zelf gemaakt hebt?

Btw: Ik heb nu via zo'n tutorial zo'n personage van avatar als sackboy, ziet er best wel vet uit. :puh:

JA, alles wat ik nieuw bouw wordt zo (ook nog een kist op de zeebodem) Echt heel irritand. IK denk dat ik het maar gewoon nog een beetje versier en afmaak met bomen waar je doorheen kan :( . Moet die kist maar weg :( .

Ik BTW ook dat avatar pakje gezien, vet pakje :) .

Geplaatst:

mja, heb zoveel levels moeten laten gaan omdat die niet goed genoeg werden door de glitches.

ik zou zeggen: zoek een oplossing.

Miss een andere materiaal?

of anders de punten vast zetten in de kist met touw?

Geplaatst:

mja, heb zoveel levels moeten laten gaan omdat die niet goed genoeg werden door de glitches.

ik zou zeggen: zoek een oplossing.

Miss een andere materiaal?

of anders de punten vast zetten in de kist met touw?

Alle materialen en voorwerpen die ik plaatst gaat alles doorheen.

Geplaatst:

Dus die palmbomen had je er pas na de glitch ingezet?

Ja, zonder dat ik doorhad dat de glitch er was. Ook staat er een kist ergens waar punten door heen gaan.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Goed nieuws voor alle Little big Planet fans.

Little big planet 2 is nu officieel aangekondigd.

:klap:

En nu ook officieel door Sony en Trailer is inclusief :D

En ja ik heb nu dus officieel een reden om nog sneller te sparen voor een Playstation 3

Link naar Sony site met trailer.

Ik heb de trailer gezien, echt super vet! kan niet wachten op deze game! Hele vette nieuwe features...

-----

Ik zal er even een apart topic voor aanmaken aangezien het ook een aparte game is, met zoveel mogelijk info in de hoofdpost.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...