Jump to content
Joriz

Rockstar Games werkt aan oplossing GTA4 problemen!


gallery_1_5_7097.jpg
Nu Grand Theft Auto 4 een dag uit is voor de PC blijken er toch wel een redelijk aantal mensen technische problemen te hebben met GTA4 (zie tevens onze poll). Rockstar Games is op dit moment zeer druk bezig met het maken van een patch voor GTA4, waarmee deze problemen worden opgelost. Tevens updaten ze regelmatig hun support sectie. NVidia is op dit moment ook bezig met het maken van nieuwe drivers waar GTA4 beter op werkt, dus officiële oplossingen komen binnenkort. Veel onofficiële oplossingen voor het repareren van problemen met GTAIV voor de PC zijn te vinden in de GTA4 Technische Problemen sectie van GTAForum.nl.
Natuurlijk bestaan er ook nog andere problemen zoals het niet uit bepaalde missies kunnen komen en bepaalde dingen in GTA4 niet kunnen vinden. Dit alles staat geheel in het Nederlands uitgelegd in de GTA4 walkthrough sectie op WikiGTA.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Hij is er nog steeds niet.

Waar blijft het? :puh:

Rome is ook niet in 1 dag gebouwd hoor ;)

Ik verwacht hem voor Vrijdag

Lol alleen het verschil is dat de patch al klaar is, moet alleen gecertificeerd worden door microsoft.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hij is er nog steeds niet.

Waar blijft het? :puh:

Rome is ook niet in 1 dag gebouwd hoor ;)

Ik verwacht hem voor Vrijdag

Lol alleen het verschil is dat de patch al klaar is, moet alleen gecertificeerd worden door microsoft.

Bill moet het ook altijd voor ons verpesten.. :7 Ik hoop dat ze daar snel klaar mee zijn.. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

bill werkt daar niet meer.

jawel

Als ik goed lees denk ik toch dat hij gelijk heeft

Op 15 juni 2006 kondigde Gates aan dat hij in 2008 zal stoppen met zijn huidige functie bij Microsoft[1]. Op 6 januari 2008 gaf de 52-jarige miljardair zijn laatste grote toespraak in Las Vegas. Met een gillend slotakkoord op zijn plastic Microsoft-gitaar nam Bill Gates ´s avonds afscheid van de Consumer Electronic Show (CES). De CES is de grootste vakbeurs op het gebied van consumentenelektronica in Las Vegas. Elf keer opende de topman de beurs voor ict- en elektronicafabrikanten met zijn visie op de nieuwe Microsoft-plannen. Deze keer had Gates maar één belangrijke aankondiging: hij gaat zich na de zomer wijden aan zijn leven als filantroop, samen met zijn vrouw Melinda en de hulp van een lange rij beroemde vrienden voor de Bill & Melinda Gates Foundation. Hij blijft nog wel aan als voorzitter en adviseur van de onderneming. Zijn rol als chief software architect zal dan worden overgenomen door Ray Ozzie. Op 27 juni 2008 was Gates' laatste werkdag.[2]

Bron : wikipedia

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

bill werkt daar niet meer.

jawel

Hij blijft nog wel aan als voorzitter en adviseur van de onderneming. [2]

Bron : wikipedia

Dus, hij werkt er nog steeds. Maar nu wil ik GVD eindelijk eens GTA:IV kunnen spelen!!!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

bill werkt daar niet meer.

jawel

Hij blijft nog wel aan als voorzitter en adviseur van de onderneming. [2]

Bron : wikipedia

Dus, hij werkt er nog steeds. Maar nu wil ik GVD eindelijk eens GTA:IV kunnen spelen!!!

foutje moet kunnen :puh:

Achja dan denk ik nu toch dat hij morgen wel zal komen

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja maar ik denk dat Rockstar nog meer in dezelfde patch wil proppen.

AA misschien of ik denk iets van nog betere optimilatie.

we zullen zien.

Rockstar hoeft het ook niet af te raffelen zoals gewoonlijk...

Bewerkt: door berrygosie

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja maar ik denk dat Rockstar nog meer in dezelfde patch wil proppen.

AA misschien of ik denk iets van nog betere optimilatie.

we zullen zien.

Rockstar hoeft het ook niet af te raffelen zoals gewoonlijk...

een game zo snel mogelijk uitbrengen om er nog vlug zoveel mogelijk geld uit te verdienen dat nog helemaal vol bugs zit mogen ze wel doen?

en voor een patch die voor veel mensen al de (meeste) bugs zullen weg werken doen ze het heel traag omdat ze er toch niet aan kunnen verdienen???

keb dit spel al een hele week en kan er bijna niet op spelen. ik had toch wel helemaal iets anders verwacht van rockstar. moet je bijna een jaar wachten voor ze met de pc versie van gta IV komen en dan krijg je zoiets...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...