Jump to content
Joriz

Rockstar Games werkt aan oplossing GTA4 problemen!


gallery_1_5_7097.jpg
Nu Grand Theft Auto 4 een dag uit is voor de PC blijken er toch wel een redelijk aantal mensen technische problemen te hebben met GTA4 (zie tevens onze poll). Rockstar Games is op dit moment zeer druk bezig met het maken van een patch voor GTA4, waarmee deze problemen worden opgelost. Tevens updaten ze regelmatig hun support sectie. NVidia is op dit moment ook bezig met het maken van nieuwe drivers waar GTA4 beter op werkt, dus officiële oplossingen komen binnenkort. Veel onofficiële oplossingen voor het repareren van problemen met GTAIV voor de PC zijn te vinden in de GTA4 Technische Problemen sectie van GTAForum.nl.
Natuurlijk bestaan er ook nog andere problemen zoals het niet uit bepaalde missies kunnen komen en bepaalde dingen in GTA4 niet kunnen vinden. Dit alles staat geheel in het Nederlands uitgelegd in de GTA4 walkthrough sectie op WikiGTA.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het lijkt wel of R. heeft willen profiteren van de komende kerst om zo veel mogelijk games te verkopen. Ik denk dat ze beter 2 maandjes hadden kunnen wachten voor dat ze met GTA4 voor de PC versie hadden kunnen komen.

En dan die vreemde bullshit met her en der registeren om de game überhaut al te mogen spelen. :cab:

Nee, ik had meer verwacht van deze game titel waar zo lang op gewacht is en dan te zien hoe veel gamers nu teleur gestelt worden en GTA4 nog niet kunnen spelen. :cry:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind de systeemeisen belachelijk hoog... Terwijl ik Unreal Tournament 3 op max. graphics kan spelen met een AMD 6000+ en een nVidia8800GT. Qua graphics zijn ze beiden erg mooi.

Ik kan natuurlijk niet oordelen over dat beveiligingssysteem omdat ik het spel nog niet heb. Wat ik erover kan zeggen over wat ik tot nu toe lees is dat gameproducenten eens moeten ophouden met dat gezeik van activatie. Ze kunnen er beter een goed spel van maken... :roll:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja het is zeer jammer dat dit allemaal moet gebeuren :(.

Ik hoop dat de MODS voor GTA IV vet worden, hoop dat we daar snel wat over horen:P.. Ik ben zeer benieuwd.

Helaas, Rockstar laat geen mods toe op GTA:IV.

Integenstelling als met San Andreas zal er dus ook geen MTA:IV of IV:MP uitkomen.

Ben ik anders trouwens wel zeer teleurgesteld om.

Klopt maar dan ben jij niet goed op de hoogte.

In GTA IV zit standaard een multiplayer dus waarom een extra programma maken om online te kunnen?

Jij bent ook niet op de hoogte. Onze geliefde meneer s0beit aka opium die de zeer geliefde mod voor MTA heeft gemaakt heeft nu de mod-beveiliging van GTA IV gekraakt.

GTAForums.com url voor de hebberigen:

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=379452&st=0

Bewerkt: door ikt

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb gister gtaIv gekocht

En ik heb lang genoeg gew8 op gta4 op de pc

maar heb er alleen maar gel*l mee

Eerst kreeg ik een fout code (gtaiv.error/rmn40)

die ben ik nu kwijt maar nou heb ik weer

(gtaiv.error/dd3d50)

Ik vind de live spellen op de pc zeer slecht ,je heb er alleen maar problemen mee

waarom hebben ze het niet net zo als gta SA gemaakt stuk makkelijk dan die live troep :duh::duh:

Kan iemand mijn een tip geven dat ik gewoon gtaiv kan doen..??

groete

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jammer dat Rockstar het een beetje heeft verprutst, gelukkig heb ik een goede pc, en kan Gta IV redelijk hoog draaien, maar voor anderen zijn de systeemeisen belachelijk hoog. Ik ben wel benieuwd naar de verkoopcijfers, maar die zullen vast niet zo veel soeps zijn :bier:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Rockstar heeft zojuist op gtaforums.com wat bekend gemaakt over zaken die met de patch verholpen zullen gaan worden: Even gecopy paste:

Driver News

We’re pleased to announce that in co-operation with Nvidia a new driver has been released that improves performance and fixes a major issue with 7900 series cards. If you haven’t gotten the driver yet download it here: http://www.nzone.com/object/nzone_gtaiv_downloads.html

ATI has also agreed to officially release Catalyst 8.12 which will release on Dec 10th from http://game.amd.com. Expect significant performance improvements when using this new driver.

