Jump to content

Nicole Scherzinger sig: tips aub.


Miek

Recommended Posts

Beste GTAForummers,

Morgen ga ik naar me vriend, omdat ik op de laptop van me zus geen PS heb, kan ik die van op me vriend een signature maken. Ik ga gebruik van deze render maken:

Ik zou graag tips krijgen om de sig de beste effecten te geven, waar ze schuilen, en welke achtergrond het best past enzo... Kortom, geef me de tips om deze signature the best te maken!! Dank u! Morgen ga ik hem maken, dus is het een beetje dringend :puh:.

Groet,

Miek

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het moeilijk is om op voorhand het plaatje vorm te gaan geven. Voordat ik aan bijvoorbeeld een signature of wallpaper begin heb ik ruw wel iets in me hoofd, maar is de kans klein dat datgene ook daadwerkelijk als eindresultaat op mijn scherm komt te staan. Tijdens het maken van je signature ontdek je nieuwe dingen, loop je per toeval tegen een leuk effect aan of probeer je dingen uit. Dat zijn stuk voor stuk dingen die je signature een hele andere draai geven dan je vooraf misschien gehoopt of in gedachten had.

Wat ik met het bovenstaande eigenlijk een beetje wil zeggen, is dat voor ons erg moeilijk is om zo maar even te zeggen wat je nu moet gaan doen. Het hangt van de kwaliteiten van jezelf af, dus gebruik je huidige kennis binnen Photoshop en maak daar iets leuks mee. Zoek desnoods een tutorial ter ondersteuning. Wij kunnen je nu moeilijk technieken en dergelijke aanleren. Dat gaat niet, want dat is gewoonweg een leerproces.

Succes in ieder geval... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Prima stock om je skills te trainen met de smudge tool. Als je gaat smudgen maak dan gebruik van haar huidskleur dat gaat er erg mooi op de achtergrond uitzien en geeft een mooi effect. Ik zal voor een wat rustige smudge gaan dus geen wilde effecten overal. Dit omdat de afbeelding zelf ook rustig is. Duplicate je plaatje een aantal keer, vink alles uit en begin de eerste layer (plaatje) te smudgen. Geef het een blending optie als softlight of overlay etc als dat mooi staat en ga door met de volgende layer. Doe daar precies hetzelfde en gum telkens de overbodige effecten uit op haar gezicht wat niet zo mooi zal staan. Aangezien er licht op haar voorhoofd schijnt zou ik ook een lichteffect toepassen links van de signature. Dit is een beetje de basis techniek van smudge maar een goede oefening zou ik zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Prima stock om je skills te trainen met de smudge tool. Als je gaat smudgen maak dan gebruik van haar huidskleur dat gaat er erg mooi op de achtergrond uitzien en geeft een mooi effect. Ik zal voor een wat rustige smudge gaan dus geen wilde effecten overal. Dit omdat de afbeelding zelf ook rustig is. Duplicate je plaatje een aantal keer, vink alles uit en begin de eerste layer (plaatje) te smudgen. Geef het een blending optie als softlight of overlay etc als dat mooi staat en ga door met de volgende layer. Doe daar precies hetzelfde en gum telkens de overbodige effecten uit op haar gezicht wat niet zo mooi zal staan. Aangezien er licht op haar voorhoofd schijnt zou ik ook een lichteffect toepassen links van de signature. Dit is een beetje de basis techniek van smudge maar een goede oefening zou ik zeggen.

Bedankt .Levi. maar lees eens 1 van de posts van mij op deze link: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...p;#entry1166498

Het is te laat maar toch bedankt voor je hulp. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Het was leuk toen Miek bij mij kwam! Maar jammer dat de internet voor 3 uurtjes niet werkte omdat mijn 8-jarige broer ons wilde saboteren (wat gelukt is) door de kabel door te snijden zodat ik en Miek geen internet meer hadden . En we konden geen signature over Nichttp://www.gtaforum.nl/style_images/orange-valley/folder_editor_images/rte-quote-button.pngole maken omdat de PhotoShop CS3 Extended heel de tijd afsluitte omdat er geen internet was... We hebben dan nog leuke dingen gedaan (zonder internet ). Ik en Miek konden op het internet voor 30 minuten totdat het gesaboteert werd...

Inderdaad, dus daarom is het niet meer dringend en kan de topic titel worden veranderd..

Levi, kan je even duidelijker zeggen wat de smudge tool is? :).

