game~skater Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 craaaapppp!!!!1!!!11!!!! dit word echt te vet. ik begon bijna te janken toen ik geen download link zag Reageren
Basssss Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Fan-tas-tisch! Ik snak zowat naar die download. Enne, klein ideetje... Kun je pissen ook als animatie toevoegen? Reageren
Beagle Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Ongelofelijk, absoluut geen woorden voor Dit is veruit de beste SCM mod, misschien wel de beste mod van elke soort! Ik heb nog een oude missie liggen, waar ik niet verder mee was gegaan (was er, als ik eerlijk ben, best wel trots op :$ ), ik denk dat hierna ik die wel voort zal zetten! T-O-P, en K-U-T-G-W Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 DYOM V5 Beta released! Infotopic (ben te lui om het te vertalen, sorry) Download Houd dus in de gaten dat dit alleen is om te testen! Het is erg geavanceerd scm, dus moet het veel getest worden. Bugs en feedback (wat goed en fout is) wordt dus heel erg gewaardeerd. Er wordt ook nog veel toegevoegd en verbeterd, dit is alleen om te testen wat we tot nu toe hebben. Reageren
guib Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 DYOM V5 Beta released!Infotopic (ben te lui om het te vertalen, sorry) Download Houd dus in de gaten dat dit alleen is om te testen! Het is erg geavanceerd scm, dus moet het veel getest worden. Bugs en feedback (wat goed en fout is) wordt dus heel erg gewaardeerd. Er wordt ook nog veel toegevoegd en verbeterd, dit is alleen om te testen wat we tot nu toe hebben. kan niet w8en tot ie af is, helemaal geweldig deze mod, blijf zo doorgaan Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Bump... De béta is alweer een tijdje uit, maar helaas hebben we op dit forum nog geen feedback gehad? Daarnaast nog een vraag. We willen graag een betere support hebben voor de speciale tekens in DYOM5, zodat men niet meer Kladblok hoeft te gebruiken om die te te voegen. Deze zullen shift + 1 .. 0 zijn, dus er zijn maximaal 10 tekens mogelijk. De vraag is dus, welke willen jullie erbij hebben? "~", "!" en "?" zijn logisch, maar de rest is nog steeds open. Dus wil je ons helpen, zeg dan welke je graag erbij wil hebben. Bijvoorbeeld: 1 -- ~ 2 -- ! 3 -- ? Bij voorbaat dank. Reageren
Beagle Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 1 - ! 2 - ? 3 - $ 4 - " 5 - ' 6 - : 7 - ( 8 - ) 9 - / Dit zijn de tekens die ik het liefst zou willen gebruiken in DYOM, die ~ zie ik mezelf niet gebruiken. Reageren
Basssss Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 (bewerkt) - _ & % # ? ! . : ☺☺ <- Hij's wel wat klein dus ik heb hem wat vergroot, je maakt hem met alt + numpad 2 + numpad 5 + numpad 7. Bewerkt: 3 oktober 2009 door Basssss Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Dit zijn de tekens die ik het liefst zou willen gebruiken in DYOM, die ~ zie ik mezelf niet gebruiken. Dat is voor kleuren in de tekst... Reageren
Beagle Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 (bewerkt) Dat is voor kleuren in de tekst... Aah, even vergeten.. Die moet er inderdaad zeker in Bewerkt: 3 oktober 2009 door Beagle Reageren
guib Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 effe gekenen naar die beta, echt vet cool dat je mensen kan laten rijden egt te gek!!! Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Echt de beste mod van het jaar of vorig jaar of toch nog altijd volgens mij. Ik vroeg me af is er nog ontwikkeling en support of ligt de final version al klaar? En ook, waarom is het forum zo dood? Tom Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Nee, de laatste versie is nog niet af. We gokken ergens achterin Oktober, maar we kunnen uiteraard geen garantie geven. Dat ligt er maar net aan hoe alles loopt. Tsja, geen idee waarom dit topic dood is. Ons subforum op GTAForums.com heeft inmiddels al bijna 3000 reacties, en het showroom topic daar al meer dan 1000. We hebben een tijdje terug wel de v5 beta uitgebracht (ook hier te downloaden), maar we hebben nog aardig wat nieuwe features en willen die versie nog verbeteren. Reageren
Basssss Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 (bewerkt) Is Cleo nog steeds enkel nodig voor het laden en opslaan van missies? Of word Cleo nu ook voor meerdere dingen in gebruikt in DYOM? Edit: Ben ik nu een echte DYOM fan? :$ Bewerkt: 10 oktober 2009 door Basssss Reageren
PatrickW Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Nee, CLEO wordt ondertussen voor veel meer dingen gebruikt, o.a. het weergeven van teksten vanuit de missiefile. Zonder CLEO, zal de huidige versie van DYOM helemaal niet meer draaien en bijna direct crashen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.