Jump to content

WLM vragen


NickyHendriks

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Heb je een vraagje over iets wat met Windows Live Messenger (kortom MSN) te maken heeft? Dan is dit de plek voor jou ;) Dus heb je een vraag? Post het hier. Quote wel even de vraag voordat je antwoord.

Ik heb al een vraagje:

Aangezien ik een E-mail adres heb voor GTAForum maar ook een prive adres en ik graag gewoon op beide actief zou willen zijn zou het me handig lijken als ik gewoon zegmaar mijzelf op beide adressen gewoon kan aanmelden. Zou het dus kunnen als ik met me GTAForum Adres op MSN 8.5 zit en met me prive account op zegmaar 8.0? Kan dit?

:cya:

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan met twee verschillende adressen online zijn, maar dan is de MSN-versie wel hetzelfde. Het kan met het programma'tje MultiPatcher, waarmee je ook een paar andere dingen kan in- of uitschakelen. Wil je meer dingen kunnen uitschakelen en MSN helemaal uitkleden, dan kan je A-patch proberen, maar deze is wel Engels. Succes! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Okeej! nooit geweten,

Ik heb net die MultiPatcher uitgeprobeerd en het werkt perfect! :tu:

Alleen soms wel verwarrend als je 2 verschillende acounts open hebt staan. Ik had op allebei de acounts de naam "Ymosky" staan en wist op den duur amper meer welke acount nou de goeie was :7

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan met twee verschillende adressen online zijn, maar dan is de MSN-versie wel hetzelfde. Het kan met het programma'tje MultiPatcher, waarmee je ook een paar andere dingen kan in- of uitschakelen. Wil je meer dingen kunnen uitschakelen en MSN helemaal uitkleden, dan kan je A-patch proberen, maar deze is wel Engels. Succes! :)

Tja... Ik zal het eens proberen. Hoe kom ik dan bij de Multilogin in MSN?

EDIT: Ik gebruik die A Patcher en die werkt heel goed. Bedankt :)

Je kan ook msn plus gebruiken, ik gebruik het zelf ook al jaren, en daar kan je ook de zogenaamde 'multi msn' inschakelen.

Msn plus is overigens ook gewoon gratis ^_^

Ik heb MSN Plus alleen hoe doe ik MultiMSN dan?

EDIT2: FF een Gmail vraagje: Ik kan me naam in WLM niet wijzigen :? Alleen bij een Gmail account. Hoe maak ik het mogelijk om dat te vermijden en gewoon een normale naam in te toetsen?"

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan met twee verschillende adressen online zijn, maar dan is de MSN-versie wel hetzelfde. Het kan met het programma'tje MultiPatcher, waarmee je ook een paar andere dingen kan in- of uitschakelen. Wil je meer dingen kunnen uitschakelen en MSN helemaal uitkleden, dan kan je A-patch proberen, maar deze is wel Engels. Succes! :)

Tja... Ik zal het eens proberen. Hoe kom ik dan bij de Multilogin in MSN?

EDIT: Ik gebruik die A Patcher en die werkt heel goed. Bedankt :)

Je kan ook msn plus gebruiken, ik gebruik het zelf ook al jaren, en daar kan je ook de zogenaamde 'multi msn' inschakelen.

Msn plus is overigens ook gewoon gratis ^_^

Ik heb MSN Plus alleen hoe doe ik MultiMSN dan?

EDIT2: FF een Gmail vraagje: Ik kan me naam in WLM niet wijzigen :? Alleen bij een Gmail account. Hoe maak ik het mogelijk om dat te vermijden en gewoon een normale naam in te toetsen?"

Ga in messenger naar het tablad plus, en kies vervolgens voorkeuren en opties.

Dan opent het voorkeurenscherm, en daar ga je naar het tabblad aanpassingen, subtab algemeen.

Daar vink je de optie 'gelijktijdig gebruik van meerdere messenger programma's toestaan.'

Over je gmail account, ik heb ook gmail, en je moet je gmail account koppelen aan windows live om je schermnaan e.d te kunnen veranderen, ik weet niet meer hoe je dat doet, maar ik zal even voor je gaan kijken.

EDIT: ga naar deze website, daar kan je je met je gmail account registreren bij windows live.

Bewerkt: door sentasi
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan met twee verschillende adressen online zijn, maar dan is de MSN-versie wel hetzelfde. Het kan met het programma'tje MultiPatcher, waarmee je ook een paar andere dingen kan in- of uitschakelen. Wil je meer dingen kunnen uitschakelen en MSN helemaal uitkleden, dan kan je A-patch proberen, maar deze is wel Engels. Succes! :)

Tja... Ik zal het eens proberen. Hoe kom ik dan bij de Multilogin in MSN?

EDIT: Ik gebruik die A Patcher en die werkt heel goed. Bedankt :)

Je kan ook msn plus gebruiken, ik gebruik het zelf ook al jaren, en daar kan je ook de zogenaamde 'multi msn' inschakelen.

Msn plus is overigens ook gewoon gratis ^_^

Ik heb MSN Plus alleen hoe doe ik MultiMSN dan?

EDIT2: FF een Gmail vraagje: Ik kan me naam in WLM niet wijzigen :? Alleen bij een Gmail account. Hoe maak ik het mogelijk om dat te vermijden en gewoon een normale naam in te toetsen?"

Ga in messenger naar het tablad plus, en kies vervolgens voorkeuren en opties.

Dan opent het voorkeurenscherm, en daar ga je naar het tabblad aanpassingen, subtab algemeen.

Daar vink je de optie 'gelijktijdig gebruik van meerdere messenger programma's toestaan.'

Over je gmail account, ik heb ook gmail, en je moet je gmail account koppelen aan windows live om je schermnaan e.d te kunnen veranderen, ik weet niet meer hoe je dat doet, maar ik zal even voor je gaan kijken.

EDIT: ga naar deze website, daar kan je je met je gmail account registreren bij windows live.

Ik heb me al geregistreerd bij Windows Live :?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je je account dan ook geactiveerd dmv de bevestigings email die je dan gekregen heb?

:Y dat heb ik al gedaan.

Hmm dan zou ik het verder niet weten, mss contact opnemen met windows live of microsoft?

Als je het pas geleden gedaan heb zou het mss nog zo kunnen zijn dat je even moet wachten, maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen, het zou gewoon moeten functioneren :puh:

Bewerkt: door sentasi
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je je account dan ook geactiveerd dmv de bevestigings email die je dan gekregen heb?

:Y dat heb ik al gedaan.

Hmm dan zou ik het verder niet weten, mss contact opnemen met windows live of microsoft?

Als je het pas geleden gedaan heb zou het mss nog zo kunnen zijn dat je even moet wachten, maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen, het zou gewoon moeten functioneren :puh:

ik heb me vanochtend geactiveerd. Dus ik denk dat ik dan nog even meot afwachten :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...