Duplicate je plaatje een aantal keer, vink alles uit en begin de eerste layer (plaatje) te smudgen. Geef het een blending optie als softlight of overlay etc als dat mooi staat en ga door met de volgende layer.

Moet ik dan de render dupliceren en de gedupliceerde render elk een andere blending mode geven, bv softlight of overlay?

Aangezien er licht op haar voorhoofd schijnt zou ik ook een lichteffect toepassen links van de signature.

Moet ik dan die effecten toevoegen met 'brightness & contrast'?

Dank je voor je uitleg! Beantwoord nog gewoon even me vragen :).

Groet,

Miek

Link to comment
Delen op andere websites

Levi, kan je even duidelijker zeggen wat de smudge tool is? :).

Neem een kijkje in de tutorial sectie van het graphics forum. Kijk bij de 'S' voor Smudge tutorials. Bij smudgen veeg je je afbeelding uit.

Moet ik dan de render dupliceren en de gedupliceerde render elk een andere blending mode geven, bv softlight of overlay?

Nee je duplicate je stock dus het plaatje. Je hoeft niet elk een andere blending mode te geven je moet zelf kijken wat mooi staat. Je zou ook renders kunnen duplicate maar dan zul je alleen je render smudge en niet je achtergrond. Je zal dan een iets ander effect krijgen.

Moet ik dan die effecten toevoegen met 'brightness & contrast'?

Denk aan een lensflare die je neer kan zetten. Deze lensflare kun je met een soft brush een klein beetje smudge (uitvegen) zodat het wat dof wordt en realistischer. Het moet niet op een lichtbol lijken maar alsof er echt ergens licht vandaan komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste .Levi.,

Moet ik dan alleen het plaatje, voordat ik er ook maar iets aan heb toegevoegd, dupliceren, of eerst effecten toevoegen en dan dupliceren.

Ook even, wat moet ik dan uitvinken? Waar en hoe? :puh:

En ten slotte: om een mooie lensflare neer te zetten, welke brush zou ik dan het best gebruiken?

Bedankt voor je hulp, ik apprecieer die echt. :)

Groet,

Miek :)

Link to comment
Delen op andere websites

Beste .Levi.,

Moet ik dan alleen het plaatje, voordat ik er ook maar iets aan heb toegevoegd, dupliceren, of eerst effecten toevoegen en dan dupliceren.

Ook even, wat moet ik dan uitvinken? Waar en hoe? :puh:

En ten slotte: om een mooie lensflare neer te zetten, welke brush zou ik dan het best gebruiken?

Bedankt voor je hulp, ik apprecieer die echt. :)

Groet,

Miek :)

Je moet zonder dat je ook maar enige effecten hebt toegevoegd je layer (plaatje) alvast een aantal keer duplicaten. Dan vink je alles uit (oogjes), staat naast je layer en begin je op de eerste layer (plaatje) te smudge en zo naar de volgende en telkens wat uitgummen etc zodat je de passende effecten krijgt.

Een mooie lensflare zetten gaat met Filter > Render > Lens Flare. Wil je met een brush een lichteffect maken dan zou ik voor een wat grote (witte) soft brush gaan.

In de onderstaande afbeelding zie je de geduplicate layers en waar de rode stippen staan die layers zijn uitgevinkt. Begin dus te werken op je background layer.

post-1925-1226406626.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, in deze tut staat dat je strenght enzo moet aanpassen, waar staat dat? En kan iemand de tut even verduidelijken?

De strength kun je bovenin het scherm instellen:

post-7574-1226433514.png

Het wordt denk ik wat lastig om de tutorial te gaan ontleden. Mijn advies: Zoek eerst zelf naar een oplossing als je vastloopt of een probleem hebt. Daar leer je namelijk van. Kom je er echt niet uit, stel dan je vraag op het forum.

***, was net lang bezig met PhotoShop, loopt het programma vast en alles weg! Alles voor niet.. :duh:

Frustrerend, maar daar moet je je vrees ik toch overheen zetten. Direct weer opnieuw beginnen!

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, in deze tut staat dat je strenght enzo moet aanpassen, waar staat dat? En kan iemand de tut even verduidelijken?

De strength kun je bovenin het scherm instellen:

post-7574-1226433514.png

Het wordt denk ik wat lastig om de tutorial te gaan ontleden. Mijn advies: Zoek eerst zelf naar een oplossing als je vastloopt of een probleem hebt. Daar leer je namelijk van. Kom je er echt niet uit, stel dan je vraag op het forum.

Of je kan eens op google zoeken ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...