Jump to content

[REL|SA] Design Your Own Mission!


Dutchy3010
 Share

Recommended Posts

  • Replies 359
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • PatrickW

    30

  • Dutchy3010

    68

  • Basssss

    69

  • Flashingdemon666

    29

  • Race checkpoints: er zijn verscheidene nieuwe race checkpoints erbij gekomen. Je kunt ze zo nu en dan ook anders instellen voor een betere race; maar daarvoor moet je de instructies in beeld volgen.

Ik hou van jullie! :$ In de namiddag ga ik het wel even uittesten. M'n race-missie die ik al had gemaakt was niet zo goed, dus heb ik 'm nooit op Gtaforum of op de DYOM-site geüpload. :)

Link to comment
Share on other sites

Inmiddels is Youtube mij een keer te vriend geweest, en hebben ze mijn video's geaccepteerd. Helaas wel 1 met afkeuring van geluid, dus je moet even via dit bericht kijken dan heb je wel muziek. :7

Link to comment
Share on other sites

Ik heb DYOM ook maar even geprobeerd en het ziet er geweldig uit! :tu:

Ik heb een simpel missie gemaakt maar toch is hij niet helemaal goed.

Als ik een objective toevoeg met als doel ''ga naar de aangegeven plaats'' komt er geen icoontje op de map te staan. :?

Maar voor de rest een geweldige modificatie! :klap:

Grtz Devanna :cya:

Link to comment
Share on other sites

Vet gaaf, download hem gelijk. :schater:

Edit: Een aantal interiors staan er dubbel in, en drie keer spawn je buiten inplaatsvan in een interior. :$

Ja, dat klopt. Maar die hebben we er bewust in gelaten, omdat het vaak interieuren zijn die van verschillende plaatsen bereikbaar zijn. Daarnaast spawn je wel eens erbuiten, maar ook die hebben we erin gelaten, omdat het soms gewoon wel eens handig kan zijn. :)

Ik heb DYOM ook maar even geprobeerd en het ziet er geweldig uit! :tu:

Ik heb een simpel missie gemaakt maar toch is hij niet helemaal goed.

Als ik een objective toevoeg met als doel ''ga naar de aangegeven plaats'' komt er geen icoontje op de map te staan. :?

Maar voor de rest een geweldige modificatie! :klap:

Grtz Devanna :cya:

Dat moet je zelf aangeven, of je iets op de radar wil of niet. Als je dat niet aangegeven hebt, komt het er ook niet, natuurlijk.

Link to comment
Share on other sites

Vet gaaf, download hem gelijk. :schater:

Edit: Een aantal interiors staan er dubbel in, en drie keer spawn je buiten inplaatsvan in een interior. :$

Ja, dat klopt. Maar die hebben we er bewust in gelaten, omdat het vaak interieuren zijn die van verschillende plaatsen bereikbaar zijn. Daarnaast spawn je wel eens erbuiten, maar ook die hebben we erin gelaten, omdat het soms gewoon wel eens handig kan zijn. :)

Je kan toch ook gewoon een marker op de map zetten en dan teleporteren. :puh: En trouwens, en soms heb ik dat ie van interior 17 naar 19 springt, dat 18 niet eens bestaat ofzo? :S

Link to comment
Share on other sites

Er zijn er een aantal uit weg gelaten, omdat die zorgde voor een crash. Daar konden wij geen oplossing voor vinden. We hebben bewust die getallen er gewoon uit weg gelaten, omdat het anders kan zijn dat je door het springen met G en H en het veranderen met Y en N verschillende getallen eruit kon komen als je naar een bepaald interieur sprong. Maar ik zie precies het probleem niet? Dat er een paar dubbel in zitten, en dat je een paar getalletjes mist, is dat werkelijk zo erg?

Link to comment
Share on other sites

Er zijn er een aantal uit weg gelaten, omdat die zorgde voor een crash. Daar konden wij geen oplossing voor vinden. We hebben bewust die getallen er gewoon uit weg gelaten, omdat het anders kan zijn dat je door het springen met G en H en het veranderen met Y en N verschillende getallen eruit kon komen als je naar een bepaald interieur sprong. Maar ik zie precies het probleem niet? Dat er een paar dubbel in zitten, en dat je een paar getalletjes mist, is dat werkelijk zo erg?

Ehhmm... Ik denk niet dat je het antwoord leuk vind. :$

Link to comment
Share on other sites

Cleo kun je >hier< downloaden. Even naar beneden scrollen tot je dit ziet:

v3.02

new version of the CLEO library

main toolbar is movable

F7 while compiling SCM with no header (with $E, $CLEO directives) does not make a copy of the output file

while compiling a source file with directive $CLEO by pressing F6, the output file is created at the same directory; if by pressing F7 a copy of the output is created at the CLEO directory (like with common SCM files)

new translation languages - italian, portuguese

En daar staat een download link bij :tu:

Link to comment
Share on other sites

Hallo ik heb enkele vragen.

Ik heb dus Cleo en de DYOM gedownload. De cleo had ik gewoon de hele map in mijn San Andreas map geplaatst(waar die dus geïnstalleerd is), en DYOM had ik met de juiste mappen geplaatst bij User files.

Maar als ik dan SA opstart en ik klik op New Game kan ik inderdaad kiezen of ik het "normale spel" wil opstarten of een missie wil creeëren. Ik klik dan op DYOM starten of zo... San Andreas laad... En dan na het laden sluit Sa af en verschijnt de melding "Sa werkt niet meer" of zo iets(ik heb Vista).

Hoe komt dit?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...