Jump to content

WLM vragen


NickyHendriks

Recommended Posts

Ik heb een probleempje: Ik heb met A Patcher iets aangepast wat ik niet normaal terug krijg. Dus heeft iemand de map van MSN 8.5? Dan is het namelijk verholpen :)

Wat heb je dan aangepast?

vanalles. k wil gewoon me normale MSN terug maar dan moet ik of helemaal opnieuw installeren wat wel eens fout is gegaan bij mij waar ik dus geen zin in heb. Of die map gewoon hebben

Link to comment
Delen op andere websites

De map kan je niet zomaar kopiëren, gewoon op Google naar "MSN 8.5" zoeken, dan was je op dit moment allang klaar geweest.

Niet zomaar kopieren :? Kun je het niet in een RAR-Archief zetten? En als ik op Google zou zoeken krijg ik 9/10 keer de installeer EXE. Dus daar kan ik niet veel mee :N Want ik wil niet opnieuw installeren enzovoort. Ik wil gewoon simpel een RAR van die map. Of is dat totaal onmogelijk?

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk niet onmogelijk, maar sommige dingen kunnen op andere plaatsen worden aangepast (register, application dat), plus dat ik niet weet of er persoonlijke dingen in de map opgeslagen zijn.

En met dat Googelen bedoelde ik inderdaad gewoon opnieuw installeren. Volgens mij blijven je instellingen gewoon behouden en je bent in vijf minuten klaar. Maar kunnen we als het kan weer ontopic, want we dwalen zo helemaal af en een dumptopic voor MSN-vragen is wat mij betreft niet nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk niet onmogelijk, maar sommige dingen kunnen op andere plaatsen worden aangepast (register, application dat), plus dat ik niet weet of er persoonlijke dingen in de map opgeslagen zijn.

En met dat Googelen bedoelde ik inderdaad gewoon opnieuw installeren. Volgens mij blijven je instellingen gewoon behouden en je bent in vijf minuten klaar. Maar kunnen we als het kan weer ontopic, want we dwalen zo helemaal af en een dumptopic voor MSN-vragen is wat mij betreft niet nodig.

Wil je dan de Topictitel veranderen in:

Titel Ondertitel
WLM Vragen Post hier al je vragen over Windows Live Messenger

EDIT: Ik denk dat ik da n beter een nieuw topic daarvoor kan beginnen. Laat de titel maar zo.

>>> Door Thundercover: Titel aangepast aangezien het zo te zien jouw topic is.<<<

Bedankt

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk niet onmogelijk, maar sommige dingen kunnen op andere plaatsen worden aangepast (register, application dat), plus dat ik niet weet of er persoonlijke dingen in de map opgeslagen zijn.

En met dat Googelen bedoelde ik inderdaad gewoon opnieuw installeren. Volgens mij blijven je instellingen gewoon behouden en je bent in vijf minuten klaar. Maar kunnen we als het kan weer ontopic, want we dwalen zo helemaal af en een dumptopic voor MSN-vragen is wat mij betreft niet nodig.

Idd,

Tip: ga naar www.liveopschool.nl , daar staat alleen de installer, dus niks downloaden via de msnservice downloader.

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk niet onmogelijk, maar sommige dingen kunnen op andere plaatsen worden aangepast (register, application dat), plus dat ik niet weet of er persoonlijke dingen in de map opgeslagen zijn.

En met dat Googelen bedoelde ik inderdaad gewoon opnieuw installeren. Volgens mij blijven je instellingen gewoon behouden en je bent in vijf minuten klaar. Maar kunnen we als het kan weer ontopic, want we dwalen zo helemaal af en een dumptopic voor MSN-vragen is wat mij betreft niet nodig.

Idd,

Tip: ga naar www.liveopschool.nl , daar staat alleen de installer, dus niks downloaden via de msnservice downloader.

Nouja ik heb het al ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...