gta-pilot Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Ik heb ff een RS link voor jullie gemaakt die niet max 10 downloads mag D: :Download via RS Als je even had gekeken had je gezien dat het om een website gaat waar je zelfgemaakte missies die je met DYOM-mod hebt gemaakt kunt uploaden. Het downloaden van de mod zelf hebben we wel geregeld, daar hebben we geen rapidshare voor nodig .. Aangezien Rapidshare een limiet heeft van 10 downloads per keer Daarom dé ik een reupload naar RS zonder die limiet. Is het nog net goed Reageren
Basssss Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Mogen we nog een nieuwe versie verwachten in 2009? Reageren
keessie Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 ik heb hem even gedownload en getest nog geen enkele crash gehad alleen als je een vriend actor maakt en instelt dat hij moet overleven en je moet volgen werkt het niet hij blijft gewoon stilstaan. binnenkort zal ik wel even mijn missie posten grz Reageren
Timske Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 (bewerkt) Ik zal het een uitproberen, ziet er goed uit. Lijkt me leuk om een eigen missie etc. te maken. Eigen poppetje in het begin enzo. I will give it a try! Met pick-ups spawnen krijg ik een crash... Bewerkt: 1 januari 2009 door Timske Reageren
Basssss Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Kan je in de volgende versie ook voertuigen op slot zetten? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Kan je in de volgende versie ook voertuigen op slot zetten? Waarschijnlijk niet. We hebben een aantal nieuwe features geplanned, maar deze zit er niet bij. Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Ik wil het graag proberen maar de cleo site werkt niet? Of ligt dit aan mij ? Igi0n Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Ik wil het graag proberen maar de cleo site werkt niet?Of ligt dit aan mij ? Igi0n Die werkt bij mij ook niet. Kijk hier anders even. Ergens in stap 2 staat een download link. Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) Helaas werkt die link ook niet Misschien iemand die hem eventjes kan uploaden op RapidShare ? Igi0n EDIT: Kheb een andere link gevonden EDIT2: Ik heb een bug gevonden. Ik ging een auto spawnen als objective en ik had hem ergens neer gezet en drukte op Enter en toen stond er of je de auto bullet proof wou maken dus ik had alles aangedaan en toen stond er WASTED dus ik was dood en toen spawnde ik gewoon bij een ziekenhuis Bewerkt: 3 januari 2009 door igi0n Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Hoogstwaarschijnlijk zal de volgende versie bevatten: Secondary car color Uitschakelen van headshots Animaties voor actors Heen en weer lopen van actors Tussenvoegen objectives Player Health instellen Time Limit per Objective fixed Reageren
Basssss Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Uitschakelen van headshots Kan je dit niet beter alleen uitschakelen bij actors waarvan het aantal health is aangepast? Want anders word mijn DYOM missie wel erg moeilijk... Animaties voor actors Vet gaaf! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Uitschakelen van headshots Kan je dit niet beter alleen uitschakelen bij actors waarvan het aantal health is aangepast? Want anders word mijn DYOM missie wel erg moeilijk... Dit is een mogelijkheid, je kunt dit dus zelf aan of uit zetten. Reageren
Basssss Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Uitschakelen van headshots Kan je dit niet beter alleen uitschakelen bij actors waarvan het aantal health is aangepast? Want anders word mijn DYOM missie wel erg moeilijk... Dit is een mogelijkheid, je kunt dit dus zelf aan of uit zetten. Ahah, dan laat ik het gewoon lekker aan. Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Uitschakelen van headshots Kan je dit niet beter alleen uitschakelen bij actors waarvan het aantal health is aangepast? Want anders word mijn DYOM missie wel erg moeilijk... Dit is een mogelijkheid, je kunt dit dus zelf aan of uit zetten. Ahah, dan laat ik het gewoon lekker aan. Ik wacht er juist met smart op. Dan kan ik eindelijk m'n Harry Potter gevecht afmaken. Het speelt zich af in het Atrium en jij bent Voldemort. Aan de andere kant staat Dumbledore. Je moet hem binnen 30 seconden vermoorden, tenminste, het plan was dat als je hem na 30 seconden nog niet vermoord hebt, het ministerie langzaam maar zeker Verschijnselt. 30 seconden na de ene minister Verschijnselt de volgende, ze komen in tweetallen. Ze hebben elk andere wapens, Mundungus Fletcher gooit bijvoorbeeld constant granaten, dus moet je bij hem uit de buurt blijven, maar je kan ook proberen langs hem heen te rennen zodat hij een granaat te dichtbij zichzelf gooit. Dus, ik ben blij dat die functies die ik nu nog niet kan doen waarschijnlijk in de volgende versie komen. Want ik wordt er nu wel een beetje gek van om tijdens singleplayer Dumbledore steeds tegen te komen in een tractor (ik heb het model van 1 of andere boer gebruikt voor Dumbledore). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.