Patch Is On The Way

We are working on making a patch available in the next few days. Since Grand Theft Auto IV is a Games For Windows – Live game the patch must be certified by Microsoft before release. The patch is already at Microsoft and we expect a speedy approval.

The patch contains a variety of fixes including:

-A fix to the crash after legal screen that some German customers were reporting.

-Numerous improvements to the video editor: Smarter naming of videos, improved rendering quality, better fx during replays

-Fix to bowling while using certain sensitive mice

-Fix for ATI 1900 shadows

-Overall savings to memory

-Graphic improvements to particle systems and mirrors

-Multiplayer character settings are preserved

-Support for DirectInput controllers. Note: The current hack way of supporting these controllers may not work with the improved functionality. So we recommend you remove the hack before upgrading to the patch.

Issues with power management software have also been fixed (slow speed, double speed issues). Even after the patch comes out setting power management software to maximum performance is recommended. We’ve seen cases where power management software does not detect the game is running and puts the CPU in green mode.

Besides the patch we’ve also improved the way the Social Club handles data this should have greatly reduced or eliminated the Mma10 error. If you are still receiving this error after logging in and out of Social Club we would like to know as much info as you can about it.

Goed nieuws? Nog even afwachten wat het allemaal werkelijk zal opleveren. Over een paar dagen zal de patch verschijnen (microsoft moet nog ok geven) en zullen de drivers van Nvidia en Ati ook geupdate zijn!

Bewerkt: door Toeterneus

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Rockstar heeft zojuist op gtaforums.com wat bekend gemaakt over zaken die met de patch verholpen zullen gaan worden: Even gecopy paste:

Driver News

We’re pleased to announce that in co-operation with Nvidia a new driver has been released that improves performance and fixes a major issue with 7900 series cards. If you haven’t gotten the driver yet download it here: http://www.nzone.com/object/nzone_gtaiv_downloads.html

ATI has also agreed to officially release Catalyst 8.12 which will release on Dec 10th from http://game.amd.com. Expect significant performance improvements when using this new driver.

Patch Is On The Way

We are working on making a patch available in the next few days. Since Grand Theft Auto IV is a Games For Windows – Live game the patch must be certified by Microsoft before release. The patch is already at Microsoft and we expect a speedy approval.

The patch contains a variety of fixes including:

-A fix to the crash after legal screen that some German customers were reporting.

-Numerous improvements to the video editor: Smarter naming of videos, improved rendering quality, better fx during replays

-Fix to bowling while using certain sensitive mice

-Fix for ATI 1900 shadows

-Overall savings to memory

-Graphic improvements to particle systems and mirrors

-Multiplayer character settings are preserved

-Support for DirectInput controllers. Note: The current hack way of supporting these controllers may not work with the improved functionality. So we recommend you remove the hack before upgrading to the patch.

Issues with power management software have also been fixed (slow speed, double speed issues). Even after the patch comes out setting power management software to maximum performance is recommended. We’ve seen cases where power management software does not detect the game is running and puts the CPU in green mode.

Besides the patch we’ve also improved the way the Social Club handles data this should have greatly reduced or eliminated the Mma10 error. If you are still receiving this error after logging in and out of Social Club we would like to know as much info as you can about it.

Goed nieuws? Nog even afwachten wat het allemaal werkelijk zal opleveren. Over een paar dagen zal de patch verschijnen (microsoft moet nog ok geven) en zullen de drivers van Nvidia en Ati ook geupdate zijn!

Is deze driver alleen voor de Nvidia 7??? serie?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is deze driver alleen voor de Nvidia 7??? serie?

Volgens mij voor alle Nvidia performance beter en voor de 7900 enkele specifieke problemen verholpen. Ik weet het niet, ik heb ATI. Ik zou zeggen: check de site of google

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Oh, dus de patch is al bij MS... Die moeten hem alleen nog even goedkeuren?

Hoop dat ze dat dan even snel kunnen doen...

Ik heb namelijk last van deze: -A fix to the crash after legal screen that some German customers were reporting.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...